اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی تکذیب شد



اخبار,اخباراجتماعی,درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی


 اخباراجتماعی - خبر درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی تکذیب شد

رییس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی با بیان این‌که وضعیت عمومی آیت‌الله مهدوی خوب است، گفت: وضعیت ایشان نسبت به قبل بهتر شده و عفونت ریه رییس مجلس خبرگان هم برطرف شده است.

ابراهیم انصاریان در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب خبر درگذشت آیت‌الله مهدوی اظهار کرد: درمان وضعیت مغزی ایشان ادامه دارد و در این زمینه مشاوره‌های متعددی هم صورت گرفته و تیم پزشکی در حال تلاش برای درمان رییس مجلس خبرگان هستند.
 
وی در پایان افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم و تلاش پزشکان حال آیت الله مهدوی کنی بهبود یابد.
 اخباراجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
آیت الله مهدوی کنی درگذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب خبر بستری شدن آیت‌ الله مهدوی‌ کنی


یکی از نزدیکان آیت الله مهدوی کنی اخبار منتشر شده مبنی بر بستری شدن دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در بیمارستان را رد کرد.

خبرگزاری ایسنا:  یکی از نزدیکان آیت الله مهدوی کنی اخبار منتشر شده مبنی بر بستری شدن دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در بیمارستان را رد کرد.

 این فرد نزدیک به آیت‌الله کنی با تاکید بر اینکه شایعه منتشر شده در این زمینه کذب محض است گفت: حال ایشان الحمدالله خوب است هیچ مشکلی ندارند و به فعالیت روزانه خود مشغول هستند.