اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرید هواپیمای نظامی آلمانی برای ایران


یکی از شرکت​های هواپیمایی داخلی که از طریق برخی واسطه های خارجی اقدام به خرید و ثبت رجیستر هواپیماهای مسافربری برای خطوط داخلی می کند، اقدام به خرید یک ایرباس 310 کرده است

شنیده شده یکی از شرکت​های هواپیمایی داخلی که از طریق برخی واسطه های خارجی اقدام به خرید و ثبت رجیستر هواپیماهای مسافربری برای خطوط داخلی می کند، اقدام به خرید یک ایرباس 310 کرده که بعدا معلوم شده متعلق به نیروی هوایی آلمان بوده و واسطه ها کلاه سر مدیران این شرکت گذاشته اند.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
سقوط هواپیمای نظامی در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از هر ۱۰ هواپیمای نظامی روسیه در ایران فقط یک هواپیما می‌تواند پرواز کند!



از هر ۱۰ هواپیمای نظامی روسیه در ایران فقط یک هواپیما می‌تواند پرواز کند!

روزنامه‌ی روسی ایزوستیا در گزارش مربوط به شکایت ایران علیه روسیه نوشته است که روسیه ظرف سال‌های گذشته از تحویل قطعات یدکی میگ‌های روسی هم سرباز زده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از انتشار اخباری مبنی بر «درخواست غرامت 4 میلیاردی ایران» از روسیه و متعاقب آن، ناخرسندی مقامات این کشور از ایران، روزنامه‌ی روسی «ایزوستیا» به ابعاد تازه ای در این مورد اشاره کرده است.

روزنامه‌ی روسی ایزوستیا در گزارش مربوط به شکایت ایران علیه روسیه مدعی است که روسیه ظرف سال‌های گذشته از تحویل قطعات یدکی میگ‌های روسی هم سرباز زده است.

این در حالی است که این خبر هنوز از سوی مقامات ایرانی و روسی، تایید و تکذیب نشده است.

در همین حال، رجب صفروف مدیرکل «مرکز مطالعه ایران معاصر» دراین رابطه می‌گوید: طبق قراردادها روسیه باید قطعات یدکی را به ایران تحویل می‌داد که تا به حال از واگذاری آن سرباز زده است.

وی می افزاید: از هر ۱۰ هواپیمای نظامی روسیه در ایران فقط یک هواپیما می‌تواند پرواز کند و اکثر آن‌ها به دلیل نیاز به قطعات یدکی نمی‌توانند پروازکنند.

رجب صفروف تصریح می کند:  به نظر من عدم ارسال قطعات یدکی خلاف قراردادهای روسیه است و دعوا و شکایت حق ایران است تا جبران خسارت کند.»/انتخاب