اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خروج قطار مشهد - اصفهان از ریل



مدیرکل راه‌آهن شرق، گفت: در حادثه‌ی خروج قطار مسافری مشهد - اصفهان از خط در ایستگاه دهشور طبس هیچ یک از مسافران این قطار صدمه‌ای ندیده‌اند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان‌جنوبی، محمدابراهیم اقبالی، درباره حادثه خروج قطار مسافری مشهد - اصفهان از خط گفت: قطار مشهد اصفهان ساعت 14 از مشهد به سمت اصفهان حرکت کرد که در ساعت 21 و 45 دقیقه شب در ایستگاه دهشور دچار سانحه شد و از خط خارج شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه چند واگن از قطار مسافری از خط خارج شد، افزود: در این سانحه هیچ یک از مسافران آسیب جدی ندیدند و تنها چند نفر دچار جراحات سطحی و شوک ناشی از ترس شدند که در همان محل به وسیله‌ی نیروهای امدادی به صورت سرپایی مداوا شدند و هیچ مسافری برای درمان به مراکز درمانی منتقل نشد.

مدیرکل راه‌آهن شرق، ادامه‌داد: به دنبال این سانحه، قطار مسافری طبس - مشهد لغو و از این قطار برای جابه‌جایی مسافران قطار اصفهان استفاده شد.

اقبالی تصریح کرد: در نهایت قطار جایگزین ساعت 2:35 بامداد از محل ایستگاه دهشور به سمت اصفهان حرکت کرد.


  اخبار حوادث  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
خروج قطار مشهد - اصفهان از ریل در طبس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خروج قطار مسافری مشهد - اصفهان از ریل


قطار مسافری مشهد - اصفهان در ایستگاه دهشور طبس از خط خارج شد.

خبرگزاری تسنیم: قطار مسافری مشهد - اصفهان در ایستگاه دهشور طبس از خط خارج شد.

تا این لحظه اطلاعات بیشتری درباره‌ جزییات این حادثه از سوی منابع رسمی اعلام نشده است.

یکی از مسئولان راه آهن کشور گفت: خوشبختانه در این حادثه برای مسافران قطار هیچ حادثه ای رخ نداده است. این ایستگاه جزو ناحیه راه‌آهن شرق بوده و اداره‌کل راه آهن شرق در طبس مستقر است.