اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خزر 26 نفر را در تعطیلات بلعید



اخبار حوادث - خزر 26 نفر را در تعطیلات بلعید

سازمان پزشکی قانونی کشور از مرگ 26 تن از شهروندان به علت غرق شدن در دریای خزر طی تعطیلات اخیر خبر داد.

در تاریخ هفتم تا دهم مردادماه امسال که با موج بی‌سابقه سفرهای تابستانی در کشور همراه شد 22 مرد و چهار زن به علت غرق‌شدگی در دریای خزر جان خود را از دست دادند.

تمامی افراد غرق شده در محلی خارج از طرح سالم‌سازی دریا دچار حادثه شده و بر اساس آنچه که پزشکی قانونی منتشر کرده 11 نفر از حادثه دیدگان در استان مازندران و 15 تن دیگر نیز در استان گیلان غرق شده‌اند.

در میان 11 غرق شده استان مازندران که همگی مرد بودند هفت نفر در شهرستان محمودآباد، یک نفر در چالوس ، یک نفر در عباس آباد، یک نفر در رامسر و یک نفر نیز در فریدون‌کنار دچار حادثه شد و در استان گیلان نیز 11 مرد و 4 زن غرق شده‌اند که هفت تن از آنان در انزلی، چهار تن در آستانه اشرفیه، یک نفر در رشت، یک نفر در تالش، یک نفر در رودسر و یک نفر نیز در لنگرود جان باخته‌اند.

بر این اساس استان گلستان دارای هیچ مورد فوتی در تعطیلات اخیر نبوده است.

به گزارش ایسنا، دو استان مازندران و گیلان دارای بیشترین حجم سفر در تعطیلات چهار روزه اخیر بوده‌اند.
اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
موتور هواپیما یک نفر را بلعید و پودر کرد +فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«خزر» 6 نفر را بلعید


چهار شناگر ناشی در خارج از طرح سالم سازی دریا ، غرق شدند.

خبرگزاری ایسنا: چهار شناگر ناشی در خارج از طرح سالم سازی دریا ، غرق شدند.

ماموران انتظامی شهرستان بندر انزلی استان گیلان در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع غرق شدگی در سواحل بندر انزلی، در ساعات و نقاط مختلف بلافاصله در محل های اعلامی حاضر شدند.

ماموران انتظامی با حضور در محل وقوع و انجام بررسی های لازم دریافتند خانواده ها علی رغم نا آرام بودن دریا اقدام به شنا در خارج از طرح سالم سازی کرده که در نواحی مختلف دریای این شهرستان، 4 شناگر ناشی اعم از یک زوج، یک نوجوان 13ساله و یک پیرمرد علیرغم تذکرات پلیس جان خود را فدای بی احتیاطی خود کردند.

مرگ دو تن در تصادف آبی


همچنین در حادثه ای دیگر که 3 مسافر به دلیل سرعت بالای قایق موتوری و برهم خوردن تعادل قایق با برخورد به تیرک پل دچار سانحه شده بودند به بیمارستان منتقل شده که دو تن فوت و یک نفرنیز در بیمارستان بستری شد.

گفتنی است،عدم توجه به نکات ایمنی و هشدارهای پلیس منجر به 10 مورد غرق شدگی در شهرستان بندر انزلی در تابستان امسال شده است.