اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر مهم برای همه دارندگان کارت‌ سوخت


تمام دارندگان کارت هوشمند سوخت از دوم تا 25 خردادماه امسال حداقل یک بار سوخت گیری کنند، در غیر این صورت سهمیه کارت سوخت آنها به‌طور کامل حفظ نخواهد شد.

خبرگزاری مهر: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمام دارندگان کارت هوشمند سوخت از دوم تا 25 خردادماه امسال حداقل یک بار سوخت گیری کنند، در غیر این صورت سهمیه کارت سوخت آنها به‌طور کامل حفظ نخواهد شد.

 پس از گذشت 6 سال از آغاز سهمیه‌بندی و عرضه کارتی بنزین، از ابتدای خرداد ماه سالجاری جایگاه‌های سوخت کشور برای همیشه با بنزین یارانه‌ای 100 تومانی خداحافظی کردند.

بر این اساس، مطابق با جدیدترین اولتیماتوم بنزینی دولت از ابتدای خرداد ماه سالجاری هر لیتر بنزین 100 تومانی به دو لیتر بنزین 400 تومانی تبدیل شد آن هم در صورتی‌که دارندگان سهمیه بنزین 100 تومانی حداقل تا پایان اردیبهشت ماه یک بار در جایگاه‌ها با کارت خود سوخت گیری کرده باشند.
 
از سوی دیگر مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به منظور افزایش کارآیی و تفکیک میزان مصرف و تراکنش در سامانه هوشمند سوخت تبدیل بنزین 100 تومانی به 400 تومانی در دستور کار قرار دادند.
 
پس از اعلام دولت مبنی بر تبدیل سهمیه بنزین یارانه‌ای ذخیره سازی شده در کارتهای هوشمند سوخت مصرف بنزین 100 تومانی از 300 هزار لیتر به حدود 1.7 میلیون لیتر در روز افزایش یافت.
 
در همین حال شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام دارندگان کارت هوشمند سوخت از دوم تا 25 خرداد امسال حداقل یک بار سوخت گیری کنند.
 
در این اطلاعیه تاکید شده است: همه دارندگان کارتهای هوشمند سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت به منظور تثبیت مشخصات کارت و محاسبه باقیمانده و حفظ آن در کارت‌های هوشمند سوخت، لازم است تا 25 خرداد امسال با مراجعه به یکی از جایگاه‌های سوخت کشور، حداقل نسبت به یک نوبت سوخت گیری اقدام کنند.
 
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هشدار داده است: در صورت عدم سوخت گیری در مدت زمان مشخص شده، سهمیه کارت سوخت به طور کامل حفظ نخواهد شد.   


ویدیو مرتبط :
مهم نیست کارت چی باشه مهم اینه که تو کارت حرفه ای باشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر مهم برای همه دارندگان کارت‌سوخت؛ تا 25 خرداد سوخت‌گیری كنید وگرنه سهمیه می پرد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خبر مهم برای همه دارندگان کارت‌سوخت؛ تا 25 خرداد سوخت‌گیری كنید وگرنه سهمیه می پرد!

خبرنگار عصرایران در تماس با این سامانه پرسید: اگر سوخت گیری انجام نشود چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ که اپراتور مربوطه در جواب گفت: سهمیه کارت از بین می رود.

عصرایران - شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام دارندگان کارت هوشمند سوخت از دوم تا بیست و پنجم خرداد امسال حداقل یک بار سوخت گیری کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است كه همه دارندگان کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت به منظور تثبیت مشخصات کارت و محاسبه باقیمانده و حفظ آن در کارت‌های هوشمند سوخت، لازم است تا بیست و پنجم خرداد امسال با مراجعه به یکی از جایگاه‌های سوخت کشور، حداقل نسبت به یک نوبت سوخت گیری اقدام کنند.

شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هشدار داده است كه در صورت عدم سوخت گیری در مدت زمان مشخص شده ، سهمیه کارت سوخت به طور کامل حفظ نخواهد شد.

دارندگان کارت هوشمند سوخت برای آگاهی بیشتر می‌توانند با سامانه پاسخگویی 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تماس بگیرند.

خبرنگار عصرایران در تماس با این سامانه پرسید: اگر سوخت گیری انجام نشود چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ که اپراتور مربوطه در جواب گفت که سهمیه کارت از بین می رود.

وی به کسانی که کارت خود را گم کرده اند توصیه کرد هر چه سریعتر نسبت به گرفتن المثنی اقدام کنند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود./عصرایران