اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خواب‌آلودگی راننده جان چهار نفر را گرفت



خواب‌آلودگی راننده جان چهار نفر را گرفت

4نفر از اعضای یك خانواده در محور اتوبان سبزوار به نیشابور ، در حوزه استحفاظی شهرستان فیروزه خراسان رضوی در تصادفی مهیب جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، جانشین انتظامی شهرستان فیروزه اظهار داشت: ساعت 7صبح ، در کیلومتر 30 اتوبان نرسیده به نیشابور یکدستگاه خودرو پراید که از سمت سبزوار به نیشابور در حرکت بود ، به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با گارد ریل سمت چپ جاده برخورد می کند.

وی ادامه داد: بر اثر شدت برخورد این خودرو ، 3 نفر از سرنشینان خودرو از جمله یك مرد و 2 زن در دم فوت و کودکی دو ساله نیز در حین انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ "غلام زاده" در پایان گفت: متاسفانه با توجه به اینکه بارها از طریق مسئولان ، در رسانه ها در خصوص پرهیز از رانندگی به هنگام خستگی و خواب آلودگی تاکید می شود ، ولی باز هم شاهد چنین حوادث تلخ هستیم./پایگاه اطلاع رسانی پلیس


ویدیو مرتبط :
‫دستگاه هشداردهنده خواب آلودگی راننده‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواب آلودگی راننده جان 3 نفر را گرفت


در تعطیلات عید سعید فطر، دو مورد واژگونی خودرو در محورهای شمالی استان فارس سه کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

در تعطیلات عید سعید فطر، دو مورد واژگونی خودرو در محورهای شمالی استان فارس سه کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ کسری سیروسی رییس پلیس راه شمالی فارس گفت: یک دستگاه خودرو تیبا در گردنهˈکولی کشˈ جاده آباده – شیراز واژگون که منجر به مرگ دو نفر سرنشین و مصدومیت راننده و یک نفر دیگر از سرنشینان خودرو شد.

وی افزود: کارشناس پلیس راه با حضور درمحل حادثه علت واژگونی خودرو را خواب آلودگی راننده اعلام کرد.

سیروسی ادامه داد: در حادثه دیگری که در جاده ˈ کام فیروزˈ شهرستان ˈمرودشتˈ رخ داد،یک دستگاه خودرو پراید واژگون شد.

وی گفت:براثر این حادثه راننده و یک نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند و یک تن دیگر در دم جان سپرد.

رییس پلیس راه شمالی فارس از رانندگان خواست از شتاب و عجله در رانندگی خودداری کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی خودرو را متوقف سازند و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.