اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش کفاشیان برای کی روش


رئیس فدراسیون فوتبال با همتای قطری اش مذاکره کرده تا جباری و منتظری بعد از پایان لیگ قطر به تیم ملی بیایند.

سایت گل: رئیس فدراسیون فوتبال با همتای قطری اش مذاکره کرده تا جباری و منتظری بعد از پایان لیگ قطر به تیم ملی بیایند.

با اینکه به نظر می رسد لژیونرهای ایران در فوتبال قطر به خاطر حضور در مسابقات کاپ این کشور، نتوانند در زمانی که کی روش می خواهد، به اردوی تیم ملی اضافه شوند، اما رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه تلفنی با برنامه نود از حل این موضوع خبر داده :" با رییس فدراسیون قطر در خصوص مجتبی جباری و پژمان منتظری صحبت کردم که امیدوارم بعد از لیگ قطر جباری و منتظری در اردو تیم ملی حاضر شوند. قرار شده اگر ممکن باشد، این بازیکنان در کاپ قطر که بعد از مسابقات لیگ این کشور برگزار می شود، شرکت نکنند." کفاشیان در رابطه با حضور بازیکنان استقلال و سپاهان در اردوی تیم ملی، اظهار داشت: فتح الله زاده و مدیران عامل باشگاه های دیگر قول داده اند تا بازیکنان خود را در زمان مقرر در اختیار تیم ملی قرار دهند.


ویدیو مرتبط :
جریان پیامک دردسرساز کفاشیان به کی‌روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش برای هواداران کی روش



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

سرمربی پرتغالی برای ماندن در تیم ملی فوتبال ایران چراغ سبز نشان داده و گفته اگر با شرط و شروطش موافقت شود، در ایران می‌ماند.

به گزارش  جام نیوز، کارلوس کی روش از روز بازگشت تیم‌ملی از اروپا، در تهران سرگردان است. وی منتظر است تا فدراسیون فوتبال سرانجام تصمیم نهایی‌‌اش را درباره او بگیرد.

کی روش و تیمش از چهارشنبه گذشته در انتظارند تا جلسه‌ هیأت رئیسه فدراسیون تشکیل شود و سرمربی برای تعیین تکلیفش به این نشست برود.

 علی کفاشیان قبل از رفتن تیم ملی به اردو به کی روش قول داده بود که رضایتش برای رفتن جلب شود چون مرد شماره یک فوتبال اصرار داشت در شرایطی که حمایت مالی از سوی وزارت ورزش نیست، توان ادامه فعالیت مرد پرتغالی وجود ندارد.

حالا اما دوباره شکل بازی عوض شده است؛ کفاشیان که تا قبل از تعطیلات، حامی کی روش احساس می‌شد و همه چیز حاکی از این بود که اسدی نماینده منصوب از سوی وزارت ورزش در فوتبال خواهان رفتن کی روش است، در تعطیلات با انجام مصاحبه ای چرخش 180 درجه ای اش را نشان داد و از رفتن کی روش سخن گفت.

کی روش هم که هیچ پیام و خبر رسمی از کفاشیان دریافت نکرده، مانده و نمی‌داند چه اتفاقی می‌افتد. او سه روز است در ایران مانده در حالی که نمی‌داند قرار است نشستی با هیأت‌رئیسه داشته باشد یا نه. نمی‌داند اگر بخواهد تهران را ترک کند، بار دیگر در فرودگاه امام تهران متوجه می‌شود ممنوع‌الخروج است یا نه!

* کی روش می خواهد بماند
در این میان اما خبر رسیده که کی روش برای ماندن در تیم ملی فوتبال ایران چراغ سبز نشان داده و گفته اگر با شرط و شروطش موافقت شود، در ایران می‌ماند.

 در خصوص شرط‌های کی روش گفته می شود که او در ضمن سه شرط می‌خواهد مسئولان فدراسیون فوتبال تضمین بدهند تمام ابزار و امکاناتی که برای رساندن تیم ملی به جام‌جهانی 2018 روسیه می‌خواهد در اختیارش قرار ‌گیرد.

 نخست این که برنامه‌هایی که کی روش برای صعود به جام‌جهانی‌ 2018 داده را عملی کنند. برنامه‌ای که در دو مورد دوباره جنجالی همیشگی به همراه دارد؛ یکی داشتن بازیکنان در اردوها و دیگری برنامه تدارکاتی دوستانه و اردوهای خارجی که کفاشیان می‌گوید توان انجام‌شان را با این شرایط ندارد.

دیگر خواسته سرمربی این است که کمپ تیم‌ملی را به حالت استاندارد دربیاورد.

نکته آخر هم این است که دیوار حائلی بین تیم‌ملی و منتقدان ایجاد کند؛ منتقدانی که سرسخت‌ترین‌شان اسدی، دبیرکل فدراسیون است. کسی که بعد از حرف‌هایش به سرمربی، مرد پرتغالی می‌گوید ادامه همکاری این دو به این شکل امکان‌پذیر نیست.


  اخبار  ورزشی  -  جام نیوز