اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرید اسباب بازی در ساعت چهار صبح



یک مغازه اسباب بازی فروشی درنزدیکی شهر تورین بنا به درخواست پلیس منطقه مغازه رابرای یک مادر هراسان در ساعت چهار صبح باز کرد .

 

اسباب بازی

 

یک مغازه اسباب بازی فروشی درنزدیکی شهر تورین بنا به درخواست پلیس منطقه مغازه رابرای یک مادر هراسان در ساعت چهار صبح باز کرد .

 

ماجرا از این قرار بوده که مادر پس از خواباندن دو فرزند ۲ و ۴ ساله اش در شب کریسمس به انباری آپارتمانش می رود تا هدایایی را که برای بچه ها خریده بود بالا آورده و کنار درخت کریسمس بگذارد اما وقتی به آنجا می رسد متوجه می شود هر دو هدیه به سرقت رفته است .

 

او که درمانده و هراسان بود تمام شب را در شهر به دنبال هدیه های جایگزین برای فرزندانش می گردد اما زمانی که با درهای بسته مغازه ها مواجه می شود به یکی از پاسگاه های پلیس مراجعه می کند و آنها پس از تماس با یکی از صاحبان مغازه های اسباب بازی فروشی ترتیب خرید اسباب بازی در ساعت ۴ صبح را برای این مادر احساساتی می دهند .

 

 

 


ویدیو مرتبط :
خرید اسباب بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکاتی برای خرید اسباب بازی



 

انتخاب مناسب اسباب بازی,خرید اسباب بازی

خرید اسباب بازی

کودکان در صورتی که اسباب‌بازی‌های نامناسب به دست آنها داده شود ممکن است به خود آسیب برسانند.این توصیه‌ها را برای انتخاب اسباب‌بازی‌های ایمن برای کودکان رعایت کنید.

 

این نکات را در خرید اسباب بازی رعایت کنید !

 

کودکان در صورتی که اسباب‌بازی‌های نامناسب به دست آنها داده شود ممکن است به خود آسیب برسانند.این توصیه‌ها را برای انتخاب اسباب‌بازی‌های ایمن برای کودکان رعایت کنید:

 

- اطمینان حاصل کنید که اسباب‌بازی که می‌خرید، متناسب با سن کودکتان است (معمولا روی اسباب‌بازی برچسب سنی وجود دارد).

 

- همیشه دستورات استفاده از اسباب بازی را بخوانید.

 

- به کودکان زیر 10 سال اجازه استفاده از اسباب‌بازی را که باید به برق وصل شود را ندهید.

 

- به کودکان زیر 3 سال اسباب‌بازی ندهید که دارای اجزای کوچکی است که ممکن است به خفگی کودک منجر شود.

 

- اسباب‌بازی‌ها برای کودکان کم‌سن نباید بند، روبان، بادکنک، باتری یا مغناطیس دگمه‌ای داشته باشند.

 

- همه اسباب‌بازی‌های را در قفسه یا کمد اسباب‌بازی قرار دهید و کودکان کم‌سن را از اسباب‌بازی‌های کودکان بزرگتر دور نگهدارید.

 

منبع : Magazin