اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواستگار سارق دختر جوان را ربود



خواستگار سارق دختر جوان را ربود

روزنامه جام‌جم: مردی که پس از شنیدن پاسخ منفی از خانواده دختر مورد علاقه‌اش، او را ربوده و ساعاتی گروگان گرفته بود، همراه یکی از همدستانش در شهریار دستگیر شد و هر دو به سرقت و زورگیری از مسافران اعتراف کردند.

عصر 10 اردیبهشت امسال دختر جوانی با خودرویش در منطقه فاز سوم اندیشه در حرکت بود که ناگهان 2 سرنشین یک خودروی پراید راهش را سد کرده و دختر جوان را ربوده و از محل دور شدند. خانواده دختر جوان در پی غیبت طولانی او، با حضور در پلیس آگاهی شهریار، گم شدن وی را گزارش کردند. با شروع تحقیقات، خودروی دختر جوان که بدون سرنشین در خیابان رها شده بود، پیدا شد.

آدم‌رباها، دختر جوان را در خیابان رها کردند

از سوی دیگر آدم‌ربا‌ها ساعات پایانی شب دختر جوان را نزدیک خانه‌اش از خودروی در حال حرکت بیرون انداخته و متواری شدند. دختر جوان که پس از به صدا درآوردن زنگ خانه بی‌هوش شده بود، توسط والدینش به خانه انتقال یافت و ساعاتی بعد وقتی به هوش آمد، گفت که رضا، خواستگارم همراه مردی، مرا ربوده و به خانه‌ای منتقل کردند و آنقدر کتکم زدند تا مجبور شوم با وی ازدواج کنم. در پی این حادثه، دختر جوان با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهریار از 2 مرد آدم‌ربا شکایت کرد.

ردپای خواستگار آدم‌ربا

با تشکیل پرونده قضایی در این ارتباط، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهریار رسیدگی به آن را برعهده گرفتند و جستجو برای دستگیری خواستگار آدم‌ربا و همدستش را آغاز کردند. در حالی که تحقیق در این باره ادامه داشت، اوایل همین هفته ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهریار به یک خودروی پراید که شماره پلاک آن تغییر یافته بود، ظنین شدند و 2 سرنشین آن را به مرکز پلیس منتقل کردند. راننده خودرو بازداشت و مرد همراه او آزاد شد.

هوشیاری بازپرس آدم‌ربا را گرفتار کرد

هنگامی که متهم جوان در شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهریار بازجویی می‌شد، بازپرس ولایی متوجه شد نشانی خانه وی با آدرس خانه آدم‌ربایی که تحت تعقیب پلیس قرار دارد ، مطابقت می‌کند. بنابراین وی را برای ادامه تحقیق در اختیار پلیس قرار داد. متهم جوان در بازجویی اعتراف کرد دختر جوانی را ربوده و ساعاتی در خانه‌اش گروگان گرفته است.

 

اعتراف به آدم‌ربایی

متهم با اشاره به نحوه آدم‌ربایی گفت: چندی پیش با دختر جوان آشنا شده و تصمیم به ازدواج با یکدیگر گرفتیم، اما خانواده او پس از تحقیق درباره من و خانواده‌ام، با این وصلت مخالفت کردند و ارتباط دختر مورد علاقه‌ام نیز با من قطع شد. مرد آدم‌ربا اضافه کرد: من هم به قصد انتقام از دختر مورد علاقه‌ام و خانواده‌اش نقشه ربودن او را طراحی کردم. روز حادثه او را تعقیب و همراه دوستم راهش را سد کرده و وی را ربودیم. او را چند ساعتی در خانه حبس کردم و پس از کتک زدن، نزدیک خانه‌شان رها کرده و متواری شدم.

 

در حالی که تحقیق درباره دیگر ابعاد پرونده ادامه داشت، مرد میانسالی با حضور در پلیس آگاهی علیه 2 مرد جوان به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.شاکی گفت: روز حادثه هنگام بازگشت به خانه سوار یک خودروی پراید شدم. در میانه راه راننده و همدستش با چاقو مرا تهدید و با انتقال به بیابان‌های وحیدیه، تعدادی چک، 600 هزار تومان پول و مدارک هویتی‌ام را دزدیده و خودم را از خودروی در حال حرکت بیرون انداختند.به این ترتیب چهره‌نگاری رایانه‌ای از سارقان فراری انجام و معلوم شد تصاویر یکی از دزدان با همین مرد آدم‌ربا مطابقت دارد. در ادامه مرد شاکی در مواجهه با متهم، او را شناسایی و یکی از همان 2 سارق زورگیر معرفی کرد. با مشخص شدن این موضوع، متهم دوباره بازجویی شد.

 

سرقت و زورگیری از مسافران

متهم این بار نیز اعتراف کرد با همدستی یکی از دوستانش، شاکی را به بیابان منتقل و پس از کتک زدن وی، اموالش را سرقت کرده‌اند. علاوه بر شاکی، چند مسافر دیگر را نیز به همین شیوه ربوده و اموالشان را دزدیده‌اند.در پی اعتراف متهم، تحقیق برای دستگیری همدستان فراری او ادامه داشت تا این که روز گذشته یکی از همدستان او که در سرقت و زورگیری از مسافران نقش داشت، هنگامی که برای بررسی وضعیت پرونده او به دادسرا مراجعه کرده بود با هوشیاری بازپرس پرونده شناسایی و دستگیر شد.

این متهم در مواجهه حضوری با همدستش به سرقت و زورگیری از مسافران اعتراف کرد. بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها و دستگیری دیگر همدست مرد آدم‌ربا ادامه دارد./جام جم


ویدیو مرتبط :
این دعوا بیشتر میخورد تا حمله سارق به دختر جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ یك دختر جوان براثر اسیدپاشی خواستگار



 

مرگ یك دختر جوان براثر اسیدپاشی خواستگار

 

دختر جوانی كه در پی اسیدپاشی خواستگارش به كما رفته بود، پس از ۹ روز در بیمارستانی در تهران تسلیممرگ شد.

شامگاه ۱۲ مرداد زنگ در خانه ای در كوی ۳۸ خیابان مطهری اسلامشهر به صدا درآمد. دختر خانواده به نام لیلا وقتی در را باز كرد، با خواستگار سابقش روبه رو شد و با ترس و وحشت از او خواست از آن محل دور شود.

خواستگار جوان پس از مشاجره با او بطری اسیدی را كه همراه داشت، به صورت و دست های دختر جوان پاشید و همراه دوستش با موتورسیكلت از محل دور شد.

دختر جوان با فریاد از خانواده اش كمك خواست. آنها با شنیدن فریادها سراسیمه از خانه خارج شدند و او را به بیمارستان آیت الله سعیدی اسلامشهر منتقل كردند، ولی به دلیل شدت سوختگی او برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای یافت آباد تهران انتقال یافت.

با تحقیق در این زمینه مشخص شد جوان خواستگار خود نیز در اسیدپاشی به دختر جوان آسیب دیده و در بیمارستان بستری است.

با دستگیری متهم و اعتراف وی به اسیدپاشی، آخرین خبر حاكی است دختر جوان ۹ روز پس از بستری شدن در بیمارستان به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد..../ جام جم آنلاین