اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرماهایی با طعم تریاک و حشیش!


با تلاش ماموران ایست و بازرسی ایستگاه شهید رشیدی خور و بیابانک اصفهان و طی عملیاتی ویژه محموله 254 کیلوگرمی تریاک و حشیش از یک دستگاه کامیون حمل بار خرما کشف شد.

پایگاه خبری پلیس: با تلاش ماموران ایست و بازرسی ایستگاه شهید رشیدی خور و بیابانک اصفهان و طی عملیاتی ویژه محموله 254 کیلوگرمی تریاک و حشیش از یک دستگاه کامیون حمل بار خرما کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک اصفهان اظهار داشت: در راستای طرح برخورد و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران ایست و بازرسی ایستگاه شهید رشیدی این شهرستان با کار و تلاش شبانه‌روزی از ورود محموله قاچاق مواد مخدر در این محور باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این محموله به همراه یک دستگاه کامیون حمل بار از یکی از استان‌های جنوبی کشور به سمت شهرهای شمالی در حال حرکت بود که در هنگام عبور از این شهرستان شناسایی شد، افزود: با اجرای عملیاتی ویژه، ماموران پلیس خور و بیابانک خودروی موردنظر را متوقف که در بازرسی از آن مقدار 254 کیلو 705 گرم مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ سوادکوهی با بیان اینکه از این مقدار مواد، 115 کیلو و 305 گرم آن حشیش و مابقی تریاک بوده که به‌طرز ماهرانه‌ای در خودرو و در کارتن‌های خرما جاسازی شده بود، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.


ویدیو مرتبط :
بِکش و بِکش 4 - حشیش و تریاک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماهی با طعم تریاک و حشیش!


دادستان عمومی و انقلاب مهریز گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید مدنی مهریز، جاسازی حرفه‌ای مواد مخدر در یخچال حمل ماهی کشف شد.

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب مهریز گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید مدنی مهریز، جاسازی حرفه‌ای مواد مخدر در یخچال حمل ماهی کشف شد.

محمدرضا حدادزاده اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر قصد داشتند با پوشش حمل ماهی، مقدار 47 کیلوگرم تریاک و 175 کیلوگرم حشیش را به یکی از استان‌های مرکزی منتقل کنند که ناکام ماندند.

این مقام قضایی بیان کرد: در این رابطه راننده کامیون یخچال‌دار دستگیر شد و با پیگیری‌های قضایی، دو نفر دیگر نیز که صاحب اصلی این مواد بوده‌اند و از مسیر دیگری در حال تردد بودند با ارسال نیابت قضایی در استان اصفهان دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهمین با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شده و تحقیق مقدماتی برای تکمیل پرونده ادامه دارد.