اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرید و فروش و تجاوز به دختران 4 تا 5 ساله


بسیاری از خانه های موجود در این روستا بسیار کوچک و در آنها چندین دختر در یک زمان مورد تجاوز قرار می گیرند .

روستایی در کامبوج دختران 4 تا 5 ساله را تجارت می کند.

 دختران کامبوج در وحشت زندگی می کنند.

 "اسوای پاک" روستایی درکشور کامبوج وجود دارد که در آن دختران به دلیل تجارت آنها در رعب و وحشت به سر می برند.

براساس گفته های یکی از دختران قربانی شده، " اولین باری که مرا فروختند پنج ساله بودم  و اصلا نمی دانستم چه کار باید بکنم و کسی مرا کمک نکرد".

بسیاری از دخترانی که دراین روستا زندگی می کنند مورد تجاوز قرار گرفتند که دلیل این کار را نمی دانستند.

بسیاری از خانه های موجود در این روستا بسیار کوچک و در آنها چندین دختر  در یک زمان مورد تجاوز قرار می گیرند .

یکی از زن های تجاوز شده روستای فوق درباره تجاوزی که در کودکی به وی شده بود گفت: اولین بار توسط مردی که مرا خریداری کرده بود به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و سپس به من تجاوز کرد ، زمان من تنها چهار سال داشتم و به شدت گریه می کردم و هیچ کس پیدا نشد که به من کمک کند".

هم اکنون  18 سال است که این زن در وحشت و رعب زندگی می کند.

منبع: پانا




ویدیو مرتبط :
داعش وحشی، تجاوز و فروش دختران معصوم ایزدی-عراق-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز معلم سرشناس به دختران 12 تا 15 ساله+عکس قربانی



معلم متجاوز, آزار و اذیت جنسی,تجاوز به دختران,تجاوزبه دانش آموزان

تجاوز معلم سرشناس به دختران 12 تا 15 ساله+عکس قربانی

به گزارش پلیس : معلم سابق یک مدرسه ابتدای در واشنگتن دی سی آمریکا به جرم تجاوز به دانش آموزان دختر بر اساس شکایت والدین دستگیر شد.

حوادث روز -به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سی ان ان : هنری آندرسون 58 ساله به دلیل داشتن سابقه درخشان در طول خدمت خود در مدرسه ابتدایی "جایستن " مورد اعتماد والدین و مسئولین مدرسه بود.

به گزارش این خبرگزاری وی به درخواست والدین چند دانش آموز دختر 12 تا 15 ساله به عنوان معلم خصوصی به تدریس آنها خارج از مدرسه اشتغال داشت .

وی با وعده های دروغین از قبیل گرفتن نمره بالا در امتحانات دانش آموزان خود را فریب می داد و آنان را وادار به انجام کارهای غیر اخلاقی می نمود وبا شهید قربانیان خود را مجبور به سکوت می کرد.

جولیا لامار مینتر " 15 ساله بیش از همه مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بود و پس از گذشت 17 روز از تدریس هنری اندرسون ، عصر روز گذشته باورود ناگهانی مادر جولیا پرده از جنایت آندرسون برداشته شد.

وی پس از دستگیری اش به خانواده مینتر خاطر نشان کرد که اعمال بی شرمانه اش با رضایت کامل جولیا بوده و هیچ اجباری در کار نبوده است.

باز جویی پلیس از این معلم متجاوز از فردا آغاز می شود و هر یک از خانواده های قربانیان این تجاوز شکواییه خود را مبنی بر اجرای عدالت خواستار شدند./باشگاه خبرنگاران