اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواننده معروف در اولین فیلم سه بعدی ایران


طی چند روز آینده یکی از خوانندگان سرشناس ایرانی هم به فهرست بازیگران «آقای الف» اضافه خواهد شد

تماشا: آخرین اخبار از اولین فیلم سه بعدی ایرانی حاکی از این است که فیلمبرداری این فیلم به زودی شروع می شود.

با تکمیل شدن گروه بازیگران فیلم سینمایی آقای الف جدیدترین اثر علی عطشانی از تاریخ 20 خرداد ماه جلوی دوربین می رود. گروه چهره پردازی و لباس طی چند روز آینده تست نهایی لباس و گریم را انجام خواهند داد تا فیلم طبق برنامه ریزی های انجام شده در تارخی مقرر جلوی دوربین برود. هم اکنون گروه تولید آخرین مراحل انتخاب لوکیشن را در سطح شهر تهران انجام می دهند.

«آقای الف» به نسبت سایر فیلم های علی عطشانی فیلم پرلوکیشن تری است و اغلب لوکیشن های آن در فضای خارجی روایت می شود. «آقای الف» اولین تجربه جدی سینمای ایران در زمینه سینمای سه بعدی است. طبق گفته سازندگان «آقای الف» گروه تولید در تلاش هستند تا عرضه این فیلم همزمان با عید سعید فطر در سرتاسر ایران صورت پذیرد.

طی چند روز آینده یکی از خوانندگان سرشناس ایرانی هم به فهرست بازیگران «آقای الف» اضافه خوا هد شد. «آقای الف» نگاه متفاوتی به مقوله مرگ و زندگی دارد. قبلا عطشانی توضیح داده بود که همیشه مساله مرگ برایش جالب بوده است. فیلمنامه این فیلم را امیرعلی محسنین نوشته و قرار است بابک محقق، کار طراحی و اجرای سه بعدی را برعهده داشته باشد.

جالب اینکه سرمایه گذاری این کار را شرکت تصویرگستر پاسارگاد برعهده داشته که این روزها حسابی در بازار فرهنگی کشور، مشغول شده است. آلبوم بهرام رادان و مهدی مقدم از آخرین محصولاتش است. تهیه کننده «آقای الف»، سعید شرفی کیاست و علاوه بر فرزاد حسنی و آنا نعمتی، کریم باقری هم در آن بازی می کند.


ویدیو مرتبط :
خواننده معروف و مطرح ژاپنی برای اولین بار از ایران دیدن می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نمایش اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران

اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران به نام "آقای الف" در تالار ایوان شمس به نمایش در می‌آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اولین نمایش فیلم سه بعدی سینمای ایران با نام "آقای الف" به كارگردانی علی عطشانی با حضور هنرمندان سینمایی همچون بیژن امكانیان، شاهین نجومی بازیگر نقش "آقای الف"، رضا درستكار، محمود گبرلو و كارگردان پیشكسوت سینمای ایران ابراهیم حاتمی كیا تا لحظاتی دیگر آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ هنوز بازیگران اصلی این فیلم همچون لیلا اوتادی و پویا پورسرخ برای تماشای این فیلم در تالار ایوان شمس حاضر نشده اند./باشگاه خبرنگاران