اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خنده دار ترین لطیفه تاریخ از نگاه احمدی نژاد


دکتر محمود احمدی نژاد صبح دوشنبه در مراسم افتتاح 5 هزار و 830 واحد مسکن مهر و همچنین کارخانه سیمان نیزار قم با اشاره به ضرورت ساختن ایران اسلامی، گفت...

رئیس جمهور گفت: خنده دار ترین لطیفه تاسف بار این است که یک مشت دیکتاتور دور هم جمع شوند و از آزادی و انتخابات حرف بزنند، این جزو عجایب تاریخ است و عقلا به بی عرضگی آنها می‌خندند.

دکتر محمود احمدی نژاد صبح دوشنبه در مراسم افتتاح 5 هزار و 830 واحد مسکن مهر و همچنین کارخانه سیمان نیزار قم با اشاره به ضرورت ساختن ایران اسلامی، گفت: اگر دارای هیچ آرمان و مکتبی نبودیم و برای خودمان زندگی می کردیم حتما باید کشور پیشرفت می‌کرد و در بهترین وضع زندگی می کردیم.

وی ادامه داد: یک کشور بزرگ با این حجم امکانات شایسته نیست که در آن فقیر و شکاف طبقاتی و بیکاری وجود داشته باشد و یا در مقایسه با دیگر کشورها از پیشرفت کمتری برخوردار باشد چه برسد به اینکه ملت ما دارای پیام و آرمان است.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما فرهنگی داریم که بدون آن نمی توانیم زندگی کنیم و معتقدیم این فرهنگ چاره دردهای بشری است.

وی با بیان اینکه هر مکتب و پیام بلندی برای اینکه اثبات و باور و جاری بشود نیازمند پشتوانه عملی و الگوسازی است، ادامه داد:

این مکتب باید اثبات کند که می تواند زندگی بشر را بهتر اداره کند و الا اگر بهترین حرف ها را بزنیم و در کشور ما تعداد زیادی فقیر و همچنین عقب افتادگی در بخش های مختلف وجود داشته باشد آن حرف ها خیلی در دنیا جا باز نمی کند.

احمدی نژاد علت از بین رفتن مارکسیست‌ها را فراموشی خداوند و خود دانست و گفت: بشریت 60 الی 70 سال به مارکسیست ها نگاه کرد و چیزی به دست نیاورد و الان بعد از 30 سال که آزاد شدند اگر به کشورهای پیرامونی شوروی مراجعه کنید دچار فقر هستند.

وی تاکید کرد: در دنیا خیلی‌ها لیبرالیسم، اومانیسم و دموکراسی غربی را فقط به دلیل پیشرفت علمی و اقتصادی آن می پذیرند مگر می‌شود یک مکتب نفوذ پیدا کند بدون اینکه الگوهای عینی داشته باشد.

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه باید ایران اسلامی را بسازیم و در بالاترین طراز پیشرفت قرار دهیم، تصریح کرد: این مهم یک ماموریت همگانی است و همه باید دست به دست هم دهند تا ایران اسلامی ساخته شود.

ملت‌های دنیا پناهگاهی ندارند

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیلی از شرایط دنیا پرداخت و افزود: امروز ملت های دنیا پناهگاه و فریاد رسی ندارند. مردم اروپا چقدر باید فریاد بزنند و چگونه باید بگوند که حاکمان خودشان را نمی خواهند. آنها از شیوه سرمایه گذاری تبعیض آلود و آلوده بیزارند.

وی ادامه داد: غربی ها چند حزب ایجاد کرده اند و یکی را روی کار می آورند و وقتی مردم فریاد می زنند یکی دیگر از جنس خود را روی کار می آورند.

وی با بیان اینکه سیستم های دموکراسی کنونی نمی تواند سعادت آفرین و پاسخگو باشد تصریح کرد: باید اندیشه دیگری وارد این کشورها شود.

2 - 3 سال آینده اثری از دیکتاتورها نخواهد ماند

رئیس قوه مجریه در بخش دیگری از سخنانش با تحلیلی از شرایط منطقه بیان داشت: غربی ها عده ای از دولت‌های منطقه را بسیج کردند که با دست آنها عده‌ای دیگر را از بین ببرند و به محض اینکه آنها را از بین بردند نوبت خودشان می‌شود.

احمدی نژاد افزود: پول نفت ملت‌های مظلوم را می‌فروشند که یک کشور دیگر را ساقط کنند و متوجه نمی‌شوند که در نقشه دشمن افتادند.

رئیس جمهور تاکید کرد: 2 - 3 سال آینده اثری از مفت خوران دیکتاتور باقی نخواهد ماند.

خنده دار ترین لطیفه تاسف بار

وی افزود: خنده دار ترین لطیفه تاسف بار این است که یک مشت دیکتاتور دور هم جمع می شوند و از آزادی و انتخابات حرف می زنند. این جزو عجایب تاریخ است و وقتی عقلا می بینند به سفاهت و بی عرضگی آنها می‌خندند. ما به آنها پیام دادیم که نوبت خودشان هم می‌شود.

احمدی نژاد دنیا را نیازمند یک نظم و اندیشه و فرهنگ جدیدی دانست و تاکید کرد: این نظم و فرهنگ غیر از توحید و راه پیامبر و اهل بیت نیست.

وی با طرح این سئوال که غیر از حکومت جهانی عدل مهدوی چه جایگزینی برای وضع کنونی، موجود است تصریح کرد: تنها ملتی که شایستگی آن را دارند که این فرهنگ را به دنیا معرفی کند ملت ایران است و در بین ملت ایران علما بهترین افراد هستند و همچنین در بین شهرهای کشور قم باید پرچمدار حکومت مهدوی باشد.

رئیس جمهور افزود: دنیا در حال آماده شدن پذیرش فرهنگ متعالی مهدوی می‌شود و امیدوارم که همانگونه که قم در انقلاب اسلامی پیشتاز بود در این زمینه هم ماموریت تاریخی خود را به خوبی انجام دهد.


منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
لطیفه رئیس جمهور افغانستان ،به روایت احمدی نژاد .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور احمدی نژاد در مراسم ترحیم و نگاه معنی دار محمدرضا رحیمی (عکس)



نکته جالب این جا بود که یکی از افراد نامه به دست، همه مسئولان حاضر در مراسم را حتی با نام کوچک می‌شناخت و گویی از آن‌ها خاطره داشت.

مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی با حاشیه‌های سیاسی همراه بود که می‌توان به حضور رئیس‌جمهور سابق به همراه وزرای کابینه‌اش و حضور مشاور جنجالی و سرپرست سازمان تأمین اجتماعی‌اش اشاره کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 14 روز چهارشنبه 27 خرداد ماه، مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم محمود احمدی‌نژاد در مسجد نور تهران برگزار شد.

مسجد نور تقریباً به محلی برای برگزاری ختم مسئولان و خویشاوندان آن‌ها تبدیل شده است.

در این مراسم مانند سایر مراسم ختم یک به یک مسئولان دولتی و البته بیشتر وزرای دولت نهم و دهم خودنمایی می‌کردند، در همان دقایق ابتدایی مراسم محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق وارد مسجد نور شد که ورود وی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

همچنین در این مراسم می‌توان به حضور عزت‌الله ضرغامی، اسفندیار رحیم‌مشایی، علی نیک‌زاد، مسعود زریبافان، مجید نامجومطلق، مجتبی ثمره‌هاشمی، مرتضی تمدن، مهدی غضنفری، محمد سلیمانی، غلامرضا الهام، مسعود میرکاظمی، سردار وحیدی، فرهاد و کامران دانشجو، محمد عباسی، طریقت‌منفرد، سعید مرتضوی، محمدرضا باهنر، محمدرضا تابش و حمیدرضا حاجی‌ بابایی اشاره کرد.

مجلسی‌ها هم به جمع تسلی‌دهندگان رحیمی اضافه شدند، محمدرضا باهنر و محمدرضا تابش دو نماینده مجلس خود را به مراسم ختم رساندند که حضور تابش این نماینده اصلاح‌طلب برای خبرنگاران جای تعجب داشت.

از وی دلایل حضورش را جویا شدند. تابش این گونه پاسخ داد: «مهم‌ترین مسأله که در اسلام مورد توجه قرار گرفته رعایت اخلاق و آموزه‌های دینی است و یکی از راه‌های جلوگیری از تفکر داعشی و سفلی در کشور رعایت اخلاق در سطح عالی کشور است.»

حضور کثیر خبرنگاران بخش دیگری از حاشیه‌های این مراسم بود.

خبرنگاران روبروی درب مسجد ایستاده و بعد از خروج مسئولان به دنبال مصاحبه با آنان بودند، البته برخی از مسئولان تمایل زیادی به دادن مصاحبه به خبرنگاران را نداشتند و به سرعت مراسم را ترک می‌کردند و می‌توان سعید مرتضوی، محمدرضا باهنر، رحیم‌مشایی را از جمله این مسئولان نام برد.

زمانی که خبرنگاران در انتظار مصاحبه با احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق روبروی در مسجد بودند، وی ناغافل از در دیگری خارج شد که این امر آه و افسوس خبرنگاران را برانگیخت.

معمولاً در این مراسم افراد نامه به دست هم کم نیستند، برخی حرفه‌ای و برخی هم ناشیانه سر راه مسئولان سبز می‌شدند.

نکته جالب این جا بود که یکی از افراد نامه به دست، همه مسئولان حاضر در مراسم را حتی با نام کوچک می‌شناخت و گویی از آن‌ها خاطره داشت.

ساعت 16 شد اما هنوز خبرنگاران درب مسجد ایستاده بودند که بتوانند از مسئولان مصاحبه بگیرند. ما نیز همراه با خبرنگاران دیگر به دنبال پاسخ سوالات خود از مسئولان رفتیم.

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار,مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی

 

اخبار سیاسی - باشگاه خبرنگاران