اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خداحافظی کیا در بازی پرسپولیس – آث میلان


به نظر می رسد مقدمات یک خداحافظی باشکوه برای مهدی مهدوی کیا در حال فراهم شدن است.

تماشا: به نظر می رسد مقدمات یک خداحافظی باشکوه برای مهدی مهدوی کیا در حال فراهم شدن است. مهدوی کیا در همان ابتدای لیگ دوازدهم تاکید کرد که پس از 20 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران، در سال 1392 کفش هایش را آویزان خواهد کرد تا با فوتبال خداحافظی کند.

درخشش کیا در نیم فصل اول لیگ دوازدهم و اصرار گل محمدی برای ادامه بازی در سال آینده هم باعث نشد او از تصمیمش صرف نظر کند. مهدوی کیا روی حرف خود ایستاد و حالا هم اصرار دارد که در پایان این فصل به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کند.

خداحافظی مهدوی کیا در بازی پرسپولیس – آ ث میلان

حالا لحظه موعود برای مهدوی کیا در حال رسیدن است. گفته می شود بازی پرسپولیس با میلان که از مدت ها پیش بحث برگزاری اش سر زبان ها افتاده همان بازی است که کاپیتان کیا در آن از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

 بازی پیشکسوتان پرسپولیس و بازیکنان قدیمی میلان که زمانی با این تیم قهرمان اروپا شدند، بازی وداع کیا با فوتبال خواهد بود. بازی دوستانه و نمادینی که به احتمال فراوان با حضور رودگولیت، فرانکو باره سی و پائولو مالدینی در تهران برگزار خواهد شد. به نظر می رسد فرانکو باره سی نقش ویژه ای در هماهنگی و فراهم کردن مقدمات برگزاری این بازی دارد.


ویدیو مرتبط :
تیزر بازی پرسپولیس و آث میلان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس - هامبورگ بازی خداحافظی مهدوی کیا



پرسپولیس - هامبورگ بازی خداحافظی مهدوی کیا

شاید در صورت برگزاری این دیدار مهیج کیا یک نیمه برای هامبورگ و یک نیمه برای پرسپولیس دو تیم محبوب ایرانی و آلمانی اش به میدان برود و خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – مهدی مهدوی کیا کاپیتان محجوب و روی فرم این روزهای پرسپولیس در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرده  قطعا در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

هر چند برخی بزرگان پرسپولیس مثل یحیی گل محمدی و ... اعلام کرده اند به مهدوی کیا اجازه این کار را نمی دهند اما کاپیتان سرخ ها مصر است تا در موعد مقرر ازدنیای بازیگری خداحافظی کند و به دنیای مربیگری پا بگذارد.

با این حال محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از همین حالا تلاش خود را برای برگزاری بازی خداحافظی باشکوهی برای کاپیتان تیمش آغاز کرده و از محمود رضا فاضلی مدیر برنامه های مهدوی کیا و چند لژیونر ایرانی دیگر خواسته تا مقدمات برگزاری دیدار هامبورگ - پرسپولیس برای بازی خداحافظی کیا را  انجام دهد.

شاید در صورت برگزاری این دیدار مهیج کیا یک نیمه برای هامبورگ و یک نیمه برای پرسپولیس دو تیم محبوب ایرانی و آلمانی اش به میدان برود و خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد./گل