اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خبر خوش برای مشمولان غایب از سربازی


مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن امسال برای خدمت سربازی مراجعه کنند، اضافه خدمتشان بخشیده می شود.

خبرگزاری مهر: مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن امسال برای خدمت سربازی مراجعه کنند، اضافه خدمتشان بخشیده می شود.

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: به مناسبت عید غیر خم اضافه خدمت سه تا شش ماهه مشمولینی که در حال خدمت هستند و یا تا بیست و دوم بهمن ماه 93 خود را معرفی می کنند بطور کامل بخشیده شده است که ملاک محاسبه این بخشش اضافه خدمت تاریخ ثبت درخواست اعزام به خدمت مشمولان تا تاریخ بیست و دوم بهمن ماه 93 می باشد.

بخشش اضافه خدمت صرفا مربوط به اضافه خدمت سنواتی و دفترچه ای است که بعلت عدم معرفی به موقع از سوی وظیفه عمومی اعمال می شود .

لازم به ذکر است ، بخشش غیبت های حین خدمت برابر مقررات آئین نامه انضباطی است و در اختیار فرماندهان سازمان مربوطه است.

بعد از این مهلت اعلام شده ، با مشمولان غایب و کسانی که این افراد را بکارگیری می کنند در چارچوب قانون برخورد جدی صورت می گیرد، بطوریکه بکارگیرندگان سربازان غایب به ازای هر سرباز، هزینه سالانه یک سرباز و به ازای بکارگیری دو سرباز و بیشتر باید هزینه سالانه سه سرباز را پرداخت نمایند و با مشمولان غایب نیز برخورد قانونی ازجمله دستگیری و...، خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اعلام بخشودگی غیبت مشمولان غایب سربازی توسط فرمانده ناجا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش به مشمولان غایب خدمت سربازی


مشمولینی که به دلایل مختلف تاکنون موفق به گذراندن دوره مقدس سربازی نشده و غایب محسوب می شوند بخشیده شده اند.

واحد مرکزی خبر: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: بر اساس دستور سردار سرلشگر بسیجی سید حسن فیروزآبادی ، مشمولینی که به دلایل مختلف تاکنون موفق به گذراندن دوره مقدس سربازی نشده و غایب محسوب می شوند بخشیده شده اند.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی گفت: بر این اساس تسهیلاتی به شرح زیر در نظر گرفته شده است:

الف: تنبیهات مشمولین غایبی که تا سوم خرداد سال 1391 خود را جهت انجام خدمت دوره ضرورت معرفی کنند بخشیده شده و این افراد بدون انجام اضافه خدمت پس از انجام خدمت دوره ضرورت قانونی ، از خدمت ترخیص خواهند شد.

ب : اضافه خدمت سنواتی همه کارکنان وظیفه (حین آموزش و در حال خدمت) بخشیده می شود.

ج: دو سوم اضافه خدمت کارکنان وظیفه دارای اضافه خدمت انضباطی که تا 22 / 11 /90 تنبیه شده اند بخشیده می شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: مشمولانی که به هر دلیلی مرتکب غیبت شده اند از فرصت بدست آمده استفاده کرده و خود را جهت انجام خدمت مقدس سربازی معرفی کنند.