اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خشم اشمایکل از عملکرد شیاطین سرخ


سنگربان سابق شیاطین سرخ به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخت. او گفت دیوید مویس باید چند بازیکن این تیم را اخراج کند!

ایسنا: منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس ناامیدکننده ظاهر شده است و با 22 امتیاز در رده نازل نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.



پیتر اشمایکل، سنگربان سابق شیاطین سرخ به انتقاد از بازیکنان این تیم پرداخت و از سرمربی این تیم خواست تا به جای جذب بازیکن در اندیشه فروش چند بازیکن کنونی این تیم باشد.

اشمایکل در گفت‌وگویی که با روزنامه‌ "دیلی میل" انگلیس داشت، گفت: بازیکن منچستریونایتد باید بزرگ باشد. بازی برای تیم بزرگی همچون منچستریونایتد برای هر بازیکنی افتخار است. کسی که پیراهن این تیم را بپوشد، باید از جان مایه بگذارد. متاسفانه این تیم در فصل جدید در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. پنج، شش بازیکن کنونی منچستریونایتد در سطح این تیم نیستند و درک نمی‌کنند که برای چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. در طول تاریخ بازیکنی را ندیده‌ایم که قدر بازی در اولدترافورد را نداند.

او افزود: منچستر 560 میلیون هوادار دارد. یک بازیکن وقتی که در ترکیب اصلی این تیم بازی می‌کند باید بداند که مسئولیت 560 میلیون هوادار روی دوش او است. او نباید با بی‌توجهی در زمین راه برود و به راحتی شکست را قبول کند. این نتایج بد برای تیم بزرگی همچون منچستریونایتد قابل قبول نیست.

اشمایکل سال‌ها چهره محبوب اولدترافورد بود در پایان سخنان خود به مویس توصیه‌ای هم کرد. او گفت: مویس بهتر است به جای جذب بازیکنان جدید در اندیشه اخراج چند بازیکن از تیمش باشد که در ترکیب منچستریونایتد قرار می‌گیرند و شایستگی پوشیدن این تیم را ندارند. معتقدم که تنظیم لیست فروش بهتر از دادن لیست جدید جذب بازیکنان است. منچستریونایتد باید به روزهای اوج خود برگردد جایگاه نهم اصلا شایسته این تیم نیست.

منچستریونایتد در هفته‌ شانزدهم لیگ برتر انگلیس یکشنبه در ورزشگاه خانگی آستون‌ویلا به میدان می‌رود. شاگردان دیوید مویس هفته‌ گذشته در اولدترافورد با یک گل برابر نیوکاسل تن به شکست دادند. آنها برای جبران این شکست چاره‌ای جز پیروزی ندارند.


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ با طراحی ریز خواهند آمد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پیروزی شیاطین سرخ مقابل لیورپول


دیدار سنتی منچستر‌یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد با برتری 3 بر یک به سود شاگردان فان‌خال خاتمه یافت.