اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خداحافظی سامسونگ با Milk Music


با وجود رقبایی مثل Spotify و حتی Apple Music (به‌ویژه بعد از ارایه برای سیستم‌عامل اندروید)‌ سامسونگ شانس چندانی در پیشبرد Milk Music نداشت.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: طرفداران گوشی‌ یا تبلت‌های سامسونگ حتما با Milk Music آشنا هستند. این سرویس موزیک نزدیک به دو سال پیش توسط سامسونگ و روی دستگاه‌های این برند ارایه شد. البته برای کسانی که از دستگاه‌های سامسونگ استفاده نمی‌کنند هم این امکان افزوده شد که از نسخه‌ی دسکتاپ این سرویس استفاده کنند. داشتن یک سرویس اختصاصی موزیک هم برای سازندگان و هم برای کاربران سامسونگ اتفاق خوبی محسوب می‌شد اما حالا سامسونگ قصد دارد این سرویس را به‌کلی قطع کند.

سامسونگ با Milk Music خداحافظی می‌کند

اگر نقادانه نگاه کنیم، به نظر می‌رسید سامسونگ اهمیت چندانی به سرویس‌ Milk Music نداده و به‌ویژه در چندماه گذشته قصد نداشت امکانات تازه‌ای را به آن اضافه کند. حتی سرویس Milk Video که در امتداد Milk Music ارایه شده بود،‌ اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی به کار خود خاتمه داد.

به‌طور کلی ایده‌ی داشتن یک سرویس اختصاصی موزیک جذاب است و از سوی کاربران هم بازخورد خوبی داشت اما سامسونگ واقعا آن‌طور که باید روی این سرویس کار نکرد. در عمل هم Milk Music نتوانست پا را از رقابت با سرویس‌های رادیویی رایگان مثل پاندورا فراتر بگذارد. در واقع هم هیچ‌گاه دلیل موجهی برای کاربران وجود ندشت که چرا به‌جای پاندورا باید از Milk Music استفاده کنند؟

امکان دریافت ایستگاه‌های رادیویی به‌‌صورت رایگان آن هم تنها برای یک سال، چیزی نبود که به‌تنهایی بتواند مخاطبان این برنامه را حفظ کند. با وجود رقبایی مثل Spotify و حتی Apple Music (به‌ویژه از وقتی که این سرویس برای سیستم‌عامل اندروید هم ارایه شد)‌ سامسونگ شانس چندانی در پیشبرد برنامه‌اش نداشت. کاربران حاضرند برای این سرویس‌ها حق اشتراک پرداخت کنند و از آرشیو بزرگ و همیشه در دسترس آنها بهره ببرند (هرچند همچنان که می‌دانید برای پرداخت نکردن حق اشتراک هم میانبرهایی وجود دارد).

به هرحال همان‌طور که بعد از کنفرانس MWC می‌شد حدس زد، سامسونگ Milk Music را هم کنار گذاشت. چند هفته پیش وقتی سامسونگ پرچم‌داران جدید خود یعنی گلکسی S7 و S7 edge را در MWC معرفی کرد، هیچ نامی از Milk Music آورده نشد.


ویدیو مرتبط :
Milk- The Story of Harvey Milk

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداحافظی با لپ‌تاپ‌ها



 

 

خداحافظی با لپ تاپ ها

 

 

شاید باورش سخت باشد! ولیكن ذهن خلاق محققان ژاپنی به مدد بهره‌گیری از فناوری‌های فوق‌مدرن، كار را به جایی رسانده‌اند كه قرار است نوعی خودكار دوربین‌دار ... نه، درست بگوییم نوعی رایانه شخصی كه دقیقا به خودكارهای دوربین‌دار شباهت دارد، جای رایانه‌های كنونی را آن‌هم با كیبورد، كیس و ماوس بگیرد!

 


گویا در فرآیند كوچك كردن اندازه رایانه‌ها، دانشمندان با استفاده از روش بلوتوث پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای كرده‌اند.

 


یعنی یك ابزار قلمی كوچك كه براحتی در جیبتان جا می‌گیرد می‌تواند هم صفحه نمایشگر و هم صفحه كلید را برای شما روی یك سطح صاف در هر جایی كه می‌خواهید توسط ویدئو پروژكتورهای بسیار كوچك، تصویرسازی كند.

 


البته این موضوع هنوز یك طرح اولیه است و تا تولید انبوه فاصله دارد.

 


به این ترتیب می‌توانید به طور بسیار ساده در هر موقعیتی كارهای شخصی خود را با رایانه‌تان انجام دهید. پس بزودی باید با لپ‌تاپ‌های امروزی خداحافظی كنید.... /  جام‌جم آنلاین