اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خرازی: حضور «ندا» در انتخابات قطعی است


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان از حضور قطعی این حزب در انتخابات آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره برنامه‌های حزب ندا برای حضور در انتخابات مجلس اظهار داشت: ما هنوز در خصوص ابعاد ائتلاف با سایر گروه‌ها صحبتی نکرده‌ایم اگرچه تمام هدفمان این است که اصلاح‌طلبان با یکدیگر متحد و هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: برنامه حزب ندای ایرانیان به صورت جدی شرکت در انتخابات آینده است و حضور ما در انتخابات قطعی است و ندا در تمام حوزه‌ها شرکت و سعی می‌کند نماینده داشته باشد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: نوع گفتمانی که امروز در مجموعه اصلاحات دنبال می‌شود، گفتمان رضایت بخشی است و در چارچوب نظام است و اصلاح طلبان در حال رسیدن به یک منطق مشترک هستند که با این منطق مشترک می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

خرازی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز راه زیاد است و سامان باید گرفت.


ویدیو مرتبط :
عضو ندا از خرازی می گوید...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور متکی و قالیباف در انتخابات قطعی شده است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رئوفیان:

حضور متکی و قالیباف در انتخابات قطعی شده است 

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین گفت: در جلسات حزب مقرر شد تا در روزهای آینده با افرادی همچون قالیباف، رضایی، پورمحمدی و متکی که حضورشان در انتخابات آتی ریاست جمهوری قطعی شده است، دیدار و گفت‌و‌گو کنیم.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌و‌گو با ایلنا تصریح کرد: حزب اسلامی ایران زمین روز دوشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد و بر اساس تصمیمات گذشته شورای مرکزی در روزهای آینده با افرادی همچون قالیباف، رضایی، پورمحمدی و متکی که حضورشان در انتخابات آتی ریاست جمهوری قطعی شده است دیدار و گفت‌و‌گو خواهیم کرد. که البته ممکن است آقای جلیلی نیز وارد دایره این دیدار‌ها شود.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در خصوص چگونگی اطلاع از قطعیت حضور این افراد درانتخابات آتی نیز خاطرنشان کرد: به هر حال رفتار‌ها و رفت و آمد‌های اخیر گویای این مساله است ضمن اینکه فعالیت‌های صورت گرفته از سوی حامیان این شخصیت‌ها نیز موکد حضور آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در این جلسه سه نفر به عنوان اولویت‌های ما برای انتخابات انتخاب خواهند شد، گفت: به هر دلیلی ممکن است فرد مورد حمایت حزب موفق به حضور در تمام مراحل انتخابات نشود با توجه به اینکه فعالیت‌های حزب نباید بلاتکلیف بماند تصمیم بر این شد تا از میان این افراد سه نفر را با اولویت بندی مشخص کرده و از آن‌ها حمایت کنیم.رئوفیان با تاکید بر اینکه حزب بر هیچ فردی متکی نیست عنوان کرد: ریاست دولت یازدهم فردی را می‌طلبد که در حوزه‌های اقتصادی و امنیتی مدیر و مدبر باشد بنابراین از فردی حمایت خواهیم کرد که چنین ویژگی‌های بارزی در وی احراز شده باشد.

وی با بیان اینکه جبهه ایستادگی نیز همچون حزب اسلامی ایران زمین این سیاست‌ها را دنبال می‌کند، گفت: در ادامه فعالیت‌های خود با شخصیت‌ها و افراد تاثیرگذار کشور از جمله مراجع تقلید دیدار خواهیم داشت نهاد‌ها و گروه‌هایی همچون جامعه روحانیت، جامعه مدرسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری‌ که البته همه این فعالیت‌ها با هدف رسیدن به وحدت انجام می‌شود.

رئوفیان با تاکید بر اینکه رسیدن به وحدت به معنای تمرکز اصولگرایان بر روی یک گزینه نخواهد بود، تصریح کرد: درگیری اصولگرایان با یکدیگر و با اصلاح طلبان از عوامل آسیب رسان به کشور خواهد بود بنابراین باید ضمن رعایت این موارد قوانین بازی را نیز رعایت کرد./مردم سالاری