اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش برای واحدهای تولیدی بدهکار


رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت : واحدهای تولیدی بدهکار که با بانک ها به توافق برسند شش درصد جریمه دیرکرد تسهیلات آنها بخشیده می شود.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت : واحدهای تولیدی بدهکار که با بانک ها به توافق برسند شش درصد جریمه دیرکرد تسهیلات آنها بخشیده می شود.

 نهاوندیان در پایان نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی همچنین از تشکیل کارگروهی برای بررسی و تهیه گزارش از بدهی واحدهای تولیدی به بانک ها خبر داد.

وی گفت : بحث اصلی این جلسه ، تقسیط بدهی واحدهای تولیدی به بانکها در مدت پنج سال بود که قرار شد کارگروهی با مسئولیت بانک مرکزی و حضور اتاق بازرگانی و اتاق تعاون و وزارت صنعت و تجارت تشکیل شود و عملکرد بانکها را در این خصوص گزارش کند.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
معافیت مالیاتی و بیمه ای واحدهای تولیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش احمدی مقدم به مالکان وسایل نقلیه توقیفی



 

 

 

می توان خرید لیکن نمی توان پرید

 

فرمانده نیروی انتظامی، از ترخیص موتورسیکلت ‌ها و خودروهای توقیفی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، در حاشیه صبحگاه مشترک این نیرو گفت: مالکان این وسایل نقلیه می توانند تا 22 بهمن به مراکز ترخیص مراجعه کنند.

وی افزود: خودروها و موتورسیکلت‌ هایی که با حکم قضایی توقیف شده است، شامل این تسهیلات نمی شود...../تحلیل:عصرایران