اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خطرناک‌ترین عضو القاعده در یمن کشته شد



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی القاعده

«مأمون عبدالحمید حاتم» بر اثر حمله هوایی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکا به محل جلسه محرمانه تعدادی از سران و اعضای این گروهک تروریستی در صنعا به هلاکت رسید.

به گزارش مهر، اخبار رسیده از صنعا پایتخت یمن حاکی از آن است که بر اثر حمله هوایی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ایالات متحده آمریکا به محله ای در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری، «مأمون عبدالحمید حاتم» که خطرناک ترین عضو القاعده در یمن شناخته می شود، به هلاکت رسید. وی از اعضای گروهک تروریستی-تکفیری «أنصار الشریعه» که شاخه شبکه تروریستی القاعده در یمن به حساب می آید، بود.

اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، جلسه محرمانه تعدادی از سران و اعضای این گروهک تروریستی را مورد هدف قرار داده که در آن «مأمون عبدالحمید حاتم» نیز حضور داشته است.

بر این اساس علاوه بر این تروریست خطرناک، دیگر سران و اعضای تروریستی القاعده یمن از جمله «أبو أنور الكثیری»، «محمد صالح الغرابی»، «مبخوت» و «قاش الصیعری» نیز در این حمله به هلاکت رسیده اند.

اخبار بین الملل - مهر

 


ویدیو مرتبط :
هلاکت یکی از خطرناک ترین سرکردگان القاعده ، در یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته شدن 5 عضو القاعده در حمله به یمن


یک مسئول محلی در یمن اعلام کرد که پنج عضو القاعده از جمله یکی از رهبران ارشد این گروه در یک حمله پهپادی کشته شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: این مسئول محلی یمن به خبرگزاری فرانسه گفته است که حمله مذکور شب گذشته در جنوب یمن انجام شده و به احتمال زیاد از سوی پهپادهای آمریکایی صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، یک راکت به خودروی حامل اعضای القاعده که در حال خروج از شهر مکلا بوده، اصابت کرده و پنج سرنشین آن از جمله یکی از رهبران ارشد القاعده کشته شدند.

شهر بندری مکلا در جنوب یمن، مرکز استان حضرموت است و پس از درگیری‌های اخیر این کشور به کنترل القاعده درآمد. پیشتر در حمله پهپادی آمریکا در اطراف همین شهر رهبر القاعده یمن کشته شده بود.