اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرید ۲ میلیاردی با جعل امضای دسته چک پدر




 اخبار حوادث - خرید ۲ میلیاردی با جعل امضای دسته چک پدر

 پسر ناخلفی که با سوء استفاده از اعتبار چندین ساله پدرش در یکی از پاساژهای لوازم خانگی مشهد پس از جعل امضای دسته چک پدر خود به خرید میلیاردی لوازم خانگی از کسبه پاساژ اقدام کرده بود تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

 پس از آن که ۲۵ نفر از کسبه پاساژ در تاریخ سررسید چک ها با حساب خالی صادرکننده چک روبه رو شدند با شکایت در دستگاه قضایی خواستار دستگیری متهم فراری شدند. این پرونده که به شعبه ۲۰۷ بازپرسی مجتمع قضایی امام خمینی(ره) ارجاع شد توسط بازپرس آذری بررسی شد.

 در ادامه روند رسیدگی به پرونده پدر متهم که خریدها با چک های او انجام شده بود به شعبه ۲۰۷ فراخوانده شد که در حین رسیدگی به پرونده مطروحه پدرمدعی شد پسرش امضای وی را جعل و به خرید اجناس اقدام کرده است که پس از بررسی ادعای پدر متهم و بررسی نمونه امضای وی صحت ادعای او از سوی بازپرس مورد تایید قرار گرفت و پسر ناخلف تحت تعقیب قانون قرار گرفت.

 اخبار حوادث - خراسان


ویدیو مرتبط :
جعل امضای شاهرخ استخری-باحاله _

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری میلیاردی با جعل امضای چک



رییس پلیس آگاهی استان یزد گفت: فردی که با جعل امضای یک چک اقدام به کلاهبرداری و خرید یک باغ به مبلغ دو میلیارد و 600 میلیون ریال کرده بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت سرهنگ علیرضا خالقی افزود: فردی به پلیس آگاهی مراجعه و از فرد کلاهبرداری که یک باغ را از وی خریداری و چکی با امضای جعلی به وی داده بود شکایت کرد.

وی ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و با شناسایی محل اختفای متهم، وی را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

به گفته رییس پلیس آگاهی استان یزد متهم در بازجویی های خود به جعل امضای چک و همچنین کلاهبرداری اعتراف کرد.

خالقی با بیان اینکه مردم هنگام انجام معاملات در ساعاتی که امکان استعلام چک از بانک وجود ندارد از خرید و فروش خودداری کنند ، تاکید کرد: همچنین باید از پذیرفتن چک های مدت دار از افراد ناشناس تا حد امکان خودداری شود.


 اخبار حوادث - ایرنا