اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خداحافظی بهنوش بختیاری با دنیای مجازی


بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: حسین آقا یکی از بهترین انسانهای روزگار..به من گفت دخترم دلت که شکست سرتو بگیر بالا..دل شکسته گوشه هاش تیز است..مبادا دل ودست ادمی رو که دوسش داشتی زخمی کنی..صبور باش و سکوت کن..باشه حسین آقا ی گل..من بغضم رو پنهان میکنم..

 
 
 
 
صبح بخیر: بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: حسین آقا یکی از بهترین انسانهای روزگار..به من گفت دخترم دلت که شکست سرتو بگیر بالا..دل شکسته گوشه هاش تیز است..مبادا دل ودست ادمی رو که دوسش داشتی زخمی کنی..صبور باش و سکوت کن..باشه حسین آقا ی گل..من بغضم رو پنهان میکنم..

رنجم را پنهان تر و میدانم که زمین گرد است..عشقولیا این مدت روزگار خوشی باهم داشتیم..و تنها راه ارتباطی همین پست ها و کامنتا با هواداران خوبم بود..از کسی بخصوص همکارام حمایت نمیخوام..جز بهاره رهنماااااااا که یار همیشگیم بوده ودلش مثل جواهر وجودش پاک پاک.و زهرا عاملی دوست شاعر من با اون قلب نقره ای و صورتیش .کار بدی نکردم که احتیاج به حمایت داشته باشم..مثل همیشه سرم رو راحت روی بالش میذارم..

خداحافظی بهنوش بختیاری با دنیای مجازی

اما خواستم بگم که به خواسته خودم و همسرم که عشقش رو با دنیا عوض نمیکنم با تمام احترامی که برای مردمم قائلم تا عید بیشتر در خدمتتون نیستم و امیدوارم روزی روزگاری بتونم دوباره انقدر صمیمی با شما در ارتباط باشم..از پست های پر از حیله همكار عزیزم تشکر میکنم. .و از همینجا عذرخواهی میکنم از کسی که این مدت باهم دعوا ی کودکانه ای کردیم و باید بدونه که ما هردو انقدر بزرگ هستیم که عین آب زلال به سرعت نور عصبانیت رو فراموش میکنیم و بخشش...من مثل سابق شمارو دوس دارم...

این وسط خیلی چیزا از بعضی مردم..بعضی..فهمیدیم که مارو وسیع وپخته و دانا کرد..بسیار زیاد دوستون دارم و شل و پل همه مردم ایرانم..خوب و بد. .دشمن و دوست..خیلیا گفتن چرا یاعلی.


ویدیو مرتبط :
‫دنیای مجازی : درمان ؟ یا درد ؟ آیا شما هم از افسردگی دنیای مجازی رنج می برید ؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توهین زشت به بهنوش بختیاری در فضای مجازی +عکس



بهنوش بختیاری بازیگر توانمند و با اخلاق کشورمان کامنت یکی از دنبال کنندگانش در صفحه اینستاگرام که از جمله افرادی است که در چند کامنت ارسالی دیگر به وی توهین کرده بود، منتشر کرده و درباره آن مطلبی نوشته است.

بهنوش بختیاری بازیگر توانمند و با اخلاق کشورمان کامنت یکی از دنبال کنندگانش در صفحه اینستاگرام که از جمله افرادی است که در چند کامنت ارسالی دیگر به وی توهین کرده بود، منتشر کرده و درباره آن مطلبی نوشته است.

اخبار,اخبار فرهنگی,بهنوش بختیاری

 

وی با انتشار عکس بالا که کامنت مخاطب مورد نظر است، نوشته است:

«من در کشوری زندگی میکنم که خانمهایی شبیه این بانو هر تلاشیو در حرفه بازیگری شکلک درآوردن میدونن..تازه تحصیلکرده هامون اینن..من مودبانه ترین کامنت ایشونو گذاشتم..از نظر ایشون ما فقط خوشگذرانیم و به ظاهرانسان..تازه اگه کسی تو زندگیش بهش خوش بگذره ما باید حالمون بد بشه؟؟من که سختیامو کشیدم..بی پولیامم تا دلتون بخواد..

اما اگه از اولم در رفاه بودم باز به کسی ربطی نداشت..کسانی که به هنرمند میگن شکلک درار همونایی هستن که تو خونه بهشون میگن نون خور اضافه. .عزیزدلمهربان اونموقع که شما به اقیانوس میگفتی آقا یونس من داشتم صحنه را جارو میکردم..و به این افتخار میکنم که با تلاش بیست ساله به جایی که از نظر خودم هیچی نیست و بیشتر باید زحمت بکشم رسیدم..شما فکری به حال خویش و گره های روحی خودت بکن..کامنتای بی ادبانتو نذاشتم..برو خدا رو شکر کن تحصیلکرده مجلسی شیک...خدایا پناه بر خودت »

 

اخبار فرهنگی - پرداد