اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواهران غریب چینی +عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خواهران غریب چینی +عکس

برای سال های زیادی است که "باو لولین" در خیابان با فرد دیگری اشتباه گرفته می شود و او را با نام دیگری صدا می کنند.

در این موارد او چندین بارتوسط افراد مختلف با نام دیگری صدا زده شده بود و حتی به سفرهای مختلف دعوت شده بود. در بعضی مواقع حتی افرادی با او دعوا هم کرده بودند.

او در این مدت با نام "یانفی" به اشتباه صدا زده می شد ولی یکبار تصمیم گرفت به دنبال این فرد برود و از همین رو آدرسی از او پیدا کرد و به آن جا رفت و در نهایت شگفتی خواهر دوقلوی خودش را پیدا کرد.

این دو از زمان تولد از یکدیگر جدا شده بودند و در روز دوشنبه بعد از 24 سال دوری از هم بار دیگر همدیگر را پیدا کردند. یکی از خواهر ها می گوید در اولین لحظه حس کردم در آینه نگاه می کنم.

اما شگفتی ها به اینجا ختم نمی شود چرا که هر دوی آن ها در سال 2007 ازدواج کردند و نام شوهر هر دوی آن ها نیز "بن" است و در نوع غذاهایی که دوست دارند نیز شبیه به هم هستند.

این خواهرها بعد از به دنیا آمدن توسط خانواده های مختلف به سرپرستی قبول شده بودند و به همین علت این همه مدت از یکدیگر دور بودند./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
خواهران غریب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل موی عجیب و غریب زنان چینی! +عکس


زنان چینی در میائو در جنوب چین رسم عجیبی در آرایش مو هایشان دارند.آنها این رسم را از اجداد خود به ارث برده اند.

تاپ ناپ: زنان چینی در میائو در جنوب چین رسم عجیبی در آرایش مو هایشان دارند.آنها این رسم را از اجداد خود به ارث برده اند. در این روش بستن مو که به لانگهورن مشهور استزنان با بسر کردن نوعی قالب چوبی شبیه به شاخ های گاو مو های خود را بدور آن می پیچیدند. زنان امروزی که مو هایشان را کوتاه تر نگاه میدارند برای شبیه شدن به اجدادشان از کلاه گیس های چند صد ساله استفاده میکنند.

مدل عجیب موهای سنتی چین

مدل عجیب موهای سنتی چین

مدل عجیب موهای سنتی چین

مدل عجیب موهای سنتی چین

مدل عجیب موهای سنتی چین

مدل عجیب موهای سنتی چین

مدل عجیب موهای سنتی چین

مدل عجیب موهای سنتی چین

مدل عجیب موهای سنتی چین