اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خلعتبری با پرسپولیس دو ساله بست


محمدرضا خلعتبری دقایقی پیش پس از توافق نهایی با محمد رویانیان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دو ساله بست.

ورزش سه: محمدرضا خلعتبری دقایقی پیش پس از توافق نهایی با محمد رویانیان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دو ساله بست.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پس از پیگیری‌های فراوان، مبلغ رضایتنامه خلعتبری به باشگاه عجمان پرداخت شد و شب گذشته فسخ قرارداد این بازیکن ملی‌پوش از سوی باشگاه عجمان صادر شد و خلعتبری دقایقی پیش پس از برگزاری نشستی با محمد رویانیان و سعید شیرینی قرارداد دو ساله‌ای را با باشگاه پرسپولیس امضاء کرد.

قرارداد خلعتبری در سازمان لیگ و هیئت فوتبال ثبت خواهد شد و پس از ثبت قرارداد در سیستم TMSفیفا ITCبازیکن جدید پرسپولیس صادر خواهد شد.

خلعتبری فردا در تمرین پرسپولیس شرکت می‌کند و در صورت صلاحدید علی دایی می‌تواند در دربی روز جمعه طبق قوانین فیفا و آئین‌نامه‌های داخلی سازمان لیگ ایران، در صورت صدور ITCبرای پرسپولیس بازی کند. ITCخلعتبری نهایتا تا دو روز دیگر صادر خواهد شد.

خلعتبری دقایقی دیگر به اتفاق سعید شیرینی راهی سازمان لیگ می‌شود و قراردادش در هیات فوتبال نیز امروز یا فردا به ثبت خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
اولین گل خلعتبری برای پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: خلعتبری ۳ و نیم میلیارد تومان ضرر کرد/آرزوی دو ساله ام بود او پیراهن پرسپولیس را برتن کند



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس,محمدرضا خلعتبری

رویانیان: خلعتبری ۳ و نیم میلیارد تومان ضرر کرد/آرزوی دو ساله ام بود او پیراهن پرسپولیس را برتن کند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که پس از دو سال پیگیری، محمدرضا خلعتبری با پرسپولیس قراردادی دو ساله بست.

محمد رویانیان پس از امضای قرارداد دو ساله با محمدرضا خلعتبری به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: آرزوی دو ساله‌ام بود که محمدرضا خلعتبری پیراهن پرسپولیس را بر تن کند، چرا که هواداران و مربیان پرسپولیس خواهان حضور او در این تیم پرطرفدار بودند.

وی افزود: فصل قبل نتوانستم خلعتبری را به پرسپولیس بیاورم. امسال اما از تیر ماه شخصا با باشگاه عجمان و مدیر برنامه‌های خلعتبری در امارات جلساتی داشتم. ما روی قیمت مشکل داشتیم و به توافق نرسیدیم اما خلعتبری پس از تغییر نام لیگ این کشور قاطعانه به من گفت: مرا بیاورید پرسپولیس.

 

مذاکرات ما از سر گرفته شد و هم باشگاه عجمان همکاری کرد و چهارصد هزا دلار تخفیف داد و هم خلعتبری تخفیف بسیار خوبی به ما داد. جا دارد هم از مدیران باشگاه عجمان و هم از این بازیکن ملی‌پوش و مدیر برنامه‌هایش و تمام کسانی که ما را در این راه یاری دادند، تشکر کنم.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: خلعتبری با پرسپولیس برای سال اول قراردادی 650 میلیون تومانی بست که 150 میلیون نیز در صورت راهیابی پرسپولیس به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی او به این بازیکن تعلق می‌گیرد. ما با خلعتبری قراردادی دو ساله بستیم. مبلغ قرارداد سال اول او را شفاف گفتم و باید بگویم مبلغ قرارداد سال دومش با پرسپولیس متفاوت است.

رویانیان در پاسخ به این سوال که خلعتبری از میلیاردها تومان پول به خاطر کشورش و پرسپولیس گذشت کرده، گفت: در واقع خلعتبری حدود سه و نیم میلیارد تومان ضرر کرد. این کار او جای تقدیر و تبریک دارد. خلعتبری دست به کار بزرگی زد و اگر منصف باشیم باید بگویم این اقدام و گذشت او در تاریخ فوتبال ما ماندگار خواهد شد.

رویانیان خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانم بار دیگر از آقای حسین هدایتی تشکر و تقدیر کنم. البته ما یک اسپانسر دیگر هم داریم که از آن رونمایی خواهیم کرد.

محمد رویانیان در پایان گفت: قرارداد خلعتبری در هیئات فوتبال و سازمان لیگ ثبت خواهد شد و اقدامات لازم برای دریافت ITCو ثبت قرارداد در سیستم TMSفیفا و دریافت مجوز از فدراسیون بین‌المللی فوتبال ظرف امروز و فردا انجام خواهد شد و قاطعانه باید بگویم خلعتبری برای بازی کردن در دربی به محض دریافت ITCهیچ مشکلی نخواهد داشت و در صورت صلاحدید آقای دایی می‌تواند در دربی به میدان برود.

 

بد نیست بگویم فصل گذشته در تاریخ دوم بهمن ماه، ولاتکو بازیکن مقدونیه‌ای با پرسپولیس قرارداد بست و ITCاو را با پیگیری فراوان دریافت کردیم و کارت بازی ولاتکو برای حضور در دربی که ششم بهمن بود، صادر شد اما این بازیکن به علت سرماخوردگی در لیست 18 نفره قرار نگرفت و خلعتبری نیز چون از سهمیه بازیکن آزاد  استفاده نکرده‌ایم پس از دریافت ITCهیچ منعی برای بازی کردن در دربی ندارد./فارس