اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواننده معروف اصفهانی این بار در برج میلاد


علیرضا افتخاری که پس از مدت‌ها غیبت سال گذشته دوباره به روی صحنه رفته بود، بار دیگر در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

خبرگزاری فارس: علیرضا افتخاری که پس از مدت‌ها غیبت سال گذشته دوباره به روی صحنه رفته بود، بار دیگر در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

علیرضا افتخاری در این کنسرت قطعات جدیدی را از ساخته ‌‌های حسین پرنیا با عنوان «پادشاه فصل‌ها »و قطعه ‌هایی چون سفر کرده، دیدی که رسوا شد دلم، آشفته حالی، کنج تنهایی، آتش کاروان، کودکی، خاطره یک شب، سنگ خارا، بازگشته بی بی جون، پاییز، بی تو بودن، دوره گرد و پیغام من را به اجرا درمی‌آورد.

افتخاری در کنسرت گذشته‌اش به همراهی پرنیا موفق شد تلفیقی مناسب و هماهنگ میان موسیقی سنتی و شعر نو ایجاد کند.کاری که بسیاری از خوانندگان و آهنگسازان و حتی اساتید موسیقی سنتی در آن، توان خود را آزموده بودند و هیچ‌گاه به نتیجه مطلوب نرسیده بودند.

از کنسرت قبلی افتخاری استقبال بسیار خوبی از سوی علاقه‌مندان به موسیقی صورت گرفت که البته با توجه به دوری چند ساله او از اجرای زنده، قابل پیش‌بینی هم بود و انتظار می‌رود که طرفداران افتخاری از این کنسرت هم استقبال کنند.

کنسرت علیرضا افتخاری روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد و در یک سانس از ساعت 21:30 برپا خواهد بود. قیمت بلیت‌های انی کنسرت از 30 تا 100 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.


ویدیو مرتبط :
حسن ریوندی در برج میلاد و تقلید صدای یک خواننده ی معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت مداح معروف در برج میلاد


غلامرضا کویتی پور از مداحان پیشکسوت از برگزاری کنسرت در برج میلاد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: غلامرضا کویتی پور از مداحان پیشکسوت از برگزاری کنسرت در برج میلاد خبر داد.

غلامرضا کویتی پور با حضور در برنامه زنده گلخانه که از شبکه سوم سیما پخش شد افزود: ما برای دل مردم می خوانیم و آرزوی قلبی ما، شادی آنان است.

وی درباره آثار اخیر خود و استفاده از ابزار موزیکال در مدیحه سرایی یادآور شد: چیزهایی که ما خواندیم ربطی به عزا ندارد بلکه یک کار اجتماعی و یک اثر حماسی است.

کنسرت مداح معروف در برج میلاد

این مداح پیشکسوت با اشاره به آلبوم جدید خود که به زودی روانه بازار می شود از برگزاری نخستین کنسرت موسیقیایی خود خبر داد.

کویتی در این باره توضیح داد: کنسرت نوای عاشقی 13 و 14 آذر در برج میلاد برگزار می شود.

وی با تقدیر از کسانی که مجوز برگزاری کنسرت وی را در برج میلاد صادر کردند از اجرای این کنسرت با همکاری ارکستر سمفونیک صدا و سیما خبر داد.

این مداح پیشکسوت تاکید کرد: اگر نفسی ماند مردم با حضور در این کنسرت، این صدای عاشقی را بشنوند.

وی همچنین تاکید کرد که به امور تجاری نمی پردازد.

کویتی پور در ادامه نوحه یاران چه غریبانه را در استودیوی گلخانه در برنامه زنده اجرا کرد.

وی در پایان گفت: ان شاء الله در عمل به یاد شهدا باشیم چراکه تا ابد مدیون شهدا هستیم.

برنامه گلخانه شامگاه جمعه از شبکه سوم سیما پخش شد و غلامرضا کویتی پور میهمان این برنامه بود.

کویتی پور تاکنون آلبوم های غریبانه و غریبانه۲ و خاموش را به بازار ارائه کرده است.