اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرما با طعم تریاک در یزد



اخبار حوادث - خرما با طعم تریاک در یزد

این مقدار ماده مخدر به طرز ماهرانه‌ای در داخل جعبه‎‎های خرما جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران کشف و ضبط شد.

 دادستان عمومی و انقلاب مهریز از کشف و ضبط 87 کیلو 900 گرم مواد مخدر از یک کامیون با بار خرما خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، "عزیز صابریان" افزود: در ایست و بازرسی شهید مدنی شهرستان مهریز از یک دستگاه کامیون با محموله خرما مقدار 87 کیلو 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
 
وی اظهار کرد: این محموله از یکی از استان‎‎های شرقی بارگیری و به قصد انتقال این مواد به استان تهران در حرکت بوده است.
 
این مقام قضایی یادآور شد: این مقدار ماده مخدر به طرز ماهرانه‌ای در داخل جعبه‎‎های خرما جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران کشف و ضبط شد.
 
وی عنوان کرد: در این پرونده دو نفر متهم با قرار بازداشت موقت راهی زندان شده و تحقیق مقدماتی جهت تکمیل پرونده ادامه دارد. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
هندوانه با طعم تریاک!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوشابه با طعم تریاک



اخبار,اخبار حوادث , تریاک

 

اخبار حوادث - نوشابه با طعم تریاک

پلیس شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس20 کیلوگرم تریاک را که در داخل بطری نوشابه جاسازی شده بود را کشف کرد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد امین شاهرخی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی ایستگاه کامه شهرستان تربت حیدریه حین کنترل خودروهای عبوری در محور تربت حیدریه به مشهد به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و برای بررسی بیشتر اتوبوس را به داخل پاسگاه هدایت کردند.

وی افزود: پس از هدایت اتوبوس به داخل ایستگاه، در بازرسی دقیق از اتوبوس مقدار 20 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل بطری های نوشابه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

در این رابطه، اتوبوس توقیف و متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.
اخبار حوادث - جام جم