اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواست فولاد شکست پرسپولیس است


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خواست ما شکست پرسپولیس است.

ایسنا: حسین فرکی اظهار کرد: شرایط تیم‌مان مانند سه، چهار هفته گذشته خوب است. تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم. ضمن این‌که شرایط روحی تیم‌مان هم خوب است. با توجه به وضعیت جوی‌ پیش آمده اجازه تمرین در دو روز ابتدایی هفته را نیافتیم. به هر حال از روز گذشته تمرینات‌مان را در زمین چمن انجام دادیم و امروز هم برای تمرین مشکلی نداریم. امیدوارم پنج‌شنبه و جمعه هم شرایط به صورتی باشد که تمرین کنیم و از این نظر مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین بیان کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل خوب بسته شد و بازیکنان جوانی هم در کنار بازیکنان باتجربه‌اش دارد که در این مورد شبیه تیم ما هستند. پرسپولیس امسال نتایج خوبی را به دست آورده است و اکنون هم در جدول بالای ما قرار دارد. به هر حال به این تیم و کادر فنی‌اش احترام می‌گذاریم. دایی از دوستان خوب من است و به نوعی شاگردم بوده و خوشحالم که با زهم یک بار دیگر این اتفاق می‌افتد و به عنوان شاگرد و معلم روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیریم. به هر حال پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و قابل احترام.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می‌تواند نتیجه دور رفت را جبران کند و پرسپولیس را شکست دهد، گفت: این خواست ما است و توانستن آن دست بازیکنان‌مان است که امیدوارم خواست ما و توانستن بازیکنان‌مان این اتفاق را رقم بزند و بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم که باتوجه به شرایط کنونی هر دو تیم در جدول به نظرم این بازی می‌تواند برای بینندگان کمی جذاب باشد.

او همچنین درباره جام‌ حذفی و رویارویی تیمش با پرسپولیس در اهواز گفت: به هر حال این تقدیر بود که به این صورت رقم خورد که در جام‌حذفی هم میزبان پرسپولیس باشیم. ما تمرکزمان را روی هر دو بازی‌مان مقابل پرسپولیس در لیگ و جام‌حذفی می‌گذاریم و مطمئنا هر دو دیدار برای ما اهمیت دارند. امیدوارم رقابت سالم ورزشی و عملکرد بازیکنان‌مان چیزی را رقم بزند که به سود ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: عملکرد بازیکنان‌مان تا این جای مسابقات حتی آن بازی‌هایی که به نتیجه تساوی رسیده‌ایم، خوب بوده است. آنها تلاش خود را می‌کنند. به هر حال در جایی این تلاش همراه با نتیجه دلخواه می‌شود که در این سه، چهار هفته اخیر به جز بازی با راه‌آهن، برای ما اتفاق افتاده است.


ویدیو مرتبط :
غم شکست پرسپولیس در برابر فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس 10نفره ملوان را شکست داد/فولاد با شکست راه آهن به صدر جدول رسید



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛
پرسپولیس 10نفره ملوان را شکست داد

تیم فوتبال پرسپولیس با یک بازیکن کمتر توانست ملوان را شکست دهد و به طور موقت به رده دوم صعود کرد.

 در ادامه هفته پنجم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که  بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
امید عالیشاه در دقیقه 74 با یک شوت محکم گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.
در دقیقه 78 مسابقه برق ورزشگاه آزادی قطع شد تا چند دقیقه‌ای بازی متوقف شود. این حادثه منحصر به فرد بود.
به گزارش فارس، پرسپولیس در نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد اما از حملاتش نتیجه‌ای نگرفت تا اینکه در دقیقه 33 کفشگری از پرسپولیس اخراج شد.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مازیار زارع و سعید یوسف‌زاده از ملوان و امید عالیشاه از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. کفشگری بازیکن پرسپولیس در دقیقه 33 به دلیل خطای شدید بر روی مهاجم ملوان کارت قرمز گرفت و از میدان اخراج شد.

پرسپولیس با این برد 10 امتیازی شد و به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت و به طور موقت به رده دوم صعود کرد. استقلال هم با یازده امتیاز صدرنشین است. البته سایر دیدارهای هفته پنجم در جریان است. فولاد در صورت پیروزی مقابل راه آهن جای استقلال را در صدر جدول می‌گیرد.
 ملوان 4 امتیازی( با احتساب یک امتیاز کسر شده کمیته انضباطی) در رده یازدهم قرار دارد.

ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، سیدمحمدمهدی سیدصالحی( از دقیقه 90 محمدرضا خانزاده)، مهرداد کفشگری، محمد نوری، حسین ماهینی، قاسم‌ دهنوی، پیام صادقیان( از دقیقه 68 غلامرضا رضایی)، امید عالیشاه( از دقیقه 79 هادی نوروزی)، سیدمیثم حسینی
سرمربی: علی دایی


ترکیب ملوان:
سرگئی پاشنکو، سید‌احمد مهدی‌زاده، احمد آهی، سعید سالار‌زاده، امیر‌حسین فشنگچی، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده( از دقیقه 79 اسماعیل صمدی)، محسن یوسفی، شاهین ثاقبی( از دقیقه 75 سهیل رحمانی)، مهدی شیری و سید‌جلال رافخایی.
سرمربی: دراگان اسکوکیچ
--------------------------------------------
فولاد با شکست راه آهن به صدر جدول رسید

تیم فولاد خوزستان با برتری مقابل راه آهن به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام چهار دیدار به طور همزمان دنبال شد که نتایج نهایی این بازی ها به شرح زیر است:
صبای قم دو - گسترش فولاد دو
گل‌ها: سیدایمان موسوی 4 و مهرداد بایرامی 33 گسترش فولاد، رضا عنایتی 28 و 61 صبای قم

ذوب آهن صفر - سایپا صفر
اخراج قاسم حدادی فر از ذوب آهن در دقیقه 90

راه آهن صفر - فولاد خوزستان یک
گل‌ها: لوسیانو پریرا 51 از روی نقطه پنالتی

فجر سپاسی 2 - سپاهان یک
گل‌ها: جالوویچ 41 سپاهان و جابر انصاری 64 و محمد حیدری 83 فجرسپاسی
با احساب این نتایج فولاد به صدر جدول صعود کرد./فارس