اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خزعلی و هراتی بازداشت شدند



اخبار,اخبار سیاسی,مهدی خزعلی


 اخبار سیاسی - خزعلی و هراتی بازداشت شدند

چندی پیش نیز خزعلی از تشکیل پرونده قضایی جدیدی علیه خود با شکایت دادستانی اصفهان به اتهام اخلال در نظم و اهانت به مسئولان خبر داده بود.

 یک سایت خبری از بازداشت مهدی خزعلی و عبدالحسین هراتی خبر داد.

  به گزارس ایسنا ,«امید» نوشت:  مهدی خزعلی روز جمعه در حالی که با خانواده خود بیرون از منزل بود، توسط ماموران بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

چندی پیش نیز خزعلی از تشکیل پرونده قضایی جدیدی علیه خود با شکایت دادستانی اصفهان به اتهام اخلال در نظم و اهانت به مسئولان خبر داده بود.

مهدی خزعلی از بعد از انتخابات سال ۸۸ در چندین نوبت بازداشت شده بود.

وی فرزند آیت‌الله خزعلی است.

«روز نو» همچنین از بازداشت عبدالحسین هراتی در منزل مسکونی‌اش خبر داد و نوشت: ماموران روز پنجشنبه با مراجعه به منزل هراتی و ارائه حکم دستگیری، وی را بازداشت کردند.

هراتی که مدتی را در استرالیا سپری کرده بود، پس از بازگشت به ایران، به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد که پس از ماجرای نامه‌اش به مهدی کروبی از این سمت برکنار شد.

گفته می‌شود که وی سرطان ریه دارد و همین امر موجب نگرانی خانواده‌اش از وضعیت سلامتی او در بازداشت شده است اما هراتی روز جمعه از زندان اوین با خانواده‌ خود تماس گرفته و گفته است که حالش خوب است.
  اخبار سیاسی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
نابغه هراتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت ۵ تبعه خارجی درراهپیمایی۲۲بهمن



 

اخبار سیاسی

 

دادستان تهران از دستگیری پنج تبعه خارجی در حاشیه‌ راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: تبعه روسی و فرانسوی و یك خبرنگار ژاپنی به لحاظ عدم توجه اتهام آزاد شدند.

عباس جعفری دولت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا اظهار كرد: پنج تبعه خارجی شامل دو روسی، یك تبعه فرانسه، یك تبعه ژاپنی و یك افغان در حاشیه‌ راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دستگیر شدند كه سه تبعه روسی، فرانسوی و ژاپنی به دلیل عدم توجه اتهام آزاد شدند.

وی با بیان این‌كه خبرنگار ژاپنی به لحاظ عدم توجه اتهام آزاد شد، گفت: یك تبعه افغان به اتهام شركت در تجمع غیرقانونی در حاشیه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در صادقیه دستگیر شد و در حال حاضر به مرجع قضایی تحویل شده است.

دادستان تهران همچنین اظهار كرد كه تبعه‌ روسی نیز به اتهام ورود غیرمجاز به كشور دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده كه پرونده وی در دادسرای انقلاب در حال بررسی است.