اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خلعتبری می‌تواند در داربی بازی کند


حسین قدوسی می‌گوید خلعتبری در صورت دریافت ITC خود در این هفته‌ مشکلی برای بازی در داربی ندارد.

ایسنا: حسین قدوسی می‌گوید خلعتبری در صورت دریافت ITC خود در این هفته‌ مشکلی برای بازی در داربی ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره مباحثی که پیرامون بازی کردن خلعتبری در داربی مطرح می‌شود، اظهار کرد: طبق قوانین فیفا و سازمان لیگ هر بازیکنی که خارج از نقل و انتقالات پیش از فصل و نیم فصل به تیمی می‌آید می‌تواند به محض دریافت ITC برای آن تیم بازی کند. البته قبلا این طور نبود و آن بازیکن باید دو هفته‌ صبر می‌کرد، اما قانونی بود که باشگاه‌ها با آن مشکل داشتند و به همین خاطر سازمان لیگ این قانون را عوض کرد.

وی ادامه داد: طی یک سال و نیم اخیر نمونه‌های زیادی وجود داشتند که به محض دریافت ITC برای تیم جدید خود بازی کردند، اما الان این که برخی از مسئولان باشگاه‌ها می‌گویند، قوانین اجازه بازی کردن خلعتبری در داربی را نمی‌دهد، نوعی فرافکنی است. آنها یا آگاهی کامل دارند و می‌خواهند جو را مسموم کنند یا این که اطلاع کافی از قوانین ندارند که البته این بعید است.

قدوسی با اشاره به قرارداد ولاتکو با پرسپولیس در فصل گذشته، گفت: یک نمونه بارز برای این موضوع ولاتکو است که سال گذشته در روز دوم بهمن با پرسپولیس قرارداد بست که خبر امضای قرارداد او در همه سایت‌ها موجود است. ششم بهمن داربی بود و کارت بازی این بازیکن با پیگیری‌های این باشگاه صادر شد حتی مصاحبه مسئولان سازمان لیگ هم درباره صدور ITC ولاتکو موجود است که ما این خبرها را در اختیار ایسنا قرار می‌دهیم. حتی گل محمدی عنوان کرد که ممکن است دقایقی از ولاتکو در بازی با استقلال استفاده کند،‌اما این بازیکن دو روز پیش از داربی دچار سرماخوردگی شدید شد و نتوانست بازی کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: نمونه های دیگری هم موجود است که بازیکن به محض گرفتن کارت بازی توانسته برای تیم جدیدش به میدان برود. البته طبیعی است که دوستان خیلی از بازی کردن خلعتبری در بازی روز جمعه نگران باشند. هر چند بازی کردن او بستگی به رفع آسیب دیدگی‌ و تصمیم سرمربی تیم دارد، اما نگرانی آنها طبیعی است. خلعتبری دوست نداشت در یک لیگ مجعول بازی کند و به خاطر بازگشت به کشورش از هفت میلیارد تومان پول گذشت. این موضوع جای خوشحالی دارد که یک بازیکن ملی چنین کاری کرده است و البته باید از هدایتی هم در این قضیه تشکر کرد.

قدوسی در پایان گفت: بازیکنی مثل ایمون زاید که تازه به پرسپولیس پیوسته بود در داربی توانست یک شب تاریخی را خلق کند. طبیعی است که آن خاطره تلخ از ذهن بعضی‌ها بیرون نرفته باشد. حتی فصل گذشته هم همین اضطراب برای بازی کردن احتمالی ولاتکو در داربی وجود داشت. با این حال این که از بازی خلعتبری نگران باشند و دست به فرافکنی بزنند، موضوع غیر معمولی نیست.


ویدیو مرتبط :
داربی شهر منچستر ، منچسترسیتی - منچستریونایتد/ پیش بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شماره 99 برای مهاجم جدید پرسپولیس/ خلعتبری: مشکلی برای بازی در داربی ندارم



 هیات فوتبال تهران,خلعتبری,قرداد خلعتبری

شماره 99 برای مهاجم جدید پرسپولیس/ خلعتبری: مشکلی برای بازی در داربی ندارم

محمدرضا خلعتبری گفت: اگر امروز مجوز بازی‌ام (ITC) صادر شود مشکلی برای حضور در داربی نخواهم داشت.

به گزارش  (ایسنا)، مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از ثبت قراردادش در هیات فوتبال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در دیدار با استقلال برای تیمش بازی می‌کند، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی در داربی وجود داشته باشد. اگر امروز مجوز بازی برایم صادر شود مشکلی نخواهم داشت. مصدومیت کوچکی دارم اما حضورم در داربی بستگی به نظر دایی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه پیراهنی را در پرسپولیس می‌پوشد، یادآور شد: در هر تیمی که بازی کردم دوست داشتم لباس شماره 9 را بپوشم. اکنون این لباس در اختیار بازیکن دیگری است، به همین دلیل با شماره 99 برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

خلعتبری با ابراز خوشحالی از پیوستنش به پرسپولیس، اضافه کرد: از موقعی که در فوتبال امارات بازی می‌کردم گفتم که خلیج همیشه برایم خلیج‌فارس است. قرارداد من زمانی بسته شد که نام مجعول خلیج عربی بر روی لیگ امارات گذاشته نشده بود. اگر از ابتدا نام لیگ امارات مجعول بود به هیچ وجه در فوتبال این کشور بازی نمی‌کردم.

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چطور از پول هنگفت فوتبال امارات گذشتید، یادآور شد: درست است که مبلغ قراردادم زیاد بود اما مقابل نام ایران و خلیج‌فارس هیچ چیز نبود. من از رویانیان تشکر می‌کنم، چون نقش زیادی در بازگشت من به پرسپولیس داشت. از هدایتی هم تشکر می‌کنم و می‌خواهم حضوری ایشان را ببینم چرا که پول انتقام را فراهم کرد.

وی گفت: از امروز تمریناتم را با پرسپولیس آغاز می‌کنم، صبح وزنه می‌زنم و از بعدازظهر با تیم تمرین خواهم کرد.

ملی‌پوش جدید پرسپولیس گفت: نمی‌توانم حرف‌هایم را در چند کلام بگویم چون باید یک دفتر بنویسم. در این یکی، دو ماه داستان‌ها و اتفاقات بسیاری روی داد که شکر خدا منجر به عقد قرارداد با پرسپولیس شد.

 

از سردار رویانیان ممنون و متشکرم که شبانه روز پیگیر این انتقال بودند. امیدوارم که بتوانم همچون دوران حضورم در سپاهان، برای پرسپولیس هم بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم تا انتظارات هواداران را برآورده کنم و نماینده خوبی برای دوستداران پرسپولیس که دوست داشتند من هم پیراهن این تیم را به تن کنم، باشم.

خلعتبری در ادامه گفت: خوشحالم که به پرسپولیس پیوستم. برای من، کشورم عزیز است و به آن تعصب دارم و با آمدنم به پرسپولیس خیالم از بابت بسیاری مسائل که ممکن بود که فوتبالم را تحت تاثیر قرار دهد، راحت شد. بعدها در این‌باره بیشتر صحبت خواهم کرد.

وی تصریح کرد: وظیفه خودم می‌دانم از مدیر باشگاه عجمان نیز تشکر و تقدیر کنم. آنها برای من بهترین هتل و امکانات را فراهم کردند و برای انتقالم به پرسپولیس نهایت همکاری را داشتند. هرگز این مسائل را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام داده و نماینده شایسته‌ای برای هواداران باشم.

 

از آقای هدایتی که برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه اقدام کردند، تشکر می‌کنم. همه می‌دانند که طی هفته‌های اخیر این انتقال شرایط خاصی پیدا می‌کرد. یک روز امیدوار بودیم و یک روز نا امید اما در نهایت تقدیر این بود که من پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و حالا می‌خواهم بهترین باز‌ی‌هایم را انجام بدهم.

خلعتبری درباره اینکه از میلیاردها تومان پول گذشته ولی برخی انتقادهایی را مطرح می‌کنند، گفت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. به هر حال مردم آگاه هستند.

وی درباره اینکه دوست دارد چه شماره پیراهنی را در پرسپولیس بر تن کند، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که من شماره 9 را دوست دارم ولی ظاهرا این شماره را بازیکنان بر تن کرده‌اند. اگر این امکان وجود نداشته باشد، شماره‌های 33 یا 99 را هم دوست دارم.

خلعتبری در پایان گفت: همیشه گفته‌ام فوتبالم را به نوعی مدیون آقای دایی هستم. ایشان به من اعتماد کرده‌اند و در آن برهه حساس و در بازی‌های انتخابی جام جهانی مرا به تیم ملی دعوت کردند و همان بازی‌ها پشتوانه‌ای برای پیشرفت من در فوتبال ایران شد. حالا خوشحالم که شاگرد علی آقا خواهم بود.

 

اعتماد مربی به بازیکن، هم از نظر فنی و هم از نظر روحی - روانی تاثیر ویژه‌ای در موفقیت و کارآیی بازیکن دارد. خوشحالم که نسبت به این موضوع در پرسپولیس شرایط خوبی خواهم داشت. با این وجود باید دو چندان تلاش کنم؛ چرا که می‌دانم مربی، باشگاه و هواداران انتظارات بسیاری از من دارند. انشاءا... که بتوانم نزد آنها سربلند باشم و بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم./ایسنا