اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواننده گروه «آریان»: به بن‌بست رسیدیم!


طرفداران گروه «آریان» مدت زیادی است که منتظر انتشار آلبوم پنجم این گروه هستند. آلبومی که صدور مجوز آن بیش از 2 سال به طول انجامیده است.

خبرگزاری ایسنا: طرفداران گروه «آریان» مدت زیادی است که منتظر انتشار آلبوم پنجم این گروه هستند. آلبومی که صدور مجوز آن بیش از 2 سال به طول انجامیده است.

علی پهلوان، خواننده گروه به تازگی یادداشتی در این باره منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید:

«بالاخره اعضای گروه «آریان» به یک اجماع کلی در مورد بحث آلبوم و فعالیت‌های گروه آریان رسیدند و من الان به خودم اجازه میدم که در این مورد صحبت کنم.

«آریان5»، اثریه که ساختش یک و نیم سال طول کشیده و مجوزش دو سال. اتفاق ناگواری که برای این اثر افتاده اینه که متاسفانه با گذشت زمان تاثیر پذیری آثار به علت نوع تنظیم آنها و سبک کاریشون از بین رفته و صحبت‌های اخیر من با دوستانم در گروه به این جا رسیده که نظرها در این مورد یکی شده.

پیشتر این اجماع وجود نداشت و بعضی معتقد بودن که باید آلبوم رو با حذف چند تا از ترک‌هاش با چیزی حدود پنج، شش ترک جدید عرضه کرد. الان حداقل نظرها بر این اساسه که این اثر در شرایط فعلی و با اینکه مجدد میکس و مستر شده جوابی رو که باید نمیده.

از طرفی از اونجایی که امتیاز آثار سه آلبوم اول گروه آریان طی یک قرارداد و آلبوم چهارم بدون قرارداد در اختیار شرکت ترانه شرقیه، اعضای گروه به این نتیجه رسیدند که با توجه به وضعیت چهار، پنج سال اخیر گروه آریان با ترانه شرقی صحبت بشه تا ببینیم با چه شرایطی میشه امتیاز آثار در اختیار خود گروه قرار بگیره تا در صورتی که گروه بخواد بعضی فرصت‌ها رو که ممکنه ترانه شرقی علاقه‌ای به اون‌ها نداره، بپذیره تا از این شرایط کم کاری خارج شه.

پیام صالحی قرار شد به نمایندگی از گروه با «ترانه شرقی» صحبت کنه که نتیجه‌ی این مذاکره برای ما اصلا عملی نبود. بنابراین در شرایط فعلی تقریبا میشه گفت که به بن بست رسیدیم. بن بستی که به حضور یا عدم حضور من هم ربطی نداره چون این شرایط در هر صورت عملی نیست.

پیام در حال حاضر به کارهای تکیش داره ادامه میده که عموما آثاری هستن ساخته‌ی افرادی خارج از گروه آریان و به دور از سبک آریان. هر کدوم از اعضا هم برای خودشون ممکنه کار بکنن و یا به هم کمک بکنن. کما اینکه همچنان منتظر آلبوم دوم ویلن سیامک هم هستیم.

من تا به امروز با این تعصب که باید تمام وقتی رو که برای خوانندگی میذارم صرف گروه آریان کنم، فعالیت خوانندگی تکی نکردم و همیشه دوست داشتم در کنار دوستانم در گروه اجرا کنم ولی متاسفانه این بن بست داره به سمتی میره که شاید لازم بشه منم فکری به حال خودم بکنم.... جدای از این تا به امروز صبر کردیم، باز هم صبر می‌کنیم تا شاید راهی برای خروج از این بن‌بست پیدا بشه و ما آریانیها رو روزی در کنار هم روی صحنه ببینید.

همیشه با این که این دل نگرونه، یه بهار پشت زمستون و خزونه

میدونم خدای ما که مهربونه، ما رو باز به هم دوباره میرسونه... شاید ... یه روزی»


ویدیو مرتبط :
آهنگ بن بست(آلبوم جدید بن بست: اسفند92-فوریه2014)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بن بست در جنگ گروه هکری علیه داعش


ظاهرا بخش اعظمی از تلاش های این گروه هکی در راستای مسدودسازی اکانت های توئیتری داعش و وبسایت های متعلق به آن صورت گرفت. اما براساس گفته های یکی از کارکنان این وبسایت اجتماعی به نشریه Daily Dot، آن گزارشات کاملا بی پایه بوده اند.

وب‌سایت دیجیاتو: چندی پیش ویدئویی از سوی گروه هک Anonymous منتشر شد که از آغاز مبارزه آن با تروریست های داعش خبر می داد. آن کمپین که در پی حملات تروریستی در پاریس آغاز شده بود #OpIsis نام داشت و روشی آسان را در اختیار فعالان آنلاین قرار می داد تا مبارزه ای دیجیتالی را علیه یک گروه شرور و رعب آفرین آغاز نمایند.

«جنگ» گروه Anonymous علیه داعش به بن بست رسید

با شروع این مبارزه، بسیاری گله مند شدند که فعالیت های این گروه هکی ممکن است نبرد علیه داعش را تحت تاثیرات منفی قرار دهد، اوضاع را برای نهادهای اطلاعاتی پیچیده تر کند و کانال های مرسوم ارتباطی را از اطلاعات نادرست پر کند. حالا ظاهرا آن پیش بینی ها درست از آب در آمده اند.

ظاهرا بخش اعظمی از تلاش های این گروه هکی در راستای مسدودسازی اکانت های توئیتری داعش و وبسایت های متعلق به آن صورت گرفت. اما براساس گفته های یکی از کارکنان این وبسایت اجتماعی به نشریه Daily Dot، آن گزارشات کاملا بی پایه بوده اند.

بررسی دیگری که توسط Ars Technica انجام شد نشان می دهد که تعدادی از اکانت های غیر وابسته به داعش هم هدف حملات اخیر داعش قرار گرفته اند و علت هم صرفا هتاکی آنها در یکی از اکانت های منسوب به این گروه یا استفاده از زبان عربی در توئیت هایشان بوده است.

بسیاری از فعالان این کمپین، ظاهرا از مشکل آگاهی کافی دارند و چندی است که یک پیام ویژه در توئیتر دست به دست می شود و آن این است: اینکه مشارکت کنندگان در مبارزه دیجیتالی علیه داعش به یاد داشته باشند که صرفا عربی بودن یک وبسایت یا مطلب و یا مسلمان بودن آن شخص به معنای آن نیست که باید هدف حملات هکی قرار داده شوند.

در عین حال، ماهیت این کمپین ها هم به گونه ایست که پراکنده نمودن یکپارچه این پیام را غیر ممکن می کند. اشتباهات انجام گرفته در این حوزه به قدری فاحش بوده اند که دیگر گروه های هکی را وادار کرده اند تا از کمپین #OpIsis فاصله بگیرند.