اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خفه کردن پرستار بی‌گناه پس از رسیدن به نیت شیطانی + تصاویر



اخبار,اخبار حوادث, قتل

مرد بی رحمی که پس از تعرض به پرستار فرزندش او را به فتل رساند دستگیر شد.

 جان اسنو پدر 40 ساله ای که برای پسر خردسال بیمارش پرستار گرفت تا در نبود او، از جیمی که 11 ساله است، مراقبت کند، دیروز با تمام مشغله ای که داشت زودتر از محل کار برگشت تا به بهانه ی ملاقات پسرش به نیت شیطانی خود برسد و هدف شوم خود را پیش ببرد.

بر اساس گزارش پلیس؛ جان اسنو پس از مصرف مخدر هروئیین به سمت جانیا پرستار فرزندش حمله می کند تا با اجبار به او تعرض کند، وقتی مخالفت جانیا را می بیند بعد از ضرب وشتم شدید به طرز وحشیانه ای به او تعرض می کند و پس از انجام نیت شیطانی اش، او را با بالش خفه می کند.جنازه ی جانیا در انباری خانه اسنو کشف شد در حالیکه صورت او کبود و بدنش نیز به علت ضرب وشتم زخمی بود.

پلیس کالیفرنیا در ادامه افزود : جانیا فارغ التحصیل پرستاری بود ودر طول خدمتش کمک های بسیاری به کودکان کرده است.او به طرز هولناکی به قتل رسیده که تنها انگیزه ی قتل ، تعرض بیان شده است.

پلیس در پایان خاطرنشان کرد: جان اسنو به اتهام قتل عمد و تعرض دستگیر و بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.
 

اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
من تسبیح مرحوم پدرم را به نیت رسیدن ثواب ذکر به او استف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خفه کردن دختر نوجوان پس از رسیدن به نیت شیطانی + تصاویر



پسر جوان اهل " امریکا " به اتهام تعرض و قتل مجازات شد .

آقای " استیفن روز کلی " به اتهام قتل دختر 18 ساله محاکمه شد .

براساس گزارش پلیس قربانی خانم " برینیا روبن " در یک حمله وحشیانه توسط جنایت کار در 26 فبوریه سال گذشته دزدیده شد و جسد او روز بعد در ناحیه جنگلی " ایلکین در جنوب کالیفرنیا " یافت شد .

اخبار,اخبار حوادث , حوادث  روز


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد جنایت کار " کلی " 21 ساله اهل " ایلکین " " روبن " را پس از ربودن مورد تعرض و اذیت و آزار قرار داده است، سپس برای فرار از این جنایت مبادرت به خفه کردن قربانی و پنهان کردن جسد او کرد .

پس از تحقیق و تجسس در این پرونده و یافته های جدید جنایت کار توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد .

" کلی " در دادگاه ابراز پشیمانی کرد و گفت که کاش هنگامی که " روبن " در تلاش برای فرار و نجات از دست من بود او را رها می کردم .

اخبار,اخبار حوادث , حوادث  روز


خانواده قربانی که در دادگاه حضور داشتند در خواست توضیح چگونگی جنایت را از زبان " کلی " رد کردند و خواستار مجازات شدند .

جنایت کار و متعرض بی شرم که با شواهد موجود در خودرواش که بوسیله آن روبن را ربوده بود در دام پلیس افتاد،  در ابتدا همه چیز را انکار کرد اما پس از چندی تسلیم و به جنایت بی رحمانه خود اعتراف کرد .

او در داگاه به اتهام آدم ربایی و تجاوز و قتل به 50 سال حبس محکوم شد .


  اخبارحوادث  - باشگاه خبر  نگاران