اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش برای کارمندان پیمانی دولت


قانون مدیریت خدمات کشوری به مسئولان دولتی امکان تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی کارمندان را داد.

روزنامه خراسان: قانون مدیریت خدمات کشوری به مسئولان دولتی امکان تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی کارمندان را داد.

با توجه به مجوزی که تبصره 2 ماده 57 قانون مدیریت خدمات کشوری به مسئولان دولتی مبنی بر امکان تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی کارمندان بدون نیاز به آزمون با رعایت سقف اعتبارات و مجوزهای استخدامی، را داده است.

طی روزهای اخیر تعدادی از دستگاه های دولتی فرآیند اجرایی تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی خود را که در برنامه چهارم توسعه جذب شده اند، به حالت رسمی آغاز کرده اند.


ویدیو مرتبط :
آغاز مسابقات فوتسال کارمندان جام هفته دولت در نیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش دولت برای کارمندان پیمانی


پرداخت دیون کارکنان پیمانی دولت، ناشی از افزایش حقوق و مزایا که بر اساس قوانین و خارج از اختیار دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده یا می‌شود، همانند دیون کارکنان رسمی محاسبه، تأمین و پرداخت خواهد شد.

روزنامه خراسان: پرداخت دیون کارکنان پیمانی دولت، ناشی از افزایش حقوق و مزایا که بر اساس قوانین و خارج از اختیار دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده یا می‌شود، همانند دیون کارکنان رسمی محاسبه، تأمین و پرداخت خواهد شد.

بر اساس ابلاغیه یک مسئول اقتصادی دولت به همه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، تاکید شده است که به استناد بند «ح» ماده 2 دستورالعمل اجرایی دیون بلامحل، پرداخت دیون مربوط به مستخدمین پیمانی دولت که ناشی از افزایش حقوق و مزایای کارکنان مذکور بر اساس قوانین و مقررات مربوطه بوده و خارج از اختیار دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده یا می‌شود، همانند دیون مربوط به کارکنان رسمی محاسبه شده و بدون طرح در کمیسیون‌های مربوطه، تامین و پرداخت خواهد شد.