اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خطرناکترین شغل دنیا +عکس



خطرناکترین شغل دنیا +عکس

شغل های بسیار زیادی در دنیا هستند که از آن ها به عنوان خطرناک ترین شغل های دنیا نام برده می شود اما شاید هیچ کدام از آن ها به اندازه شغل شنا در فاضلاب خطرناک نباشند.

هندی ها به انجام دادن کارهای بسیار عجیب عادت دارند و شغل های عجیب در کشورشان کم نیست و از میان آن ها می توان به مرتاض های هندی اشاره کرد.

این بار یک شغل بسیار عجیب، کثیف و خطرناک در این کشور پیدا شده است که توجه افراد بسیاری و همچنین سازمان های بهداشت جهانی را به خودش جذب کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

افرادی که در این شغل کار می کنند باید در فاضلاب های کثیف شهر شنا کنند و به دنبال وسایل مختلف بگردند. این غواصان بدون هیچ گونه پوشش خاصی وارد فاضلاب می شوند.

نکته اصلی در شغل این افراد ناسالم بودن آن است چرا که آمار نشان می دهد 70 درصد از افرادی که به این شغل مشغول هستند در هنگام کار می میرند. آمارهای دیگر حاکی از آن است که در 6 هفته گذشته 61 نفر جان خودشان را از دست داده اند./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
خطرناکترین شغل دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناکترین هم اتاقی‌های دنیا +عکس



خطرناکترین هم اتاقی‌های دنیا +عکس

"لیام اندروز" دانش آموز انگلیسی است که خطرناکترین هم اتاقی های دنیا را دارد. او در اتاقش از بیش از 300 حیوان سمی و خطرناک نگهداری می کند.

اتاق مکانی است که به عنوان یک حریم خصوصی برای هر فرد شناخته می شود. و هر کسی وارد آن نمیشود حال اگر اتاق شما باغ وحش حیوانات سمی باشد که دیگر هیچکس نزدیک آن نیز نمیشود.

"لیام اندروز" دانش آموز انگلیسی است که خطرناکترین هم اتاقی های دنیا را دارد. او در اتاقش از بیش از 300 حیوان سمی و خطرناک نگهداری می کند.

خطرناک اتاق دنیا, حیوانات سمی

این پسر بچه 16 ساله مجموعه ای شامل 12 رتیل، 8 مار و 5 عنکبوت سمی دارد. نکته جالب در مورد او این است که تنها خودش می تواند در این اتاق زندگی کند و هیچیک از اعضای خانواده یا دوستانش نزدیک اتاق نمی شوند.

او البته در کنار این موجودات سمی از پرندگان، مارمولک، قورباغه و دیگر حیوانات نیزنگهداری می کند. او همچنین بسیار مراقب است که موجودات از اتاق خارج نشوند چرا که یک بار پدر خانواده را تا حد مرگ پیش برده اند.

منبع:yjc.ir