اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواهر «اون» مدیر تبلیغاتی‌ کره‌ شمالی شد


رهبر کره‌شمالی خواهر کوچکترش را به سمت «مدیر تبلیغاتی» ترفیع درجه داد؛ اقدامی که یک ارتقای چشمگیر در داخل دولت پیونگ‌یانگ محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رهبر کره‌شمالی خواهر کوچکترش را به سمت «مدیر تبلیغاتی» ترفیع درجه داد؛ اقدامی که یک ارتقای چشمگیر در داخل دولت پیونگ‌یانگ محسوب می‌شود.

از آنجایی که «کیم کی-نام» 89 ساله، مدیر تبلیغات کنونی کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی به دلیل کهولت سن دیگر قادر به فعالیت نیست، رهبر این کشور «کیم یو-جونگ»، خواهرش را به نظارت بر تمامی «پروژه‌های بت کردن» آتی موظف کرد و وی باید وجه شخصی و کاریزمای برادرش را مدیریت و توسعه دهد.

خواهر «اون»  مدیر تبلیغاتی‌ کره‌شمالی شد

کیم یو-جونگ به دنبال ازدواجش با «چوئه ریونگ-هائه»، پسر دوم دبیرکل حزب حاکم کره‌شمالی در اوایل سال جاری میلادی توجهات بین‌المللی را به خود جلب کرد و ترفیعش به سمت «مدیر تبلیغاتی» وی را بیش از پیش در کانون توجهات قرار می‌دهد.

وظایف روزانه کیم یو-جونگ شامل برنامه‌ریزی راهپیمایی‌های گسترده در راستای احترام به کیم جونگ-اون و همچنین تضمین اینکه مردم کره‌شمالی غرق در تبلیغات حامی خاندان کیم هستند، است.

کیم یو-جونگ 27 یا 28 ساله است و همانند برادرش در مدارس خارجی برجسته در سوئیس تحصیل کرده و حدود یک دهه پیش به کشورش بازگشته است.

روزنامه گاردین به نقل از منبعی در ژاپن گزارش داد، نقش جدید کیم یو-جونگ ریاست اداره «تبلیغات و تحریک عمومی» حزب کارگر کره‌شمالی است که مسوولیت کمک به تحکیم قدرت کیم جونگ اون با استفاده از اجرای «پروژه‌های بت کردن» را به عهده دارد.

گفته می‌شود که کیم جونگ اون به خواهرش نهایت اعتماد و اطمینان را دارد و انتصاب یکی از اعضای خانواده به طور کلی بیانگر عدم اعتماد کیم جونگ اون به اطرافیانش است.


ویدیو مرتبط :
کیم جونگ اون و بانوی اول کره شمالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر اجرایی گوگل برای چه به کره شمالی می رود؟



مدیر اجرایی گوگل برای چه به کره شمالی می رود؟

در یکی از حوادث نادر، مدیر آزادترین کشور جهان (گوگل بعنوان یک کشور) به ملاقات بسته ترین کشور جهان (کره شمالی) می رود.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بعد از ملاقات اخیر اریک اشمیت با اوباما، بسیاری از ماموریتهای پیدا و پنهان مدیر اجرایی گوگل سخن گفتند و حالا یکی از این ماموریتها رسانه ای شده است.

اریک اشمیت مدیر اجرایی به دلایلی که ذکر نشده قصد سفر به کره شمالی را دارد.

کره شمالی یکی از بسته ترین کشورها که مردم خود را از روی اینترنت دیسکانکت کرده، پذیرای گوگل اشمیت !! خواهد بود.

رسانه ها پیش تر از ملاقات بیل ریچاردسون فرماندار نیومکزیکو با رهبران کره شمالی خبر داده بودند و ظاهرا اریک اشمیت نیز همراه آنها به این سفر که خصوصی خوانده شده، خواهد رفت.

به نوشته رسانه های این ملاقات در ماه ژانویه صورت خواهد گرفت.

گفتنی است گوگل در کره شمالی با توجه به وصله پینه های امنیتی تعریف شده روی آن، فقط قسمتی از آن برای عده محدودی در دسترس است و شاید اریک اشمیت می رود تا رهبر جدید کره شمالی که علاقه خاص به فناوری دارد را متقاعده سازد تا قسمت بیشتری از گوگل را باز کند.

گوگل و کره شمالی تنها یک بار همدیگر را در کالیفرنیا دیده اند (اشاره به ملاقات برخی مقامات کره شمالی از گوگل در کالیفرنیا) و حالا اریک اشمیت می رود تا به اصطلاح جواب سفر را پس دهد.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفته کشورش در وسط یک انقلاب صنعتی است و مدیران اقتصادی و صنعتی باید گامهای موثرتری برای پیشرفت در روزهای مدرن کره شمالی بردارند.(البته مردم همچنان با گرسنگی و فقر شدید و نبود مواد غذایی روبرو هستند) رهبر کره شمالی از قرار دادن کامپیوتر در مدارس و مدرن کردن کارخانه ها سخن گفته است. 

بیش از 1.5 میلیون نفر از مردم کره شمالی از موبایل نسل سه 3G استفاده می کنند و این در حالی است که خارجی ها در فرودگاه باید موبایل شان را تحویل داده و یک سیم کارت محلی کنترل شده بگیرند. مردم کره شمالی که متوسط در آمد سالانه شان 1200 دلار است (23000 دلار متوسط درآمد مردم کره جنوبی) برای داشتن ایمیل و موبایل باید از مقامات دولتی اجازه بگیرند.

آیا بسته ترین کشور جهان نیز قصد تبادل و همکاری با گوگل را دارد؟/خبرآنلاین