اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر شاد، مرد انگلیسی را از اغما خارج کرد



مرد انگلیسی که به اغما رفته بود، پس از دریافت خبر تولد نوه‌اش خوشحال شد و به هوش آمد.به گزارش خبرآنلاین، همسر مرد انگلیسی در این باره گفت: شوهر۵۷ ساله اش ۲ هفته بود که به اغما فرو رفته بود. این زن خم شده و در گوش شوهرش نجوا کرده که او پدر‌ بزرگ یک نوزاد دختر شده است.

 

خبر

 

مرد انگلیسی بعد از اینکه از ارتفاع ۴ متری سقوط کرد به کما رفت. پزشکان پیش‌بینی کرده بودند که او از حالت اغما خارج نمی‌شود.

 

زمانی که مرد انگلیسی از کما خارج نمی‌شد، پزشکان می‌گفتند: بدترین حالت این است که مغز او در این حادثه صدمه دیده باشد و وی عاجر و ناتوان شده باشد.

 

وقتی نوه مرد انگلیسی متولد شده همسر او به بیمارستان رفته و به شوهرش گفته: ای پدربزرگ الان بیدار شو. تو باید بیدار بشوی. در این لحظه مرد انگلیسی به تدریج از اغما خارج شده است. او پس از چند هفته سلامتی خود را بدست آورد تا با نوه جدیدش را آشنا شود.

 

مرد انگلیسی ملاقات خود با نوه اش را شگفت‌آور توصیف کرد و گفت که باید از نوه خود تشکر کند، چون زندگی‌اش را نجات داده است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی مجموعه آموزشی انگلیسی شاد شاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد انگلیسی ۱۵۹ كیلوگرم طی چهار سال كم كرد



 

روبرتو انریو

 

یك مرد انگلیسی موفق شد طی چهار سال ۱۵۹ كیلوگرم از وزن خود بكاهد و با این كار نام وی را در كتاب ركوردهای گینس ثبت شد.

 

«روبرتو انریو» مردی كه چهار سال قبل ۲۶۶ كیلوگرم وزن داشت، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور، بیان كرد: چهار سال قبل برای راه رفتن، خوابیدن، غذا خوردن و حتی حرف زدن مشكل داشتم.

 

یك روز تصمیم گرفتم با مراجعه به پزشك وزن خود را تقلیل دهم، به همین دلیل با تلاش فراوان و كمك پزشكان متخصص هم اكنون ۱۰۷ كیلوگرم وزن دارم.

 

این مرد در ادامه خاطر نشان كرد: من طی چهار سال موفق شدن تنها با رژیم غذایی متشكل از میوه، سبزیجات و كمی مواد لبنی همچون شیر كم چرب و پنیر رژیمی ۱۵۹ كیلوگرم از وزن خود را بكاهم و از شر تمامی چربی‌های اضافی بدنم خلاص شوم.

 

این مرد هر روز سه ساعت می‌دود و حتی تصمیم دارد بیش از این از وزنش بكاهد.

خبرگزاری ایسنا (www.isna.ir)