اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خوانندگی به خاطر هنرمندان سرطانی


طرح همیاری از هنرمندان سرطانی در روزهای 19‌، 20 و 21 مهرماه با اجرای سه خواننده‌ موسیقی پاپ در ساختمان برج میلاد آغاز شد و شامگاه سه‌شنبه محسن یگانه در حمایت از بیماران نیازمند آواز خواند.

طرح همیاری از هنرمندان سرطانی در روزهای 19‌، 20 و 21 مهرماه با اجرای سه خواننده‌ موسیقی پاپ در ساختمان برج میلاد آغاز شد و شامگاه سه‌شنبه محسن یگانه در حمایت از بیماران نیازمند آواز خواند.

اجرای این مراسم را بهمن هاشمی مجری تلویزیون برعهده داشت. او در ابتدا از حاضران در سالن خواست برای طلب سلامتی مجید بهرامی‌ و سایر هنرمندان سرطانی از خدا، یک دقیقه بایستند و سکوت کنند.

در ادامه مینا علیزاده دختری که عکس وی روی پوستر‌های این مراسم نقش بسته بود با گلی سمبلیک به روی سن آمد و بهمن هاشمی از حاضران خواست که این گل را در جهت حمایت از هنرمندان سرطانی خریداری کنند.

در این مراسم روی تمام صندلی‌های برج میلاد پاکتی سفید همراه با کارتی حاوی دعوت شرکت کنندگان به حضور در مراسم گلریزان، قرار گرفته بود که بهمن هاشمی از حاضران خواست با قرار دادن مبالغ موردنظر خود در این پاکت‌ها به هنرمندان سرطانی کمک کنند.

مراسم با نمایش فیلمی از مجید بهرامی برای حاضران آغاز شد و بخشی از فیلم‌هایی که او به ایفای نقش در آن‌ها پرداخته بود از جمله «گیلانه» به روی پرده رفت. دیدار پرویز پرستویی با این بازیگر سینما و تئاتر که هم اینک به دلیل سرطان در بستر بیماری است و به مبلغی بالا برای درمان نیاز دارد از دیگر بخش‌های این فیلم بود.

محسن یگانه نیز در سخنانی پیش از اجرای کنسرتش خاطرنشان کرد: «امشب تغییرات جزئی در نوع آهنگ‌ها اعمال کرده‌ایم تا کمی متفاوت‌تر از شب‌های گذشته باشد؛ البته زیاد وقت تمرین نداشتیم.»

او در این مراسم برخی از آهنگ‌های خود را که تا به حال اجرای زنده نداشته برای حاضران خواند.

نخستین آهنگی که محسن یگانه به اجرای آن پرداخت «فداکاری» بود و پس از آن آهنگ‌هایی چون «آدما کلا دو دسته‌اند»‌، «رگ خواب»‌،‌ «نباشی»‌، «سکوت»،‌ «آسمان همیشه ابری نیست» و «سر از کار چشمات» را اجرا کرد.

یگانه همچنین از برگزاری کنسرتش در آینده‌ای نزدیک در کرج خبر داد.

سالن همایش‌های برج میلاد شامگاه گذشته مملو از جمعیت بود و مهرداد اولادی بازیکن فوتبال نیز از جمله افراد حاضر در سالن بود.

این مراسم به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی هنری توسعه هنرهای معاصر و اکسیر نوین برپا شده و شامگاه 20 مهرماه رضا صادقی و 21 مهرماه بنیامین بهادری اجرا دارند.

منبع: ایسنا




ویدیو مرتبط :
هنرمندان خیابانی که به خاطر یک لقمه نان................

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قانونی که به خاطر مرتضی پاشایی وضع شد/ فرزند مدیرعامل اسبق سایپا یکی از کودکان سرطانی بود



اخبار,اخبارورزشی,اخبارمدیرعامل اسبق سایپا

فرزند مدیرعامل اسبق سایپا یکی از کودکان سرطانی است که در بیمارستان محک بستری شده است.

 فرزند پرویز حیدری مدیرعامل اسبق سایپا نیز یکی از کودکان سرطانی است که در بیمارستان محک بستری شده است. حیدری با دیدن مدیران و بازیکنان سایپا آنها را به نزد پسرش محمدحسین برد تا پسرش این بازیکنان را از نزدیک ببیند.

* در این بازدید دکتر حمید سجادی معاون سابق وزیر ورزش نیز حضور داشت. او اکنون یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا است.

* احمد مددی قائم مقام سابق باشگاه پیکان به عنوان سرپرست معاون ورزشی باشگاه سایپا انتخاب شده است. او جانشین سعید تقی‌زاده شده است.

* تا حدود هماهنگی که برای حضور خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی دراین بازی انجام شده بود اما مدیر روابط عمومی بیمارستان محک اعلام کرد بعد از درگذشت مرتضی پاشایی و به خاطر اتفاقاتی که پس از انتشار کلیپی که از مرتضی پاشایی در بیمارستان منتشر شد طبق قانون جدید وضع شده که ورود دوربین‌ها در کلیه بخش‌های بیمارستان‌ها ممنوع است. به همین دلیل گزارشگران تلویزیونی و حتی دوربین باشگاه سایپا اجازه ورود به بخش‌های بیمارستان محک را پیدا نکردند.

* میلاد می‌داوودی مهاجم سابق استقلال و ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس و همچنین ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا بیشتر از بازیکنان دیگر مورد توجه کودکان سرطانی بوده است.

و با دیدن می‌داوودی و شکوری کودکان سرطانی کری استقلال و پرسپولیس را شروع کردند.

* در پایان این دیدار مدیرعامل موسسه محک با مدیرعامل باشگاه سایپا دیدار کوتاهی داشت و از حضور تیم سایپا در بیمارستان تشکر کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس