اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواهر و برادر روستایی، قربانی سرقت شدند



 

 

 

مرد معتادی كه برای تصاحب اموال یك زن و مرد سالخورده روستایی، آنها را با داس به قتل رسانده بود، از سوی پلیس شهرستان خمام دستگیر شد.



۲۲ آذر امسال مردی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان خمام از توابع رشت تماس گرفت و از قتل خواهر و برادر همسایه‌اش خبر داد.



پس از این تماس، ماموران اداره آگاهی شهرستان خمام به محل حادثه - كه یكی از روستاهای شهرستان بود - اعزام و متوجه شدند زن و مرد سالخورده‌ای كه خواهر و برادر هستند، با ضربه‌های داس به قتل رسیده‌اند و اجسادشان در اتاق خانه افتاده بود.



ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی، اجساد آنها را به پزشكی قانونی انتقال دادند و به تحقیق از اهالی روستا پرداختند كه مشخص شد این خواهر و برادر از طریق كشاورزی امرار معاش می‌كردند و با مردم روستا نیز هیچ مشكلی نداشتند.



با مشخص شدن این موضوع، ماموران كه احتمال می‌دادند این خواهر و برادر سالخورده قربانی سرقت شده باشند، در ارتباط با افراد معتاد و سابقه‌دار روستا به بررسی پرداختند و متوجه شدند پسر یكی از روستاییان كه معتاد بوده از شب حادثه ناپدید شده است.



ماموران با به دست آمدن این اطلاعات، جستجو برای یافتن این مرد معتاد را كه تنها مظنون حادثه بود آغاز كردند تا این‌كه ۲ روز قبل متهم را در خانه یكی از اقوامش شناسایی و دستگیر كردند.

 


● اعتراف به ۲ جنایت



با انتقال این مرد معتاد به اداره پلیس، وی در بازجویی به قتل خواهر و برادر روستایی اعتراف كرد.



متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: مقتولان فرزندی نداشتند و با هم زندگی می‌كردند. با توجه به این‌كه آنها كشاورز بودند گمان می‌بردم از فروش محصولات خود پول فراوانی به دست آورده و آن را در خانه پنهان كرده‌اند.



بنابراین شب حادثه به بهانه عیادت به خانه آنها رفتم. وقتی زن صاحبخانهبه آشپزخانه رفت با داس به سوی برادر وی حمله كرده و او را به قتل رساندم. در این هنگام خواهر مقتول با مشاهده این وضعیت با داد و فریاد قصد فرار داشت كه سد راه او شدم و او را هم با داس كشتم و با سرقت ۲۴۰ هزار تومان، از محل فرار كردم.



مرد معتاد به اتهام قتل این خواهر و برادر روستایی، با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد تا بزودی صحنه‌های جنایت را بازسازی كند.

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
خواهر برادر داری؟رابطه شما با خواهر برادرتون چجوریه؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ردپای برادر در سرقت جواهرات خواهر



اخبار حوادث - ردپای برادر در سرقت جواهرات خواهر

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی از دستگیری سارق پول و جواهرات در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد امین شاهرخی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر سرقت مقادیر قابل توجهی از طلاجات به همراه مبلغ ۶۰ میلیون ریال وجه نقد و زعفران از داخل منزل، موضوع در دستور کار ویژه کاراگاهان قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران دایره مبارزه با سرقت و تشخیص هویت باحضور در صحنه جرم تحقیقات خود را آغاز و در بررسی‌های میدانی به این نتیجه رسیدند که سرقت بدون هیچ گونه تخریبی صورت گرفته و سارق به راحتی وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت طلا و زعفران و پول از منزل مالباخته کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی تصریح کرد: ماموران آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به برادر مالباخته مظنون و نامبرده تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت و پس از آشکار شدن جرم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل اموال مسرقه کشف و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ شاهرخی عنوان داشت: متهم با توجه به دلایل و مدارک روشن بدست آمده چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار کرد و در اعترافاتی صریح گفت: با توجه به آگاهی قبلی از محل نگهداری گاو صندوق و کلید آن در منزل خواهرم با ساخت کلیدی از منزل آن‌ها در فرصتی مناسب اقدام به سرقت کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران