اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خطر ریزش سنگ در جاده هراز


گرم شدن هوا در مناطق کوهستانی سبب ذوب شدن برف در ارتفاعات و ریزش سنگ خواهد شد خطر ریزش سنگ در هرازاحتمال ریزش سنگ از کوه های حاشیه جاده هراز در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

خبرگزاری صدا و سیما: خطر ریزش سنگ در هرازاحتمال ریزش سنگ از کوه های حاشیه جاده هراز در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: گرم شدن هوا در مناطق کوهستانی سبب ذوب شدن برف در ارتفاعات و ریزش سنگ خواهد شد.

علی نوری‌پور از رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند خواست احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و از بوق زدن های بی‌مورد در جاده هراز خودداری کنند.

وی گفت: راهداران این شهرستان در نقاط حساس و مستعد ریزش مستقر هستند تا در زمان بروزحوادث احتمالی، این جاده را پاک‌سازی کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اشاره به کم عرض بودن جاده هراز و اجرای عملیات چهارخطه‌کردن گفت: ترافیک در پل لاسم، امامزاده هاشم و پلور سنگین است.


ویدیو مرتبط :
ریزش سنگ از کوه در جاده هراز روی پورشه میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ زن ۲۶ ساله بر اثر ریزش سنگ در هراز



 ریزش موه,مرگ بر اثر ریزش کوه,حادثه ریزش کوه,ریزش سنگ در آمل,خوادث نوروز91,تصادف بر اثر ریزش کوه

 

ترافیک هراز همچنان بسیار سنگین است

مرگ زن ۲۶ ساله بر اثر ریزش سنگ در هراز

رئیس اداره راه و ترابری محور هراز با اعلام اینکه هم اکنون ترافیک محور هراز بسیار سنگین است، گفت: زن ۲۶ ساله‌ای بر اثر ریزش سنگ جان باخت.

فارس: علی نوری‌پور بیان داشت: تردد خودرو‌ها در محور هراز به سختی انجام می‌شود.

این مسئول افزود: هم‌اکنون ترافیک محور هراز بسیار سنگین است که این تردد در دو لاین در حال تردد از آمل به سمت تهران و بالعکس مشاهده می‌شود.

 

نوری‌پور با اشاره به اینکه اوج ترافیک این محور از مناطقی است که مسیر دو باند به تک باند تبدیل می‌شود، تصریح کرد: احتمال دارد در ساعت‌های آینده این محور مواصلاتی پرتردد کشور یک طرفه شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون در این محور هیچ‌گونه فوتی در اثر تصادف نداشتیم، گفت: تنها فوتی این محور به روز سوم عید برمی‌گردد که این مورد نیز بر اثر تصادف نبوده بلکه بر اثر ریزش سنگ در منطقه قلابن زن ۲۶ ساله آملی جان باخت.

رئیس اداره راه و ترابری محور هراز اضافه کرد: این فرد فوتی براثر سنگینی ترافیک محور هراز، ریزش سنگ در منطقه قلابن و کلرد دیر به مرکز درمانی منتقل شد و بر اثر خونریزی شدید از ناحیه سر جان خود را از دست داد.

 

این مسئول از رانندگانی که در حال تردد در محور مواصلاتی هراز هستند درخواست کرد تا با رعایت حق تقدم، داشتن صبر و حوصله، گوش فرادادن به امر ماموران انتظامی، پلیس راه و راهداران سفر خوب و خوشی را برای خانواده خود و دیگر هموطنان رقم بزنند./شفاف