اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش ناجا برای کنکوری‌ های 94


طبق تسهیلات سازمان وظیفه عمومی برای مشمولان متقاضی شرکت در کنکور سال ۹۴، کلیه مشمولان غیر غایب اعزامی به تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال جاری می توانند موعد اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

خبرگزاری مهر: طبق تسهیلات سازمان وظیفه عمومی برای مشمولان متقاضی شرکت در کنکور سال ۹۴، کلیه مشمولان غیر غایب اعزامی به تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال جاری می توانند موعد اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

اداره اجتماعی سازمان عمومی ناجا ، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای خدمت رسانی به مشمولان متقاضی شرکت در کنکور سال ۱۳۹۴ کلیه مشمولان غیر غایب اعزامی به تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال جاری در صورتی که متقاضی تمدید در موعد اعزام به خدمت  هستند می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) نسبت به درخواست تمدید اقدام کنند.

لازم به ذکر است، این تسهیلات به مشمولان غیر غایب تعلق گرفته و فقط از طریق ثبت درخواست در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) قابل اجرا است.

مشمولان می توانند نتیجه درخواست خود را حداکثر پس از یک هفته، از همان دفتر درخواست کننده پیگیری و دریافت کنند.


ویدیو مرتبط :
خبر 20 شبکه خبر 3 آذر 94 -دکتر آقاجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش رییس پلیس پیشگیری ناجا به دانشجویان



اخبار, پلیس پیشگیری ناج


اخبار اجتماعی - خبر خوش رییس پلیس پیشگیری ناجا به دانشجویان

رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی این پلیس برای حمایت مادی و معنوی از طرح‌های پژوهشی اساتید و دانشجویان خبر داد.

سردار تقی مهری در گفت‌وگو باایسنا، با بیان اینکه انسان‌ها هر چقدر میزان آگاهی‌شان بیشتر باشد، بصیرت و توان تصمیم‌گیری‌شان نیز افزایش می‌یابد، گفت: یکی از سیاست‌های کلانی که پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در پیش گرفته است، اقدامات فرهنگی در راستای پیشگیری از وقوع جرم است.

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی پلیس در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، گفت: 60 استاد برجسته کشور در زمینه پیشگیری از جرم، تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادند که این دستاوردها در قالب فصلنامه‌ای ارائه شده است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به حضور مشاوران و مددکاران انتظامی در کلانتری‌ها، گفت: در هشت ماهه نخست امسال، 160 هزار پرونده در حوزه اختلافات خانوادگی و ... پیش از تشکیل پرونده داخل کلانتری حل و فصل شده است.

مهری با بیان اینکه یکی از وظایف مددکاران اجتماعی مستقر در کلانتری‌ها، تعیین مشکلات محلات است، گفت: این افراد موظف هستند مشکلات محلات را به صورت ماهانه در محدوده حوزه استحفاظی خود استخراج کنند که این مسئله سبب شده که این گزارشات به عنوان منبع تحقیقاتی در زمینه شناسایی و ارائه راهکارهای کاهش جرم، مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های گروهی در فرهنگ‌سازی مناسب در حوزه پیشگیری از جرم، گفت: پلیس پیشگیری ناجا اقدامات موثری در این زمینه انجام داده است؛ به گونه‌ای که 40 طرح تحقیقاتی در این زمینه را به پایان رسانده و در حال حاضر نیز 15 طرح تحقیقاتی در دست اجرا دارد.

مهری با بیان اینکه پلیس پیشگیری ناجا آمادگی دارد که در زمینه کارهای تحقیقاتی، پژوهشی و پایان‌ نامه‌ای دانشجویان، اساتید و ... به آنان کمک کند، گفت: نقطه نظرات پلیسی در این زمینه می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد.

اخبار اجتماعی - ایسنا