اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواستگار كینه‌جو تسلیم شد



خواستگار,خواستگاری,خواستگار انتقام‌جو

 

خواستگار انتقام‌جو كه پس از شنیدن پاسخ منفی از یك دختر جوان، او و مرد مورد علاقه‌اش را ربوده و با انتقال به خانه عمویش در ایلام، قصد كشتن هر دویشان را داشت، موفق به این كار نشد و خود را به پلیس تسلیم كرد.

 

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در اداره پلیس آگاهی استان ایلام علیه جوانی به اتهام ربودن دختر دانشجویش شكایت كرد.

 

شاكی گفت: دخترم قرار بود با مرد جوانی ازدواج كند، اما پس از تحقیق درباره او، نظرش عوض شد و از مرد جوان خواست برای همیشه او را فراموش كند، اما مرد خواستگار حاضر به این كار نبود.

 

وی اضافه كرد: روزحادثه دخترم به قصد رفتن به پاركی همراه دوستانش از خانه خارج شدو دیگر برنگشت. در پی غیبت او با تلفن دوستانش تماس گرفتیم، اما همگی اظهار بی‌اطلاعی كردند و گفتند دخترم با آنها همراه نشده است.

 

خواستگار، آدم‌ربا بود

وی یادآور شد: در حالی كه جستجوهایمان برای یافتن فرزندم ادامه داشت، خواستگار قبلی دخترم در تماس تلفنی با ما گفت كه دخترمان را ربوده و در صورتی او را آزاد می‌كند كه با ازدواج آنها موافقت كنیم.

 

با تشكیل پرونده‌ای در این رابطه، كارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات را آغاز كردند.

 

ماموران با هماهنگی قضایی به خانه پدری متهم اعزام و در تحقیق از اعضای خانواده وی متوجه شدند آنها از آدم‌ربایی اطلاعی ندارند و پسرشان از روز گذشته خانه را ترك كرده و برنگشته است.

 

به این ترتیب، جستجوی ماموران برای نجات دختر ربوده شده ادامه داشت تا این كه اطلاع یافتند فرد رباینده، دختر دانشجو را به خانه عمویش ـ كه به سفر رفته ـ منتقل و در آنجا زندانی كرده است.

 

ماموران عازم محل مذکور شدند و دختر جوان را همراه مرد دیگری كه هر كدام در اتاقی زندانی شده بودند نجات دادند، اما خبری از آدم‌ربا نبود.

 

این پسر و دختر پس از آزادی برای تحقیقات به پلیس آگـــاهی انتقال یافتند.

 

دختر دانشجو از ماجرای آدم‌ربایی گفت

دختر جوان با اشاره به ربوده شدن خود از سوی خواستگار سابقش گفت: روز حادثه می‌خواستم به دوستانم در پارك ملحق شوم كه از پسر مورد علاقه‌ام كه قرار است با هم ازدواج كنیم، خواستم سراغم بیاید و دو نفری به پارك برویم.

 

وی اضافه كرد: هر دو با خودرو به طرف پارك به راه افتادیم كه ناگهان خواستگار سابقم راهمان را سد كرد و با تهدید چاقو سوار خودرو شد و از مرد مورد علاقه‌ام خواست حركت كند.

 

دختر جوان یادآور شد: او ما را به خانه‌ای منتقل و زندانی كرد و پسر مورد علاقه‌ام را نیز كتك زد. مرد ربوده شده نیز در بازجویی گفته‌های دختر جوان را تایید كرد.

 

آدم‌ربا خود را تسلیم كرد

آدم‌ربای فراری نیز وقتی متوجه شد ماموران پلیس سایه‌به‌سایه در تعقیبش هستند و راهی برای فرار ندارد، خود را تسلیم پلیس كرد.

 

او درباره ربودن دختر و پسر جوان گفت: پنج سال پیش با دختر جوان آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتیم، اما او یكباره از ازدواج با من صرف‌نظر كرد تا این كه مدتی پیش از طریق دوستانم شنیدم او با جوانی آشنا شده و قصد ازدواج دارد.

 

متهم اضافه كرد: روز حادثه آن دو را تهدید و به خانه عمویم منتقل كردم و قصد داشتم هر دو را در همان خانه به قتل برسانم، اما موفق نشدم.

 

وی یادآور شد: وقتی متوجه شدم پلیس در تعقیب من است، متواری شدم اما سرانجام تصمیم گرفتم خود را تسلیم كنم.

 

بنابراین گزارش، مرد آدم‌ربا با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از او ادامه دارد.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
هانیه توسلی: تا امروز فقط یک خواستگار داشتم که آن هم جو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام اینترنتی خواستگار كینه‌جو



 

مردی جوان وقتی فهمید كه دختر مورد علاقه‌اش، تصمیم به ازدواج با فرد دیگری را دارد، با سرقت تصاویر خصوصی وی، آنها را در سایت‌های غیراخلاقی قرار داد و دختر جوان را دچار دردسر كرد.



هفته گذشته دختری جوان به شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران مراجعه و از مردی به خاطر پخش عكس‌های خصوصی‌اش در سایت‌های اینترنتی شكایت كرد.



شاكی در اظهاراتش به بازپرس شوكت گفت: یك سال قبل با مردی جوان آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتم و خانواده‌هایمان را در جریان این علاقه‌مندی قرار دادیم. ۴ ماه پس از این آشنایی، متوجه تغییر رفتار پسر مورد علاقه‌ام شدم. او نسبت به من بی‌تفاوت و به دختر دیگری علاقه‌مند شده بود.



شاكی ادامه داد: پس از بدرفتاری‌های او تصمیم به جدایی از هم گرفتیم. از وی خواستم مرا برای همیشه ترك كند كه پذیرفت و دیگر او را ملاقات نكردم، تا این كه از چند ماه قبل، با یكی از آشنایان خانوادگی‌‌مان، نامزد كردم.


وی افزود: خواستگار سابقم وقتی از این موضوع اطلاع یافت، مزاحمت‌هایش را شروع كرد. ابتدا تلفنی و با ارسال پیامك‌های غیراخلاقی، مرا تهدید می‌كرد كه اگر با آن مرد ازدواج كنم، او را به قتل می‌رساند و بعد از شكنجه دادن من، مرا زنده زنده می‌سوزاند.



شاكی گفت: تهدیدهای او همچنان ادامه داشت و آرامش را از من و خانواده‌ام سلب كرده بود. می‌ترسیدم بلایی بر سر خانواده و نامزدم بیاورد. بنابراین ملتمسانه از او می‌‌خواستم مرا رها كند و آسیبی به خانواده‌ام نرساند.



وی افزود: مرد مزاحم چند هفته قبل، پاكتی به خانه‌ام ارسال كرد كه پس از مشاهده محتویات پاكت، پی بردم تصاویر شخصی‌ام می‌باشد كه چاپ شده و یك نامه داخل آن است.



● نامه تهدیدآمیز


مرد مزاحم در آن نامه نوشته بود: «بزودی عكس‌های شخصی شما را در شهر پخش می‌كنم.»



زن شاكی ادامه داد: با خواندن نامه بیشتر وحشت كردم و ماجرا را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و قصد داشتیم با مراجعه به مركز پلیس، از او شكایت كنیم كه مزاحم دوباره تماس گرفت و نشانی چند سایت اینترنتی را داد و خواست كه از آنها بازدید كنم.



شاكی در ادامه اظهاراتش گفت: در بازدید از آن سایت‌ها، متوجه شدم مرد مزاحم تصاویر خصوصی‌ام را به همراه مشخصاتم در سایت‌های غیراخلاقی و دوست‌یابی قرار داده است.



گمان می‌برم مرد مزاحم تصاویر خصوصی‌ام را از گوشی تلفن همراهم كه یك بار در خودروی وی جا مانده بود، برداشته و اكنون به سوءاستفاده از آن پرداخته است.



با شكایت این زن جوان، پرونده‌ای تشكیل شد و مرد مزاحم تحت تعقیب قرار گرفت و ماموران وقتی برای دستگیری متهم به خانه‌اش رفتند، معلوم شد او به طرز مرموزی ناپدید شده است.



بنابراین جستجوها برای یافتن او ادامه یافت تا این كه چند روز قبل، او را در یكی از محله‌های شهر شناسایی و دستگیر كردند. با انتقال متهم در روز گذشته به شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران، وی مورد بازجویی قرار گرفت و اظهارات متناقضی مطرح كرد.



● انكار به سرقت عكس‌‌های خصوصی شاكی


متهم در اظهاراتش به بازپرس شوكت گفت: من به شاكی علاقه داشتم و تصمیم به ازدواج با او گرفتم، اما به خاطر اختلاف‌هایی از او جدا شدم و هرگز هم برایش ایجاد مزاحمت نكرده‌ام.



متهم ادامه داد: گفته‌های شاكی را قبول ندارم، چراكه اگر از او كینه به دل داشتم، تاكنون باید او را می‌كشتم. با ثبت اظهارات متناقض متهم، وی با قرار قانونی روانه زندان شد.



تحقیقات در حالی ادامه دارد كه ماموران پیام‌های تهدیدآمیز متهم و سایت‌های اینترنتی كه او تصاویر شاكی را در آن ثبت كرده بود، به دست آورده‌اند كه گفته‌های شاكی را تایید می‌كند. با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات برای افشای دیگر ابعاد مختلف پرونده ادامه دارد..../ گزارش : جام‌جم آنلاین