اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواننده لبنانی به دلیل قتل ۲ سرباز ارتش به اعدام محکوم شد+عکس



خواننده لبنانی, فضل شاکر

خواننده لبنانی به دلیل قتل ۲ سرباز ارتش به اعدام محکوم شد

دادگاه نظامی لبنان فضل شاکر از نزدیکان شیخ سلفی افراطی را به اتهام تشکیل باند مسلح و قتل دو سرباز ارتش به اعدام محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه النهار لبنان، فضل شاکر به ایجاد باند مسلح به قصد ارتکاب جنایت ضد مردم، ضربه زدن به دولت و کشور، انجام کارهای تروریستی، حمله به نیروهای ارتش و در اختیار داشتن سلاح متهم شده است.

 

فضل شاکر در سال 2012 و با آغاز بحران و جنگ در سوریه به گروه تروریستی "احمد الاسیر" در صیدا پیوست و اعلام کرد که خوانندگی را کنار گذاشته است.

در جریان درگیری اخیر نیروهای ارتش سوریه و عناصر گروه تروریستی احمد الاسیر در صیدا ویدیویی از فضل شاکر منتشر شد که در آن با افتخار به قتل 2 سرباز لبنانی اعتراف می‌کند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
اعدام 250 سرباز ارتش سوریه توسط داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاچاق فروشی که به دلیل فروش کراک به اعدام محکوم شده،برای قتل عمد هم محاکمه شد




 نهم خردادماه سال 88 مأموران کلانتری تهرانپارس به خیابان سراج رفتند تا درباره یک درگیری مرگبار بین دو راننده تحقیق کنند اما ماجرا فراتر از یک درگیری معمولی بود چون یکی از شرکت‌کنندگان در دعوا به نام احسان بر اثر اصابت چاقو به گردنش بشدت زخمی شده و به بیمارستان الغدیر انتقال یافته بود. این جوان دقایقی بعد روی تخت بیمارستان جان سپرد.

با مرگ جوان 23 ساله پرونده وارد مرحله جنایی شد. خیلی زود عامل قتل به نام مهدی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی مقداری کراک کشف شد. بررسی سابقه متهم نشان داد وی تاکنون سه بار به اتهام خرید و فروش موادمخدر دستگیر و زندانی شده است. مهدی در بازجویی‌ها گفت: آن روز من از خیابان سراج در حال حرکت بودم که احسان در مورد رانندگی‌ام به من اعتراض کرد. وقتی درگیری لفظی بین ما بالا گرفت احسان شاخه یکی از درختان را شکست و با آن شیشه خودروی مرا شکست. عصبانی شدم و چاقویی را که همراهم بود بیرون آوردم و با آن ضربه‌ای به گردن وی زدم سپس با خودرویم فرار کردم.


آن روز برای گرفتن موادمخدر به خیابان سراج رفتم که این جنایت به وقوع پیوست و باور کنید نمی‌خواستم احسان را بکشم!


صبح دیروز مهدی به اتهام قتل عمد از سوی قاضی قربان‌زاده رئیس شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران تحت محاکمه قرار گرفت. این در حالی است که این مرد به خاطر خرید و فروش موادمخدر از سوی دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده است.


بنابر این گزارش، در پایان سه قاضی عالیرتبه برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند.

 اخبار حوادث  -  ایران