اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر فوری: استیضاح امشب برگزار می‌شود+جدیدترین شب‌نامه‌ها



اخبار,اخبار سیاسی, شب نامه  در مجلس علیه رییس جمهور

 

اخبار سیاسی - طنز/ خبر فوری: استیضاح امشب برگزار می‌شود+جدیدترین شب‌نامه‌ها

 دو روز مانده به استیضاح وزیر علوم، توزیع شب نامه در روز روشن در مجلس، علیه رییس جمهور جنجال آفرید.

یک منبع آگاه گفت: بعد از پخش شب نامه اول که معلوم شد حسن روحانی، دکتر نیست و در عمرش یک آمپول وریدی هم نزده، استیضاح یک روز جلو افتاد. دوستان بررسی کردند دیدند، این رویه خطرناک ممکن است به جاهای باریک ختم شود و شب نامه های متنوع دیگری توزیع شود، در نتیجه تصمیم بر آن شد که استیضاح همین امشب برگزار شود تا شب نامه دیگر پخش نشود!

متن شب نامه هایی که آماده توزیع در مجلس بوده و اتفاقی به دست خبرنگار ما افتاده است:

وزیر ارشاد/ علی جنتی فقط فامیلش جنتی است و طبق اسناد صوتی ایت الله جنتی بارها به او گفته «علی دیگه نه من نه تو»

وزیر راه/ عباس آخوندی، برادر زاده حسن روحانی است و برای رد گم کنی، به شکل آماتوری، فامیلی اش را از روحانی به آخوندی تغییر داده که ما فهمیدیم.

وزیر خارجه/ ظریف در یک دانشگاه خارجی درس خوانده که در ایران هیچکسی نمی تواند اسمش را درست تلفظ کند بعلاوه اینکه او یک عکس یادگاری هم از این دانشگاه ندارد.

وزیر ارتباطات/ اساسا او همه مدارکش محل سوال است؛ از کالیفرنیا کارشناسی گرفته، رفته سن خوزه بعد هم برای دکترا رفته لوییزینا. آن هم قبل از انقلاب که فسق و فجور در امریکا خیلی شدید بوده. در ضمن او از کجا اینقدر پول آورده. ضمنا هیچ سندی که او را در حال لخت کردن سیم یک وسیله برقی نشان دهد در دسترس نیست.

وزیر بهداشت/ او اولا که هاشمی است و همین برای استیضاح و پخش شب نامه کافی است، ثانیا سالها قبل در کلاس بازیگری رضا کیانیان شرکت کرده و بعدها هم از این حضور اعلام تبری نجسته است! رضا کیانیان از بازیگران معلوم الحال سینما محسوب می شود که بارها خواسته مجهول الحال شود اما بچه ها اجازه نداده اند.

وزیر صنعت/ نعمت زاده درس خودش را در کالیفرنیا رها کرده و آمده ایران با انقلاب عکس یادگاری گرفته و از 58 تا امروز معلوم نیست با چه مدرکی این همه حقوق دریافت می کند.
.
.
.

 
 اخبار  سیاسی - محسن حدادی,خبر آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
کشتن جاستین بیبر.خبر فوری خبر فوری خبر فوری خبر فوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش شب نامه علیه هاشمی در قم



اطلاعیه ای منتسب به ستاد مردمی ولایت امین با موضوع 'چرا باید بگوییم امام خامنه‌ای؟' به نقش هاشمی رفسنجانی در به کار نبردن کلمه امام برای رهبر معظم انقلاب، میان نمازگزاران جمعه قم توزیع شد.

 

به گزارش مشرق به نقل از آتی، در این اطلاعیه که در اطراف نمازجمعه قم توزیع شد، ادعا شده است: آقای هاشمی رفسنجانی پنج روز پس از رحلت امام راحل در نخستین نمازجمعه پس از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفتند یکی اینکه "ما نمی خواهیم به جانشین امام خمینی (ره ) امام بگوییم".

اطلاعیه خاطرنشان کرده است: ما این همه با شرق و غرب دعوا داشتیم قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تاکید کرده است، ولی شما(هاشمی) می‌گویی نمی‌خواهیم ؟

در این اطلاعیه آمده است: به اسم اعزاز امام خمینی (ره) گفتند به جانشینش نمی‌گوییم امام، انگار یکی به شما بگوید من چون خیلی شما را دوست دارم می خواهم افکار شما را با شما دفن کنم !

نویسنده یا نویسندگان این اطلاعیه خاطرنشان کردند: جمله دوم آقای هاشمی این بود که خبرگان مرجع تعیین نکرده است یعنی جانشین امام خمینی (ره) نه مرجع است نه امام.

این اطلاعیه مدعی می‌شود: وقتی ایشان به جای امام، رهبر گذاشت و امت شد ملت، یعنی عملا سیستم ملت- رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت - امامت حضرت امام راحل را کنار گذاشتیم.

در این اطلاعیه افزوده شده است: امامت محوری، امت گرایی، عدالت گستری، دوقطبی مستکبرین - مستضعفین تئوری امام راحل بود.

در پایان این اطلاعیه آمده است: هر لعنتی هم که بکنیم، اینگونه که بگوییم "امام خامنه‌ای" جگر دشمنان نمی‌‌سوزاند.../آفتاب