اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خلاقیت هنرمند ایرانی در آمریکا + عکس


«امید اسدی»، هنرمند خوش ذوق ایرانی، ایده‌های خود را در آمریکا روی برگ‌های خشک درختان پیاده می‌کند.

ایسنا: امید اسدی‌، هنرمند سی وپنج ساله ایرانی و ساکن آمریکاست که هنر خود را با ایجاد طرح بر روی برگ‌های خشک درختان به نمایش گذاشته است.

او تنها با استفاده از یک کارد و یک سوزن بلند، زندگی را دوباره به برگ‌های خشک ریخته می‌بخشد.

امید اسدی‌، با خلق تابلوهای هنری جالب مثل تصویر چهره برخی از مشاهیر جهان،‌ حیوانات و یا طرح‌های ذهنی، در این زمینه به یک کارشناس بی‌رقیب تبدیل شده است.

خلاقیت هنرمند ایرانی در آمریکا + عکس

امید اسدی درباره هنر خود می‌گوید: هنر برای من مانند پنجره‌ای برای نظاره جهان به شکلی دیگر است. تعجب می‌کنم که هیچ کس به این برگ‌های زیبا توجهی ندارد، به همین دلیل تصمیم گرفتم با استفاده از این برگ ها و اجرای طرح‌های هنری زندگی را بار دیگر به این برگ‌ها بازگردانم.

امید اسدی که این برگ‌ها را از خیابان‌ها جمع آوری می‌کند،‌با کمک کارد و یک وسیله حکاکی خاص طرح‌های خود را روی برگ‌ها پیاده می‌کند. این آثار در سال 2013 در جشنواره هنری «چارلتون» و در نمایشگاه هنری «اریسون» دوبار به نمایش درآمده‌اند.

هم چنین کارهای این هنرمند در مسابقه هنری «میلانو» در جمع 30 مجموعه برتر هنرمندان از سوی کمیته داوری انتخاب شد. هم چنین یکبار این مجموعه در حراجی خیریه‌ای به منظور تهیه آب پاک و بهداشتی در تانزانیای آفریقا عرضه شد.

خلاقیت هنرمند ایرانی در آمریکا + عکس

خلاقیت هنرمند ایرانی در آمریکا + عکس

خلاقیت هنرمند ایرانی در آمریکا + عکس

خلاقیت هنرمند ایرانی در آمریکا + عکس


ویدیو مرتبط :
خلاقیت هنرمند هلندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه آثار یک هنرمند ایرانی در چهار ساعت به قیمت 365 میلیون تومان فروخته شد!! + عکس



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

تمام 21 تابلوی نقاشی‌خط علی شیرازی در چهار ساعت روز افتتاحیه نمایشگاه تازه‌اش در گالری شیرین به فروش رفت.

 

به گزارش خبرآنلاین، نمایشگاه جدیدترین نقاشی‌خط‌های علی شیرازی با عنوان «شکوه نستعلیق» عصر جمعه در میان استقبال جامعه هنری در گالری شیرین آغاز به کار کرد.

 

همه 21 تابلوی بزرگ به نمایش درآمده در این نمایشگاه در همان چهارساعت روز افتتاحیه (ساعت 16 تا 20) در مجموع به قیمت 365 میلیون تومان به فروش رسید. این در حالی بود که پایین ترین قیمت در این نمایشگاه به شش تابلوی 150×150 سانتی متری تعلق داشت که هر یک 14 میلیون تومان به فروش رسید و گرانترین اثر این نمایشگاه تابلویی در اندازه 300×200 سانتی متر بود که به مبلغ 27 میلیون تومان فروخته شد.

 

 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

 

 

در حاشیه گشایش این نمایشگاه علی شیرازی گفت: «آثار جدیدی که در این نمایشگاه ارائه داده‌ام از لحاظ تم موضوعی و رنگ‌آمیزی متفاوت با نمایشگاه قبلی‌ام است. من در هر نمایشگاه سعی می‌کنم آثار جدید با رویکرد تازه و تم موضوعی متفاوت ارائه دهم. در این نمایشگاه از خط نستعلیق استفاده کرده‌ام و تمام ضوابط و ریزه کاری‌های آن را در اثر لحاظ کرده‌ام. در تابلوها فرم، چیدمان، هم‌نشینی و حسن همجواری کلمات در کنار هم در نظر گرفته شده بطوری که مخاطب بدنبال مطلبی در تابلو نیست بلکه به آن به عنوان شی زنده می‌نگرد.»

 

 

اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

 

نمایشگاه «شکوه نستعلیق» تا سوم اسفند در گالری شیرین برپا خواهد بود. در این نمایشگاه نقاشی‌خط هایی با عناوینی نظیر «حمد»، «صبر و ظفر»، «آتش در نیستان»، «غنیمت عمر»، «پژواک»، «عشق»، «عشق از اول سرکش و خونی بود»، «گوهر آفرینش»، «طراوت»، «مهر و وفا» و... به تماشا گذاشته شده است. گالری شیرین در ولنجک کوچه هیجدهم پلاک 9 واقع است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 11 صبح تا 20 از این آثار دیدن کنند.... /   khabaronline.ir