اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خسوس: این موفقیت به ایران تعلق دارد


سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از قرار گرفتن در بین 10 مربی برتر فوتسال جهان، این موفقیت را متعلق به بازیکنان و دستیارانش دانست و همچنین اظهار امیدواری کرد تا اصغر حسن‌زاده هم در بین 10 بازیکن برتر، قرار گیرد.

ایسنا: خسوس کاندلاس درباره قرار گرفتنش در بین 10 مربی برتر فوتسال جهان از سوی سایت فوتسال پلنت و نامزد شدن برای کسب عنوان برترین مربی در سال 2013 اظهار کرد: من این افتخار را جایزه‌ای برای خودم نمی‌دانم و آن را تمام گروه و تیم می‌بینم. جایی که بازیکنانم و همچنین دستیارانم در کادر فنی به من کمک کردند. این موفقیت جایزه‌ای است که به همه داده می‌شود نه من.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش چه عواملی باعث شد تا در بین 10 مربی برتر جهان قرار گیرد، گفت: فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های تیم ملی صعود یک پله‌ای آن در رده‌بندی جهانی بود. ما همچنین توانستیم در بازی‌های داخل سالن آسیا و در جایی که تیم‌هایی مثل تایلند و ژاپن حضور داشتند قهرمان شویم. کسب مقام سوم در جام جهانی کوچک برزیل هم موفقیت دیگر ما بود، هرچند ما در این بازی‌ها نمایش واقعی خودمان مقابل روسیه را نداشتیم.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه شانس کدام مربی را برای کسب عنوان برترین مربی جهان بیشتر از بقیه می‌داند، اظهار کرد: فکر می‌کنم سرمربیان تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا، شانس بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند اما من معیار و نحوه انتخاب‌ها را نمی دانم. انتخاب برترین‌های جهان چند سالی است که انجام می‌شود.

خسوس که سال قبل خودش به عنوان یکی از کارشناسان در نظرسنجی سایت فوتبال پلنت حضور داشت، دلیل غیبتش در رای‌گیری امسال را توضیح داد و افزود: کسی که خودش در یکی از بخش‌ها نامزد دریافت جایزه شده باشد حق رای در هیچ یک از بخش‌ها را ندارد. من نیز به دلیل اینکه در بخش برترین مربی تیم ملی حضور داشتم نتوانستم در این نظرسنجی شرکت کنم.

سرمربی تیم ملی در پایان نیز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شانس کدام بازیکن ایرانی برای قرار گرفتن در بین 10 بازیکن جهان را بیشتر از بقیه می‌داند به ایسنا گفت: در حال حاضر اصغر حسن‌زاده در سطح خوبی قرار دارد تا بتواند جزو 10 بازیکن برتر دنیا باشد.


ویدیو مرتبط :
نابودی فوتسال ایران توسط آقای پروفسور خسوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتانیاهو: باید نسبت به نتیجه مذاکرت ایران و غرب بدبین باشیم!/اگر گفتگوها موفقیت امیز باشد، اولین کسی خواهم بود که برای آن کف می زنم



مذاکرات با گروه ۱+۵ فرصت تازه‌ای برای ایران است تا غرب را فریب دهد و وقت بخرد!

نتانیاهو: باید نسبت به نتیجه مذاکرت ایران و غرب بدبین باشیم!/اگر گفتگوها موفقیت امیز باشد، اولین کسی خواهم بود که برای آن کف می زنم

نخست وزیر اسرائیل که در چک به سر می برد، گفت که ایران به توقف برنامه هسته ای خود رضایت نمی دهد.

انتخاب : نخست وزیر اسرائیل که در چک به سر می برد، گفت که ایران به توقف برنامه هسته ای خود رضایت نمی دهد.

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت: مهم‌ترین مسأله‌ی ما زمان است و من هیچ نوع شواهدی نمی‌بینم که ایران رضایت دهد برنامه‌ی اتمی‌اش متوقف شود.

تانیاهو افزود: به نظر می‌رسد مذاکرات با گروه ۱+۵ فرصت تازه‌ای برای ایران است تا غرب فریب دهد و وقت بخرد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: ایران مانند کره شمالی از مذاکرات اخیر می خواهد به عنوان آخرین فرصت استفاده برای خودکند!

نتانیاهو گفت: ایران می‌تواند از مذاکره تا مذاکره وعده‌های توخالی بدهد و بطور اصولی با چیزی توافق کند، بدون این‌که به آن توافق عمل کند!

نخست وزیر اسرائیل گفت: ایران این‌گونه بازی شطرنج را خوب بلد است.

به گفته‌ی نتانیاهو، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که ایران می‌خواهد به‌طور جدی برنامه‌ی اتمی‌اش را متوقف کند.

نخست وزیر اسرائیل اعلام کرده که اگر این مذاکرات موفق شود، وی نخستین کسی است که برای این موفقیت کف خواهد زد، ولی تا آن زمان باید او را جزو بدبینان حساب کرد!/انتخاب