اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خسروی وفا استعفا کرد


محمود خسروی وفا از معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان استعفا کرد.

ایسنا: محمود خسروی وفا که برای حضور در انتخابات ریاست و نایب رییسی کمیته ملی المپیک کاندیدا شده است، از معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان استعفا کرد که این کناره‌گیری مورد پذیرش وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

او برای شرکت در انتخابات ریاست یا نایب رییسی کمیته ملی المپیک از سمت خود در وزارت ورزش و جوانان کناره‌گیری کرده است تا با مشکل دو شغله بودن مواجه نشود.

خسروی وفا در حال حاضر رییس فدراسیون جانبازان و معلولان ، رییس کمیته پارالمپیک، نایب رییس کمیته ملی المپیک است.


ویدیو مرتبط :
ای مادر گرامی، استعفا، استعفا! ـ دکتر هلاکویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتصاب های جدید/ نخستین انتصاب واعظی / محمود خسروی وفا معاون ورزش همگانی /نجم‌الدین مشاور مدیرعامل ایدرو



محمود واعظی ,وزیر ارتباطات

 نخستین انتصاب واعظی در وزارت ارتباطات/معاون پشتیبانی تغییر کرد

طی حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی راسخ به سمت معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت منصوب شد.

 در اولین انتصاب در وزارت ارتباطات و فناوری اطلات، واعظی مهدی راسخ را به جای سعید شریف‌زاده به سمت معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی منصوب کرد.

در متن حکم واعظی آمده است:
«جناب آقای مهندس مهدی راسخ
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پشتیبانی، جنابعالی را به سمت معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کارخود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی از زحمات سعید شریف زاده در طول تصدی معاونت توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی این وزارت تقدیر و تشکر بعمل آورد.

مهدی راسخ پیش از این در سمت‌های رئیس مراکز تلفن مناطق مختلف تهران، مدیرکل بازرگانی مخابرات استان تهران، معاونت پشتیبانی شرکت ارتباطات سیار ایران و معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت داشته است.

 

محمود واعظی ,وزیر ارتباطات


مدیر کل دفتر وزارتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد

طی حکمی از سوی محمود واعظی، سید تحسین عادلی به جای عبداله مهدیقلی به سمت مدیرکل دفتر وزارتی منصوب شد.

 محمود واعظی وزیر ارتباطات امروز در دومین انتصاب در وزارت ارتباطات، مدیرکل دفتر وزارتی را منصوب کرد.

به این ترتیب سید تحسین عادلی به جای عبداله مهدیقلی به سمت مدیر کل دفتر وزارتی منصوب شد.

در متن حکم واعظی برای عادلی آمده است: با عنایت به تجارب ارزشمند، تعهد و سابقه جنابعالی و به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر وزارتی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با همکاری و هماهنگی تمامی مدیران و همکاران عزیز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با رعایت اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.»

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی از زحمات عبداله مهدیقلی در طول تصدی مدیرکل دفتر وزارتی این وزارت تقدیر و تشکر کرد.

در کارنامه فعالیت عادلی، سوابقی از جمله رئیس اداره نظارت بر دفاتر خدمات ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرکل بازاریابی و فروش خدمات شرکت ارتباطات سیار ایران، رئیس اداره اسناد شرکت ارتباطات سیار ایران، رئیس اداره عمومی دفتر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، رئیس اداره بررسی مصوبات مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران و سرپرست روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران دیده می‌شود.

 

محمود واعظی ,وزیر ارتباطات

 
محمود خسروی وفا معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان شد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حکمی محمود خسروی وفا را به عنوان معاون ورزش همگانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، در حکم دکتر سیدرضا صالحی برای محمود خسروی وفا چنین آمده است: با عنایت به تصویب چارت تشکیلاتی وازرتخانه و نظر به تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی در ورزش کشور و به موجب این ابلاغ به سمت " معاون ورزش همگانی " وزارتخانه منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد نشاط و بالا بردن سطح سلامتی جامعه و تاکید رییس جمهور محترم در امر توسعه ورزش همگانی با بهره‌گیری از تجارب و شاخص‌های بین‌المللی و استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان ورزش همگانی، ضمن توسعه پایدار و همه جانبه، رویکرد علمی و یکپارچه سازی اقدامات سایر نهادهای فعال، جلب مشارکت آحاد مردم در این فعالیت‌ها در دستور کار قرار گیرد. توفیق جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواهانم.

محمود خسروی وفا در حال حاضر رئیس کمیته پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولان و نایب رئیس و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است.

 

محمود واعظی ,وزیر ارتباطات


نجم‌الدین مشاور مدیرعامل ایدرو شد

جواد نجم‌الدین مدیرعامل سابق ایران‌خودرو به عنوان مشاور شافعی مدیرعامل ایدرو انتخاب شد.

 جواد نجم‌الدین مدیرعامل سابق ایران خودرو که جای خود را به یکه‌زارع داده است، در حکمی از سوی غلامرضا شافعی رئیس هیئت عامل و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، به عنوان مشاور مدیرعامل ایدرو انتخاب شد.

نجم‌الدین همچنین قبلا مدیرعامل مگاموتورز بوده است./فارس ,عصرایران