اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خنده‌های شیطانی زوج جنایتکار هئیت منصفه را خشمگین کرد/ پسر 3 ساله پس از شکنجه با روغن داغ، حلق آویز شد




اخبار حوادث  - خنده‌های شیطانی زوج جنایتکار هئیت منصفه را خشمگین کرد/ پسر 3 ساله پس از شکنجه با روغن داغ، حلق آویز شد

به گزارش پلیس پنسیلوانیا سومین متهم پرونده قتل پسر بچه سه ساله که وی را پس از آزار و اذیت و ضرب و شتم حلق آویز کرده بودند به همراه زوج جوان دستگیر و محاکمه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ "جی لیان تایت" 31ساله، "گری لی فلنبوم" 28ساله به همراه "آمبر فلنبوم" 21ساله همسر گری به عنوان متهمین قتل پسر بچه سه ساله در دادگاه حاضر شدند.

"اسکات مک میلان" پسر بچه سه ساله توسط زوج آمریکایی به شدت مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت به طوری که بنابر گزارش پلیس پس از بازرسی بدن پسر بچه در بیمارستان آثار سوختگی و کوفتگی و زخم‌های عمیق در تمامی نقاط بدن کودک قابل مشاهده بود.

پلیس پس از حضور در منزل مسکونی این زوج روانی در پنسیلواینا و  مشاهده محل نگهداری کودک و نیز فرورفتگی های بر روی دیوار که ناشی از کوبیده شدن سر کودک به دیوار به وجود آمده بود، بسیار متاثر شدند.

"جی لیان تایت" 31ساله به نقل از این خبرگزاری به دلیل عذاب وجدان از آن چه در خصوص کودک نوپای همسایه خود به صورت اتفاقی دیده بود در یک تماس تلفنی پلیس را از خانه وحشت در پلسیلواینا مطلع نمود.

پلیس بر این باور است که این زن به همراه زوج سنگدلی که کودک سه ساله را وحشیانه مورد ضرب و شتم و آزار جنسی قرار داده بودند  باید در دادگاه پلسیواینا مقابل قاضی قرار بگیرد.

"جیلیان"در حالی که ظلم و ستم بی رحمانه ای که نسبت به کودک شده بود را بازگو می‌کرد، زوج جوان با خندیدن موجب خشم قاضی به همراه هئیت منصفه پرونده قرار گرفتند.

به گزارش این خبرگزاری پلیس پس از حضور در "خانه وحشت" کودک نوپا را در حالی یافت که زوج جنایتکار پس از سوزاندن دست و پای این کودک در روغن داغ او را حلق آویز کرده بودند.

هنوز انگیزه اصلی این ضرب و شتم برای پلیس محرز نشده و تحقیقات کارآگاهان همچنان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
این سگ بیچاره حلق آویز شد که....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معمای 10 ساله زوج جنایتکار



معمای 10 ساله زوج جنایتکار

پرونده ناپدید شدن پسر جوان و اعتراف زوج جنایتکار به قتل او با گذشت 10 سال به دلیل کشف نشدن جسد مقتول در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حوادث - به گزارش  مهر، دهم شهریور ماه سال 82 مردی با مراجعه به پلیس شهر قم از ناپدید شدن مرموز برادرش خبر داد.

او در شکایت خود به ماموران گفت: برادرم سه روز قبل از خانه خارج شد و پس از آن دیگر بازنگشت. با طولانی شدن غیبت او به موضوع مشکوک شده و تصمیم گرفتیم شکایتی را در پلیس آگاهی مطرح کنیم.پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در بررسی های خود دریافتند مرد ناپدید شده به نام امیر از چندی قبل با یک زن به نام نرگس در ارتباط بوده است. با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی نرگس متمرکز شد و ماموران در این باره به تحقیق از برادر امیر پرداختند.

 

برادر مرد ناپدید شده نیز با تایید این موضوع گفت: نرگس مدعی شده بود که از همسرش طلاق گرفته و برادرم به او کمک مالی می کرد. بعد از ناپدید شدن امیر با نرگس تماس گرفتم که او مدعی شد شوهر دارد و اگر به تماس هایم ادامه دهم به اتهام مزاحمت از من شکایت می کند.

کارآگاهان سپس نرگس را دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند که او پس از چند روز سکوت لب به اعتراف گشود و گفت: با همدستی شوهرم به نام سالار، امیر را کشته و جسدش را در بیابان های اطراف تهران به آتش کشیدیم.

 

تیم جنایی سپس سالار را دستگیر کرده که او نیز در بازجویی ها گفت: می دانستم که همسرم به صورت پنهانی با مردان غریبه ارتباط دارد اما به خاطر علاقه ای که به او داشتم نمی خواستم این موضوع را باور کنم. روز حادثه وقتی به خانه آمدم متوجه مرد غریبه ای در خانه شده و با او درگیر شدم. همزمان نرگس نیز با میله آهنی چند ضربه به سر مرد غریبه زد.

 

بعد از بیهوش شدن پسر جوان او را در صندوق عقب ماشین قرار داده ودر بیابان های اطراف تهران به آتش کشیدیم.

با تکمیل تحقیقات تیمی از ماموران برای کشف جسد به محل مورد نظر رفته اما هیچ اثری از جسد مقتول به دست نیامد. با گذشت 10 سال از این جنایت پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که قضات دادگاه با توجه به پیدا نشدن جسد مقتول، تناقضات متهمان و همچنین نیاز به تحقیقات بیشتر در این زمینه، پرونده را برای تحقیقات بیشتر به دادسرا بازگرداندند./مهر