اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خلعتبری: از خدایم است در ایران بازی کنم


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: از خدایم است که برای تیم‌های کشورم بازی کنم اما هیچ تماسی از فدراسیون و وزارت با من نگرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: از خدایم است که برای تیم‌های کشورم بازی کنم اما هیچ تماسی از فدراسیون و وزارت با من نگرفته‌اند.

محمدرضا خلعتبری در خصوص اینکه گفته می شود فدراسیون و وزارت ورزش تصمیم دارند با پرداخت مبالغی به باشگاه الشارجه مانع انتقال او شوند اظهار داشت: از طرف فدراسیون و وزارت ورزش هیچ تماسی با من نگرفته اند ولی امیدوارم که این بحثی که به راه افتاده صحت داشته باشد.

وی افزود: من مدام در حال به تعویق انداختن سفرم هستم ولی منتظر هستم تا ببینم فدراسیون چه اقدامی انجام می دهد.

خلعتبری در پایان گفت و گو با فارس تاکید کرد: من از خدایم است برای تیم های کشورم بازی کنم و بتوانم به فوتبالم در ایران ادامه دهم اما دستم بسته است و فعلا منتظر هستم تا ببینم چه می شود.


ویدیو مرتبط :
خلعتبری بهترین فوتبالیست ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: برای پیراهن ایران بازی می کنیم


مهاجم هافبک تیم ملی می‌گوید امیدوار است که شرایط بهتر شود تا کی روش بتواند اردوهای بهتری را برای آنها در نظر بگیرد.

ایسنا: محمدرضا خلعتبری پیش از آغاز امروز (یکشنبه) تمرین تیم ملی در مورد شرایط حاکم بر اردوی این تیم گفت: دو ، سه روز است که کار را شروع ‌کرده‌ایم. شرایط خوب است و برای بازی با کویت و گینه خودمان را آماده می‌کنیم. بعد از چندماه این نخستین بازی است که ما برگزار می‌کنیم و ان‌شاءالله محک خوبی بخوریم تا برای جام جهانی آماده تر شویم.

او در پاسخ به سوالی درباره این که با توجه به حل مشکلات مالی فدراسیون فکر می‌کند وضعیت اردوهای تیم ملی هم بهتر می‌شود یا خیر؟ اظهار کرد: خیلی از تیم‌ها با برنامه کار می‌کنند و ان‌شاءالله شرایط بهتر می‌شود تا کی‌روش بتواند بازی‌های بهتر و اردوهای بهتری را برای ما پیش‌بینی کند . ما بعد از مقدماتی جام جهانی هیچ بازی دوستانه ای نداشته‌ایم، ولی امیدوارم با دو بازی پیش‌رو کم‌کم به شرایط آرمانی برسیم.

مهاجم هافبک تیم ملی در پاسخ به این سوال که چقدر از حریفان تیم ملی در جام جهانی شناخت دارد؟ اظهار کرد: تاکنون شناختی پیدا نکرده ایم. لیگ که تمام شود آقای کی‌روش برنامه‌هایی برای شناخت بیشتر ما از تیم‌ها خواهند داشت. در این حد می‌دانیم که این تیم‌ها از بازیکنان بزرگی برخوردارند و بسیار قدرتمند هستند. البته ما می‌خواهیم همه توانمان را در این رقابت‌ها به کار بگیریم.

خلعتبری در پایان و در پاسخ به این سوال که یک سایت آرژانتینی از او و صادقیان تمجید کرده است؟ بیان کرد: من چنین چیزی را ندیده‌ام، اما اعتقاد دارم که در تیم ملی بازیکنان خوب و زیادی حضور دارند. ان‌شاءالله هر کسی که برای تیم ملی به میدان می‌رود بهترین بازی اش را کند، چرا که این بازی کردن برای پیراهن مقدس تیم ملی ایران است.