اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خدمات رسانی ویژه تاکسیرانی




 

تاکسیرانی

 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی گفت: بیش از ۳۰ نقطه پرازدحام و پرتردد شهر در روزهای پایانی سال شناسایی شده است که خدمات رسانی تاکسیرانی در این نقاط به طور ویژه و با تمام ظرفیت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: براساس طرح استقبال از بهار ضمن آنکه از تمام رانندگان خواسته ایم نسبت به نظافت خودرهایشان و همچنین روکش صندلی ها به طور ویژه اقدام کنند، مراکز پرتراکم شهر شناسایی شده تا خطوط گردشی در این نقاط تقویت و نسب به اعزام بیشتر خودرهای گردشی در آن محدوده ها اقدام شود.

وی ادامه داد: در مسیرهای پر ازدحام در روزهای پایانی سال بیشتر از خودروهای ون استفاده می شود تا مسافری بر زمین نماند و شاهد ازدحام مسافران نباشیم.

سنندجی خاطرنشان کرد: همچنین ۵۰ دستگاه خودروی گشت ویژه تاکسیرانی در این ایام به طور ویژه بر عملکرد تاکسیها به ویژه در مراکز پرتراکم نظارت خواهند کرد تا خدمات رسانی مناسبی به شهروندان صورت گیرد.

وی تصریح کرد : در روزهای نخست سال نو و حتی در هنگام تحویل سال تعداد زیادی از رانندگان زحمت کش به کار خود ادامه می دهند و به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد تا مردم بتوانند برای سفرهای خود از تاکسی و ون در این ایام استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
ویژه برنامه ماه مبارک رمضان (تحلیل و بررسی تاکسیرانی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خدمت رسانی یگان ویژه به زائران در اربعین


فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه یگان ویژه باروحیه جهادی و با آمادگی کامل در اربعین به زوارحسینی خدمت رسانی می کند، گفت: از افراد بدون گذرنامه در مرزهای کشور جلوگیری می شود.

خبرگزاری ایرنا:‌ فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه یگان ویژه باروحیه جهادی و با آمادگی کامل در اربعین به زوارحسینی خدمت رسانی می کند، گفت: از افراد بدون گذرنامه در مرزهای کشور جلوگیری می شود.

سردار حسن کرمی در جلسه قرارگاه اربعین درمهران، با اشاره به موضوع اخذ گذرنامه توسط زائران حسینی، افزود: به منظور جلوگیری از ورود افراد فاقد گذرنامه به پایانه مرزی مهران و دیگر خروجی های کشور در استان خوزستان، کنترل ها از مبدا حرکت زائران انجام خواهد شد.

رئیس پلیس ویژه ناجا با اشاره به تجربه اربعین سال گذشته در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه، ادامه داد: پیش بینی های لازم از نظر امکانات، نیرو و تجهیزات الکترونیکی توسط رده های مختلف ناجا صورت گرفته و نیرو به اندازه کافی به استان ایلام اختصاص خواهد یافت.

این مقام ارشد انتظامی ازعلاقه مندان به حضور دراین همایش عظیم مردمی خواست ازاکنون با مراجعه به کنسول گری های کشورعراق، ویزای معتبر دریافت کنند.

کرمی، تصریح کرد: یگان ویژه با تمام توان و با آمادگی کامل و تجربه ای که ازسال گذشته در این ماموریت دارد و با روحیه جهادی وعلاقه مندی کامل با همه امکانات به زائران اربعین حسینی در تسهیل امر تردد و تامین امنیت کامل زائرین خدمت رسانی می کند.

وی گفت: همه دستگاه ها از تمام ظرفیت های خود در کناریگان ویژه برای خدمات رسانی به زوار اربعین استفاده خواهند کرد و ضمن هماهنگی های لازم با سایر نهادها و ادارات ذیربط ، به دنبال این هستند تا خدمات دهی به زائران حسینی به صورت مناسب انجام شود.

** رفع مشکل کمبود وسایل حمل و نقل عمومی در اربعین امسال

سردارکرمی گفت: یکی از مشکلات زائران در سال گذشته با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، افزایش شدید و غیرمنطقی هزینه انتقال و جابجایی به خصوص در برگشت زائران ازعتبات عالیات بود که پیش بینی می شود با همکاری و مشارکت دستگاه های حج و زیارت و پایانه های کشور امسال با ارائه خدمات شایسته و در خور زائران حسینی (ع) مراسم اربعین با شکوهی برگزار شود تا زائران دچارمشکل نشوند.

** آغاز به کار قرارگاه ظفر از اول آذرماه در مرز مهران

فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه به زمان آغاز فعالیت قرارگاه ظفر اشاره و اظهار کرد: قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا از اولین ساعات روز یکشنبه اول آذرماه فعالیت رسمی خود را در پایانه مرزی مهران آغاز خواهد کرد و هماهنگی های لازم با سایر نهادها و ادارات ذیربط انجام شده تا خدمات دهی به زائران حسینی به صورت مناسب انجام شود .