اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خدمت سربازی 21 ماهه شد



خدمت سربازی 21 ماهه شد

سربازانی كه در سال 90 و قبل ازآن به خدمت اعزام شده‌اند، مدت خدمت آنان برابر مقررات سابق (مناطق عادی 18ماه، مناطق جنگی و عملیاتی 16 ماه، مناطق محروم و بدآب وهوا 17 ماه ) است.

 

آفتاب: سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا اعلام كرد: مدت خدمت دوره ضرورت برای مشمولانی كه از فروردین سال 1391 به خدمت اعزام می‌شوند 21 ماه است.

 

سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا در خصوص مدت خدمت دوره ضرورت در سال 1391 اعلام كرد: برابر ابلاغ ستاد كل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای مشمولانی كه از فروردین ماه سال 1391 به خدمت اعزام می‌شوند به نسبت مدت قانونی آن كه 24 ماه بوده حسب مورد كاهش یافته است.

 

طبق آخرین ابلاغیه ستاد كل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای كاركنان وظیفه درنیروهای مسلح و یگان‌های حفاظت 21 ماه و این مدت برای كاركنان وظیفه مامور به دستگاه‌های غیرنظامی به جز یگان حفاظت 24 ماه است و همچنین مدت خدمت كاركنان وظیفه در مناطق جنگی و امنیتی درگیر 18 ماه و برای كاركنان وظیفه غیربومی در مناطق امنیتی غیردرگیر و مناطق عملیاتی و مناطق محروم و بد آب و هوا 19 ماه است.

 

سربازانی كه در سال 90 و قبل ازآن به خدمت اعزام شده‌اند، مدت خدمت آنان برابر مقررات سابق (مناطق عادی 18ماه، مناطق جنگی و عملیاتی 16 ماه، مناطق محروم و بدآب وهوا 17 ماه ) است.

 

توقف اجرای معافیت سه برادری

طبق اعلام سازمان وظیفه عمومی، معافیت سه‌برادری از ابتدای سال جاری متوقف شد.

سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا اعلام كرد: معافیت سه برادری (یعنی معافیت یك فرزند از خانواده‌ای كه سه فرزند آن خدمت كرده) از سال 1388برابر مصوبات و ابلاغیه ستاد كل نیروهای مسلح به مرحله اجرا درآمد و تا پایان سال 1390 نیز استمرار داشت اما اجرای این معافیت از اول فروردین ماه 91 متوقف شده است.

 

به گزارش ایسنا،سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا به درخواست كلیه مشمولان كه تا پایان سال 90 واجد شرایط این معافیت بوده و درخواست خود را تا 29 اسفند ماه سال 90 از طریق دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) به ثبت رسانیده باشند، رسیدگی خواهد شد./آفتاب


ویدیو مرتبط :
محسن رضایی: خدمت سربازی اجباری را تبدیل به سربازی حرفه ای میکنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدت‌ خدمت سربازی؛ 18، 19 و 21 ماهه



مدت‌ خدمت سربازی,جزئیات مربوط به مدت‌ خدمت سربازی,خدمت سربازی

مدت‌ خدمت سربازی؛ 18، 19 و 21 ماهه

معاون احضار واعزام سازمان وظیفه‌عمومی ناجا، جزئیات مربوط به مدت خدمت سربازی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رحمان علیدوست درباره جزئیات مربوط به مدت‌خدمت سربازی، اظهارکرد: مدت خدمت کلیه مشمولانی که از ابتدای سال 1391 در نیروهای مسلح و یگان‌های حفاظتی، خدمت دوره ضرورت را انجام دهند 21 ماه است. وی افزود: مدت خدمت دوره ضرورت برای آن دسته از مشمولان که بعنوان امریه در ادارات و سازمان های دولتی مشغول به خدمت هستند 24ماه و مدت خدمت سربازانی که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند 18 ماه است. به گفته علیدوست مدت خدمت کارکنان وظیفه غیربومی مشغول به خدمت در مناطق امنیتی غیر درگیر، عملیاتی و بد آب و هوا نیز 19 ماه است.

معاون احضار واعزام سازمان وظیفه‌عمومی ناجا تصریح‌کرد: مدت خدمت آن دسته از مشمولان که درسال 90 و قبل آن به خدمت اعزام شده اند مطابق مقررات سابق یعنی مناطق عادی 18 ماه، مناطق عملیاتی 16 ماه و مناطق محروم و بد آب وهوا 17 ماه است. وی افزود: آن دسته از مشمولان که در سال 90 و قبل آن مشغول خدمت بوده و به علت قبولی در دانشگاه از خدمت ترخیص شده‌اند، در صورت اعزام مجدد 21 ماه خدمت خواهند کرد./ایسنا