اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خسیس بودن شوهر جان زن را به لب آورد


شوهرم بسیار خسیس است و با گذشت 11 سال از زندگی‌مان حاضر نشده که دست از خساستش بردارد.

فارس: شوهرم خسیس است و این خساستش تنها مربوط به من و فرزندم است؛ دیگر از این وضع خسته شده و طلاق می‌خواهم.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* گویی یک عمر در کنار شوهرم زندگی کرده‌ام

این زن با اشاره به اینکه حدود 11 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد ولی انگار یک عمر در کنار شوهرم زندگی کرده و سختی کشیده‌ام، اظهار داشت: شوهرم بسیار خسیس است و با گذشت 11 سال از زندگی‌مان حاضر نشده که دست از خساستش بردارد.

وی ادامه داد: شوهرم دوست دارد که دائم در خانه مهمان داشته باشیم و با رفت و آمد و ولخرجی برای مهمانی‌ها مخالفتی ندارد ولی برای من و فرزندم خساست به خرج می‌دهد.

* برای خرید لباس فرزندمان دعوا داریم

زن با اشاره به اینکه شوهرم در زمان مهمانی، وقتی من در بریز و بپاش و ولخرجی کوتاهی کنم، عصبانی می‌شود و این در حالی است که ما دائم بر سر خرید لباس فرزندمان دعوا داریم، عنوان کرد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم تا از خساستش رها شده و تنها زندگی کنم.

وی افزود: رفتار شوهرم هیچ‌گاه تغییر نکرده و هر روز خسیس‌تر نیز شده است بنابراین نمی‌توانم با خودم در این خصوص کنار بیایم.

* از بی‌مسئولیتی شوهرم به ستوه آمده‌ام

زن با بیان اینکه از بی‌مسئولیتی و خساست شوهرم به ستوه آمده‌ام، گفت: او نمی‌تواند خساستش را برای من و فرزندم نداشته باشد. به همین دلیل من نیز نمی‌توانم این وضع را تحمل کرده و از او جدا نشوم.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن، به دلیل عدم حضور مرد و نبود مدارک لازم، رسیدگی به پرونده را با اصرار زن به روزی دیگر موکول کرد.          


ویدیو مرتبط :
مسابقه ی خنده دار لب خوانی زن و شوهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوء قصد به جان شوهر با بریدن شلنگ‌های گاز/ زن سالخورده: از شوهرم متنفر بودم



زن 58 ساله که با بریدن شلنگ‌های گاز منزل همسرش قصد جان او را کرده بود توسط پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت شکایتی از مردی 65 ساله مبنی بر پاره کردن شلنگ گاز منزل و سرقت وجه نقد از منزل وی، ‌بررسی پرونده در دستور کار کار‌شناسان پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صارمی ساداتی افزود: ماموران با کسب اطلاعات تکمیلی از شاکی، به همسر وی که سابقه اختلاف خانوادگی نیز داشته‌اند مشکوک شده و پس از تکمیل اطلاعات او را شناسایی و دستگیر کرده و برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی ادامه داد:متهم زن 58 ساله پس از مواجهه با شواهد علمی پلیس در اعترافی تصریح گفت، مدت‌هاست به علت اختلاف با همسرم از وی جدا زندگی می‌کنم که شب گذشته با عصبانیت به منزل مراجعه کردم و با سوءاستفاده از نبود همسرم و به دلیل تنفر از او پس از سرقت 40 هزار تومان وجه نقد و بریدن شلنگ‌های گاز از خانه خارج شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اشاره به معرفی شاکی برای استفاده از راهنمایی مشاوران مرکز مشاوره پلیس خراسان رضوی خاطر نشان کرد: پرونده متهم پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شده است.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران